Heipsan kaikille!
Eilen kävin lukemassa teidän kuulumiset, joita olikin taas tullut niin paljon, että jaksoin lukea, mutta en enää jaksanut kirjoittaa
Mutta nyt pitää korjata asia.
Ihana, että kaikilla oli asiat suhteellisen hyvin eikä kenellekään ole sattunut mitään vakavaa vauvan suhteen. Toivotaan, että kaikilla menee loppuun saakka hyvin. Jännittää, että kuka ensimmäisenä saa vauvan syliin?
Töitä enää 9 aamua. Tuntuu uskomattomalta ja ihanalta. En jaksaisi enää yhtään, sillä kaikenmaailman vaivat ovat vallanneet kropan: kiukkua, häpyluiden jomotusta, vatsan pinkeyttä ja röyhtyjä! Mikään asento ei ole enää hyvä ja liikkuminen välillä tuskaisaa. Vatsa on laskeutunut jo hieman alaspäin ja se tuntuu.
Kestoilu Itse olen kiinnostunut kestoilusta ja löysin kaupan lehtihyllyltä sellaisen kuvaston, jossa oli kaikkea mahdollista vauvaan liittyvää tavaraa esiteltynä. Hinta oli jotain 6,90 euroa ja nimeltä "vauvatarvike 2007". Sieltä löytyi todella hyvin kestovaippatietoa (...ja paljon muutakin). Yllätyin kuinka paljon on vielä hankkimatta tarpeellista vauvalle. Suosittelen kuvastoa, koska sieltä löytyy myös hintatietoa ja nettiosoitteita.
Jalava
Kerroit anopistasi.. meille tulee anoppi torstaina ja on kokonaisen viikon!!! Se tulee aina miehen tytön vahdiksi ja on sitten pidemmän ajan kerralla. Nämä viikot on usein aika tuskaa, sillä anopilla on hieman psyykkisiä ongelmia (ovat alkaneet aikoinaan avioerosta) ja joutuu syömään lääkkeitä ja lisäksi ylipainoa on sen verran rutkasti, ettei liikkuminen kiinnosta, mutta syöminen kyllä. Ja mielipiteet ovat välillä outoja/vanhanaikaisia ja TODELLA vahvoja ja otettiin viimeksikin hieman yhteen asioista. Lisäksi sillä on tapana herätä aamulla klo 4-6 ja kolistella myös meidät muut hereille. Anopista riittäisi tarinaa paljonkin, mutta kaikkea ei kehtaa tänne edes kirjoittaa....
Mutta täytyy sanoa, että itse hypin seinille joka kerta kun kyläilyjä on, sillä en jotenkin siedä, että joku tulee ja huushollaa minun taloutta ja antaa ohjeita vaikka hyväähän se varmaan tarkoittaa. Olen kertonut rajat kyllä aika selkeästi. Mutta ei niihin taida tehota mikään.
Rotinat Tuohan olisi ihana perinne. Harmi, että itsellä ei ole kavereita montaa lähellä ja sukulaiset asuvat aika kaukana. Mutta toivottavasti tuollaiset perinteet tulevat säilymään siellä missä niitä vielä on. Olisi mahtavaa saada itsekin jokin rotinakori...jaa pitäsköhän tehdä sellainen hemmottelukori itselle valmiiksi kotiin? Ostaisi siihen jotakin erikoista ja kivaa...
Kummit Meillä tälle ekalle tulee 5 kummia (1 tuttava pariskunta ja 3 muuta (18-vuotias tyttö, 24-vuotias nainen ja 35-vuotias mies)). Kaikki ovat aika nuoria, mutta erilaisia persoonia niin, että toivottavasti lapselle on heistä iloa ja "hyötyä". Seuraaville lapsille saattaa riittää 3-4 kummia.
Vakuutus Meillä on Tapiolan vauvavakuutus. Itse olisin jättänyt ottamatta, mutta mies tahtoi sen, koska hänen tytöllä oli pienenä paljon korvatulehduksia yms. Toisaalta vakuutus on hyvä, mutta jotenkin minulle on vieläkin epäselvää, että mitä kaikkea se loppujen lopuksi korvaa...
Valmennus Me ei menty niihin perhevalmennuksiin, mutta itse menen Hyvinkään sairaalaan tutustumaan keskiviikkona 14.3.
Onko muita tulossa yhtäaikaa? Minua kiinnostaa enemmän juuri nuo puudutukset ja muut itse synnytykseen liittyvä, joten todella ihana, että sairaalaan pääsee niistä kuulemaan.
Yritin laittaa profiiliin mahakuvan (tuli kerta nyt sellainen ekaa kertaa otettua, kun ostettiin uusi kamera). Jännää, että huomenna alkaa viikko 33.
Mutta nyt taas nukkumaan, että jaksaa vielä töihin.