Iltaa kaikille tasapuolisesti ja onnea uusille huhtikuisille! Tervetuloa joukkoon munkin puolesta :wave:
Lumi-Marjalle lämpimät osanotto-halaukset :hug: Joskus koettelemuksia tulee niin, ettei niiden tarkotusta pysty käsittämään.. Voimia teille ja toivotaan, että vielä saatte pienokaisen syliinne jonain päivänä :heart:
Mulla on edelleenkin ihan mukavat olotilat täälä päin. Eli pahoinvointia ei kauheesti oo, mitä nyt joskus joku pieni kuvotuksen ailahdus, mutta ei muuta. Nälkä jatkuu ja painoa on tullu melkeen kaks kiloa.. Ups! Mutta jos se oksu-olo on vielä tulollaan, niin täytyy nyt syödä, kun vielä menee alas
Turvotusta on mullakin mahassa ja jonkin verran repäisykipuja/nippailuja. Valkkaria lorahtelee välillä reilummin, mut ei koko ajan. Oikeestaan oireista merkittävin onkin noi tissit, kun rinnanpäät on koko ajan arat ja vähän niinku olis tullu lisää täytettä kuppeihinkin. Saa kyllä tullakin, en yhtään pistä pahakseni =)
Neuvola-aika mulla on syyskuun alussa, joten jännitettävää vielä piisaa. Miehen kanssa ei olla ees työnimeä vauvalle vielä kehitelty, ku tässä varovaisesti odotellaan, et mitä sielä ultrassa sit näkyy... Odottavin ja toiveikkain mielin siis vielä seuraavat 3 viikkoa..
Meillä ei aivan heti raskaus tärpänny, kun mun kierrot oli pillereiden lopettamisen jälkeen sellasta 60-70 päivää. Sit sain Terolutit kiertoa tasaamaan ja niiden lopettamisen jälkeen saatiin ihana plussa testiin
Että kovasti on odotettu tätä pikkuista masuun! Kellekään ei vielä olla kerrottu, varmaan sit sen ultran ja neuvolan jälkeen jo paljastetaan salaisuus
No, jos lähtis vähän lenkille itseensä ahdettuja ruokia polttamaan... Tsemppiä kaikille raskausoireiden kanssa ja sitkeitä liimoja masuasukeille!!
Zukkis ja masu 5+4