Huomenta!
Onnea plussasta
annuli333! :flower:
Mulla on sama juttu, oon ihan ikionnellinen jokaisesta raskausoireesta
Tosin pahoinvointi ei ole vielä astunut kuvioihin, niin tapahtuessa voi tulla toiset ajatukset
PojanÄiti-83 mikä tilanne sulla on? :hug: Toivottavasti tuhru on ihan vaan harmitonta, kuten täällä onkin jo sanottu, se on kuitenkin tosi yleistä. :hug:
Tuosta
Ladyvitasta, sitä on ainakin kahta laatua, se Allusmamman mainostama tais olla sitä
Ladyvita Plussaa, joka ei sisällä A-vitamiinia, ja on ihan raskaus- ja imetysaikaa varten.
Näin kertoi minulle pikainen googletus
Tuolla toisessa pinossa joku kertoi syövänsä jotain Pirkan vitamiinivalmistetta, jossa on omega3:sta, foolihappoa ja joitain muita B-vitamiineja.
Omega3:sta popsivat, missä muodossa te syötte sitä?
Ja
alkuraskauden ultraan menevät, millä rv:lla teille on varattu aika?
Esikoisesta menin 7+2, silloin näkyi syke tosi hyvin, ilmeisesti se näkyy jo 6+ eteenpäin hyvin. Ajattelin, että pitäisköhän kuitenkin taas varata 7+ viikoille aika, että varmasti näkyy. Mieli tekisi tottakai mennä aiemmin.
Tosin neuvolan "täti" lupasi kysyä nyt kahden keskenmenon jälkeen, että seuraavan kerran kun raskaudun, että saisko hän laittaa mulle lähetteen ultraan yksityiselle puolelle. Joten taidan eka soitella sinne neuvolaan...
Kesis ja pikkuinen 4+1