*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Heissan!

Juuri ennen ultraan lähtöäni , minua alkoi yhtäkkiä itkettämään hirmusti! :'( Laitoin miehelle viestin, että pelottaa jos Pirpanalla ei olekkaan kaikki hyvin!!!!

Mies vastasi: Älä hermostu, kyllä kaikki on hyvin!

menin ultraan ja sanoin gynelleni minua jännittää kauheasti, niin jännitti häntäkin!
Niin.....Tyhjä iso sikiöpussi löytyi!! Ei ollut Pirpanaa, eli tuulimunaraskaus ja minulla on edelleen oireita joita gyne ihmetteli kohdunkasvutuntemuksia ja rinnat turpeena. :snotty:

No ei voi mitään , tämä on tässä! :ashamed:

maanantaina menen TYKSiin vielä otetaan tarkka ultra , tarjoavat minulle kaavintaa, en halua sitä vaan lääkkeet kotiin ja kotona tyhjennyksen haluan, ei ole sikiötäkään , kivut kestän buranan voimalla. :ashamed: Olen niin surullinen, mutta en voi kuin alistua kohtalooni! :ashamed:

Gynen ja vastaanottovirkailijan suosituksesta päätimme edelleen jatkaa yritystä sitten vuodon loputtua, josko kolmas kerta sen onnen toismme syliimme asti!

20 % kaikista raskauksista kuulemma on näitä tuulimunaraskauksia, tuntuu kauhean isolle määrälle???

Ikävä on Pirpnaa, joka ei kasvanut enempää! :heart: :ashamed:

Minut siis voi jälleen poistaa listalta.

Toivottavsti tapaamme vielä paremmissa merkeissä! :heart:

Hyvää raskautta kaikille, taakse poistuva rva Pikkumyy ja Pirpana(mitä ei ollutkaan) :ashamed:

Niin ei ollut tälläkään kerralla hyviä kuulumisia! :ashamed: :snotty:
 
Voi Rouva Pikkumyy, olen niin pahoillani ja surullinen teidän puolesta :hug: :'(
Kovasti voimia ja jaksamista teille, tosi rankka juttu. :'( Toivon sydämeni pohjasta teille onnea uuteen yritykseen kun sen aika tulee, ihan varmasti saatte sen pienen nyytin syliin asti ensi kerralla. :heart: Koita jaksaa :hug:
 
Täällä on tämä ilta oksennettu.. Tiedä sitten onko kyseessä tautia vai raskausoireita...
Katotaan miten pitkään jatkuu.
Mulle on oikeestaan koko alkuvuoden aiheuttanut päänvaivaa aamupahoinvointi. Jostain kumman syystä jos herään klo.5.00 tai aiemmin niin kärsin tonne about 8.00 asti ihan hirvittävästä pahoinvoinnista. Joutuu ihan oikeesti oksentelemaankin. Ja koskapa mulla on tänä vuonna ollut todella paljon aikaisia työ vuoroja, niin olen jo moneen kertaan kevään aikana ehtinyt miettiä, että nyt sitä ollaan raskaana :D
Nyt on sitten jännä seurata, että mitä se tietää tälle ihka oikealle raskaudelle!

Muuten on vointi ollut kohtalainen.

-Pietu kyseli rintojen aristuksesta. Minulla kanssa on juurikin tuota pinkeyttä, etenkin nännien seudulla. Muuten kaiken lainen liike ja koskettelu aristaa.

Minä sitten voisin kysyä teiltä, että miten kovia teillä on olleet vatsakivut?

Minut vetää välistä ihan kipparaan! En ainakaan vielä ole huolissani, uskoakseni kiinnikkeet venyy. Mutta välistä kyllä kummastuttaa, että jos tämä on näin kivuliasta tässä vaiheessa niin...
 
Rouva Pikkumyy Minun oli tultava tuolta tuolta esikkopalstalta tänne ja kertoa sinulle että,toivon teille todella paljon voimia ja haleja.Todella surullista.Ja tosiaan sanojahan miekään en löydä. :hug: Vointeja sinne :heart:
 
Rva Pikkumyy tännekin suuret pahoitteluni. En tosiaan olisi voinut uskoa, että näin voi käydä nyt. Elämä kolhiin joskus pahasti, mutta ihanaa kuitenkin, että ajattelette miehesi kanssa jo tulevaisuutta. Olen täysin varma, että palaat odottajien pinoon nopeasti.
Paljon lämpimiä halauksia sinulle ja voimia lähipäiviin :hug:
 
rouva pikkumyy :hug: olen niin pahoillani!!! lääkärisi ei siis antanut yhtään toivoa? mulla sama tilanne marraskuussa ja käski tulla uudestaan kahden viikon kuluttua. olen lukenut myös onnellisia tarrinoita näistä, itsellä meni sitten luomuna kesken :'( tiedän olo tuntuu jotenkin "huijatulta" silti. vaikkei pirpanaa ollutkaan niin hän varmästi säilyy aina sydänmessänne :hug:
 
rva pikkumyy Isot halit täältäkin :hug: voi kun tuli paha mieli teidän puolesta. Toivotaan, että Pirpana löytää pian tiensä teillekin :hug:

Omaan napaan ei ihmeitä. Itku on herkässä täälläkin... toissa iltana vollotin naisten keihäsfinaalin paria viimeistä heittoa enkä ollut koko finaalia sitä ennen seurannut yhtään. Pahoinvointi ei oo äitinyt mitenkään kovin pahaksi. Oikeastaan olo on tällä hetkellä ihan samanlainen kuin esikoista odottaessa. Yököttää kyllä ja kuvottaa, mutta en oksenna. Lämmin ruoka tökkii ihan hirmuisesti... paitsi keitot menee alas (ja kuten aiemminkin jo mainitsin, hernekeittoon tuli ihan himo :D ). Vähän meinaa tehdä tiukkaa kun on nyt peräkkäin pari 12,5 tunnin työpäivää, mutta puolessavälissä ollaan jo :D Enemmän vielä hirvittää kun parin viikon päästä mulla on kaksi 15 tunnin työpäivää. Huh...

hapamperi & Frank 7+3
 
Heippa kaikki! :hug:

Laitan tännekkin tuon kuvan eiliseltä ultralta..Koska eilen olinniin sekaisin , etten katsonut ultrakuvaa ja en kysynyt asiasta gyneltä? Eli asiaan tuo tumma pyöreä alue , ihan tyhjänä on sikiöpussi, sen tiedän, mutta mikä on alue(tumma siinä heti alempana) missä jokin myös sisällä????Onko se ruskuaispussi tai istukka? Tietääkö kukaan....Maanantaina siis tämä kuva meneetyksiin mukaan, koska seuraavat peultraa verrattuna tyksissä tehtävään.



JJt: yhtään gyneni ei antanut toivoa, sanoi, että haluaisi antaa, että esim olisin ovuloinut myöhemmin, mutta sanoi, ettei anna toivoa. :headwall:

Ihanaa aurinkoista pvää teille kaikille täältä aurinkoisesta Lounaasta! B)
 
Pahoittelutja halit Rouva Pikkumyy!!! :hug: :hug: :'(

Tervetuloa myös uusille!
Kiva lukea hyviä ultrakuulumisia,mutta tuo pikku myyn uutinen ei kyllä ollut kivaa luettavaa.. Pistää miettimään että onko itselläkään kaikki hyvin kuitenkaan.. 10.9 vasta neuvola ja siellä sitten näkis pienokaisen jos siellä sellainen on...
Paha olo jatkuu ja tänäänkin pitäis käydä tunteroinen töissä...Flunssa jatkuu ja yskäkin alkaa vaivata ja oksettaa kun yskii..Saa taas tosissaan pidätellä ettei lennä...
Yrtin aiemin kirjoittaa kun kyseltiin synnytyspeloista jne mutta onnistuin jotenki möhliin koko tekstin bittitaivaaseen joten en jaksanut enää uusiks kirjottaa..
Mulla esikon synnytys kesti 23h ja toka kesti n 7h eikä kammoja jääny vaikka rankkaa olikin..Ilman puudutuksia molemmat synnytin.Esikon altaaseen ja toisen lalttialla pikkujakkaralla. Allas oli ihana ja toisenkin olisin sinne synnyttänyt mutta jouduttivat synnytystä tipalla niin ei saanut enää mennä altaaseen..Nyt olis taas toiveissa että sinne sais synnyttää..Kun nyt pääsis sinne asti..
Mutta nyt pitää syödä vielä jotain ja sitten häippästä raittiiseen ulkoilmaan ja sitten jo töihin..
Hyvät voinnit kaikille!
 
Otan osaa Rva PikkuMyy :hug: Jaksamisia sinne!

Amy86: Ne kivut voi olla todella repäiseviä ja todellakin vetää kippuraan. Valitettavasti.

Omassa navassa ei mitään ihmeellistä. Isäntä ottaa tällä hetkellä päähän enemmän ku vähän.

pietu- ja luomu 7+4
 
ROUVA PIKKUMYY: voi ei :ashamed: olen tosi pahoillani ultranäkymästä. Tuulimunan itsekin kokeneena voin sanoa että olo oli tosiaan huijattu...ja niin surullinen. kuulostaa kyllä tosi isolta luvulta tuo 20%! onneksi on nämä alkuraskauden ultrat keksitty, mun yks työkaveri meni vasta np-ultraan jossa huomattiin tuulimunaraskaus. Oli se melko pommi, just kun on saanu sen ekan kolmanneksen taakse ja huokassu vähän niin sitten yhtäkkiä sanotaan ettei täällä ketään ole ollutkaan....mun tuulimuna huomattiin jo rv6 ja sitten pääsinkin nopeasti kaavintaan ja toipumaan.

).( voi elämä mikä kuvotus...mahakipuja eikä selkäkipuja ei oo enää ollut moneen päivään. nyt on vaan tää olo ja rinnat on niinku kaks melonia...mä olen rukoillut joka päivä että keskiviikkona näkisin pikkuisen sykkeen. Ja kyllä mä lujasti niin uskon..! vielä neljä päivää..kyllä mua pelottaa, tosi paljon mutta sittenpähän ei tarvi enää olla epävarmuudessa, oli lopputulos mikä tahansa. se kai tässä pahinta on ettei tiedä YHTÄÄN mitä odottaa, miten vaan voi käydä. Mutta luulisin silti että mulla oli ovulaatio vasta jotain kp20 ja silläpä siellä mahassa ei vielä mitään näkynyt. Esikoinen meni luultavammin samasta syystä 10 päivää yli LA:n ennenkuin tuli maailmaan ;) Lippu korkealla tässä mennään kohti keskiviikkoa, joskushan sen päivän on paistettava risukasaankin?

Gardenia ja Kapris rv6 (tarkentunee keskiviikkona.....)
 
Hyppään tuolta toisesta pinosta... Pahoitteluni Rouva Pikkumyy :hug: . Teille jos kelle olisin jo suonut onnistumisen. Minä pidän täällä vielä pientä toivon kipinää itsekseni, että seuraavassa ultrassa olisikin elämää näkyvissä. Jaksamisia ja voimia teille koko perheelle.

Nanna+poju 34+3
 

Yhteistyössä