Heissan!
Juuri ennen ultraan lähtöäni , minua alkoi yhtäkkiä itkettämään hirmusti! :'( Laitoin miehelle viestin, että pelottaa jos Pirpanalla ei olekkaan kaikki hyvin!!!!
Mies vastasi: Älä hermostu, kyllä kaikki on hyvin!
menin ultraan ja sanoin gynelleni minua jännittää kauheasti, niin jännitti häntäkin!
Niin.....Tyhjä iso sikiöpussi löytyi!! Ei ollut Pirpanaa, eli tuulimunaraskaus ja minulla on edelleen oireita joita gyne ihmetteli kohdunkasvutuntemuksia ja rinnat turpeena. :snotty:
No ei voi mitään , tämä on tässä! :ashamed:
maanantaina menen TYKSiin vielä otetaan tarkka ultra , tarjoavat minulle kaavintaa, en halua sitä vaan lääkkeet kotiin ja kotona tyhjennyksen haluan, ei ole sikiötäkään , kivut kestän buranan voimalla. :ashamed: Olen niin surullinen, mutta en voi kuin alistua kohtalooni! :ashamed:
Gynen ja vastaanottovirkailijan suosituksesta päätimme edelleen jatkaa yritystä sitten vuodon loputtua, josko kolmas kerta sen onnen toismme syliimme asti!
20 % kaikista raskauksista kuulemma on näitä tuulimunaraskauksia, tuntuu kauhean isolle määrälle???
Ikävä on Pirpnaa, joka ei kasvanut enempää! :heart: :ashamed:
Minut siis voi jälleen poistaa listalta.
Toivottavsti tapaamme vielä paremmissa merkeissä! :heart:
Hyvää raskautta kaikille, taakse poistuva rva Pikkumyy ja Pirpana(mitä ei ollutkaan) :ashamed:
Niin ei ollut tälläkään kerralla hyviä kuulumisia! :ashamed: :snotty: