siis ihan nilkka oikeessa jalassa.. ei pohkeessa mitään kipuja.. neuvolaan soitin jo tänään ja terkka sanoi että pitäs mennä omalääkärille kun ei osaa sanoa mistä sellanen vois johtua kun ei tosiaan mikään suonenveto ole. eipä sitten lähteny ees mitään veikkaamaanAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Nellah, onko siis ihan nilkka kipeä vai pohje? Jos on pohje niin sitten magnesiumista vois olla apua. Mulla oli esikoista odottaessa tosi herkästi levottomat jalat ja pohkeet kramppas, mutta kun aloin syödä magnesiumia niin noi helpotti. Nyt aloinkin heti alussa jo syödä sitä. Rytmihäiriöihin voi myös auttaa.
millipilli & Frank 18+4
Niin.. no veikkaan että mulla ei paljon enempää jää äippärahasta kun kotihoidontuestakaan osa-aika työssä ja esikko kerkee reilu 3kk ennen laskettua aikaa täyttää 3 . mutta aika todennäköstä on että jään aika aikasin pois töistä saikulle kun on tää palleatyräkin joka vaivaa pikkuhiljaa enemmän ja enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Niin tai sitte Nellah vaan saikutat vikan kuukauden ihan hyvällä omallatunnolla. Mä en myöskään ottais tota varhennettua äippälomaa, se kun tosiaan vähennetään sieltä loppupäästä, ja jos vauva vaikka syntyy sen melkeen 3 viikkoa myöhässä niin äp-loma loppuu jotenki tosi lyhyeen. Toisaalta, eihän se vaikuta juuri muuhun kun vaan taloudelliseen tilanteeseen..
Ei ihan.. Itse itseäni toistaen parin päivän takaa..Alkuperäinen kirjoittaja manna8:Onnea Hani!! Tää tais olla myös eka rakenneultrassa melko varmasti selvinnyt vauvan sukupuoli =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttana:ja siis meillä saatiin aavistus sukupuolesta vaikka vauveli vähän yrittikin jalkoja laittaa ristiin.