Nyt täytyy kyl tunnustaa että huijasin aikasemmin asuinkuntani, asun siis raisiossa, en turussa, mutta ehkä sen nyt voi tässä tapauksessa laskea turkuun
Anyway...
Itselläki oli ajatuksena vauvauintiin mennä, mutta jostain luin, että viiden kerran uinnit ois maksanu joku 50, no joo, se on n.10/krt, mutta se vaan kuulosti niin huimalta, että päädyttiin siihen tulokseen, että mennään perheen kaa joskus uimahalliin. Kovin suosittukin kyllä tuntuu olevan se vauva uinti, vissiin kannattaa olla ajoissa liikkeellä, jos haluaa mukaan niihin ryhmiin
En ole vielä itse ehtinyt käydä yhdessäkään kahvilassa, koska aluksi en paljon uskaltanut lähteä vauvan kanssa ihan kahdestaan muualle kuin neuvolaan ja pakollisiin menoihin, koska olin sen verran epävarma vielä uutena äitinä. Mutta nyt olen ajatellut alkaa käydä seurakunnan järjestämässä perhekahvilassa tytön kanssa, ettei ne seinät tosiaan kaadu päälle
Raisiossa on ainakin Pappilan päiväkerho tiistaisin klo.13-15, johon kokoontuu "kullannuppujen" ryhmä
Sitten on myös DNA-talolla raisiossa perhekahvila.
Mut noita tietoja saa neuvolasta, siellä on ilmotustaulut täynnä kaiken maailman ryhmiä joihin saa mennä
Nii ja sitten käydään Lavatanssikerho SekaHaku:n järjestämässä VaaviTanssissa maanantaisin, se on mukavaa lapselle ja saa itsekin liikuntaa samalla!