Kiitos.Pahoittelen aikaisempia menetyksiä.. Ymmärrän kyllä täysinkannattaa katsoa mitä tekee, kun muistaa vaan olla stressaamatta vaarallisistakin asioista liikaa, sekään ei tee pienelle hyvää
tsemppiä
![]()
KolmasKerta3 Pahoittelut keskenmenosta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos.Pahoittelen aikaisempia menetyksiä.. Ymmärrän kyllä täysinkannattaa katsoa mitä tekee, kun muistaa vaan olla stressaamatta vaarallisistakin asioista liikaa, sekään ei tee pienelle hyvää
tsemppiä
![]()
Miks mä en nyt löydä sitä viestiä missä joku oli kuullut viikolla 8 dopplerilla sydänäänet, mikä laite on noista monista kyseessä?
Täällä ollaan edelleen, joka ilta luen kaikki tekstit vaikken itse niin kirjoittelekaan. Lieviä raskauoireita näköpiirissä, pari vähän voimakkaampaakin.
Osanotot menetyksen kokeneille.
Haidih 6+2
Osanotot menetyksen kokeneille
Mulla on varmaan se kaikista halvin dopleri ja sillä ei varmaan kuulu mitään vielä moniin viikkoihin. Viime raskaudessa kuulin vasta joskus rv 20, istukka oli tuossa edessä joten en liikkeitäkään tuntenut paljoa aikaisemmin.
Syssy^^ En mäkään tykänny tuosta omasta terkasta niin soitin ajanvaraukseen ja sanoin että haluan toiselle terkalle ajan ja niin sain sitten valita kelle haluan.
Täällä eilen laattasin ekan kerran. Luulin että taasko joku mahatauti iski,mutta kun se jäi vaan siihen yhteen kertaan niin nyt tais ollakki ihan tähän tilaan kuuluvaa.
Pahoinvointi on helpottanu muuten, välillä voi olla pientä kuvotusta satunnaisesti ja kaikki hajut tuo yökötys reaktion.
Välillä tuntuu että mun maha on aivan pohjaton, vaikka syön niin silti koko ajan nälkä. Vaikka vähän aikaa sitten oli just toisinpäin, en pystyny syömään kuin tosi vähän ruokaa kerralla.
Ja raskauskiloja olis kiva saada tässä raskaudessa max 10kg, yleensä tullu se 20kg+ risat![]()
Pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille minunkin puolesta.
Täällä takana ensimmäinen neuvolakäynti. Neuvolassa ei tapahtunut juuri mitään. Meille oli varattu tunti aikaa, vaikka yleensä ensimmäiseen käyntiin menee 1,5 tuntia (tai näin se terkka meille ainakin sanoi). Hirveällä kiireellä sitten syötettiin niitä tietoja vaan koneelle. Olisin halunnut mittauttaa oman hemoglobiinin, mutta sekään ei onnistunut. Verenpaine kyllä katsottiin. Minulla on ollut neljän viikon ajan joka toinen päivä tuhru vuotoa, josta huolestuneena terkalle mainitsin, mutta sen sanottiin olevan normaalia. Nyt menossa ensimmäinen viikko, ettei mitään vuotoja näy. Laskettua aikaa siirrettiin muutamalla päivällä eteenpäin, koska terveydenhoitajan mielestä se lasketaan edellisten menkkojen mukaan niin, että kiertoni olisi se "normaali " 28 päivää vaikka se todellisuudessa on 21-25 välillä. Meneekö se oikeastikin niin? Vaikka eihän sillä loppupeleissä mitään väliä ole, tuli vaan vähän tyhmä olo siellä neuvolassa. Muutenkin jäi jotenkin tyhjä olo koko käynnistä. Ehkäpä sitten ensi kerralla menee paremmin..
Tunteet on täälläkin pinnassa. Siksi kai tuo neuvolakäyntikin tuntui niin voimakkaasti siltä miltä tuntui. Plus nuo jatkuvat vuodot on luonut mulle sellaisen vähän alakuloisen mielen koko raskauden suhteen. Ei jaksa olla innoissaan, kun mietin, että onkohan raskaus mennyt jo kesken ja vuodot johtuneet siitä. Voiko keskenmeno jäädä "kesken", ettei kohtu tyhjene itsestään?
Ultrasta vielä kyselen. Te, jotka olette käyneet yksityisellä ultrassa pääkaupunkiseudulla, missä olette käyneet ja mitä ultraus on maksanut? Pohdin nyt kuitenkin, että kävisin tsekkauttamassa tilanteen ja jos sen jälkeen nämä tunteetkin lähtisi nousuun. Tai saisi tietää ainakin varmaksi, että mitä siellä kohdussa tapahtuu. Huh, anteeksi ehkä vähän sekavasti kirjoitettu viesti, jotenkin ajatukset ei pysy kasassa.
koovee88 8+3