ah, ihanaa etten oo yksin tänään tehtyyn testiin (apteq) ei käytännössä tullu mitään. mun on pakko tehdä huomenna digi, ei pää kestä, kun oireetkin on hiipuneet/kadonneet. jos se näyttää 2-3, aion lopettaa testaamisen ja nauttia varhaisultraan asti. en hoksannutkaan ajatella krrstalla tuplien mahdollisuutta ollenkaanMullakin ihan sama Mippis kun sulla. Haaleet on viivat vielä vaikkakin vähän on vahvistunut. Mulla 4+5. Ei kai se mee kaikilla samalla tavalla. Ja voihan vaikka olla et Krrrsta sulla olis tulossa tuplat
Krrrsta, Jostain luin et voi olla alusta asti tummat viivat jos raskaushormonia kehittyy enemmän kaksosten takia. Mutta tokihan niissä on myös eroja yksilöittäin. Viivat saattavat tummua ero tahtiin vaikka olisi kaikilla kyseessä tavallinen raskaus missä yksi vauva tulossaPregcheck liuskoilla testasin, hitsi kun en osaa tätä käyttää vielä kunnolla niin en osaa kuvaa laittaa testistä
Iik kuulostaapa pelottavalta tuo monikkoraskaus vaikka ihanaahan sekin olisi tietysti <3 voiko monikko raskaus siis vaikuttaa jotenkin tuohon kun niin selkeet viivat oli? Pakko aamulla tehdä vielä uusi heheh <3
Heippa! Mihin varasit ajan? In-Tiimillä maksaa kelavähennyksen jälkeen kaiken kaikkiaan 142 euroa. Itse varasimme sinne ajanMulla jomottaa tissejä ja vihloo mahaa, ihanku puukoniskuja tulis alamahaan ja munasarjojen kohdalle. Aina yht äkkiä semmonen sekunnin repäsykipu. Kuulemma normaalia. Vielä ei ole pahaolo alkanut, sitä ootellessa! Pissitää tunnin välein, siis ihan uskomatonta on tämä kusella ravaaminen Ja väsyttää niin että voisin nukkua 24/7. Tänään menkoista laskettuna 5+2.
Me ollaan varattu varhaisultra rv 7+3. Ihan vaan oman mielenrauhan takia, haluan nähdä onko raskaus oikeassa paikassa ja onhan siellä muutakin kuin pelkkä pussukka. En kestäisi jos esim. Tuulimuna selviäisi vasta ekassa kunnallisessa ultrassa.. Siinä ois ollu montaviikkoo onnellinen vauvasta ilmeisesti se on sellanen vajaa 200e reissu täällä Kuopiossa. Erikoislääkärin palkkion ~100e + ultraus ~90e, näin mulle puhelimessa sanottiin. Ollaan molemmat vielä miehen kanssa opiskelijoita mutta aiotaan silti käyttää vähiä säästöjä tohon. Toki eihän se mitään takas, että loppuraskaus sujuisi hyvin vaikka ar-ultrassa näkysikin alkio+syke. Mutta tekee tästä raskaudesta todellisemman.
Heippa! Mihin varasit ajan? In-Tiimillä maksaa kelavähennyksen jälkeen kaiken kaikkiaan 142 euroa. Itse varasimme sinne ajan
Suosittelen Ultramammatkin kuulemma edullisempi (sillä on joku uus nimi nykyään), mutta Terveystalo taitaa olla kalleimmasta päästä täällä. Mä kun soitin kaksi eri kertaa In-Tiimiin, niin olivat tosi mahdottoman mukavia siellä ja iloitsivat kanssani ja olen kuullut vain positiivista palautetta paikastaAi en ollut kuulukkaan tollaisesta paikasta Varattiin terveystalolle.. Hmh! Pitääpä tutkia jos vielä vaihtais paikkaa kiitos vinkistä!
Joo vissiin ihmeitä tapahtuu.. ite yritän pitää järjen matkassa mukana ekaan neuvolaan asti. Ensimmäistä lasta yritimme yli 1,5 vuotta ja tulin raskaaksi toisesta piikkilääkitys+inseminaatiosta. Aloin uskoa tuohon ekaankin raskauteen vasta rakenneultran jälkeen. Ja nyt tämä ihana lapsonen on vuosi ja pari kuukautta..Ihanaa Ellie! Kyllä niitä ihmeitäkin tapahtuu! Mullekin gyne jo sanoi että ei varmaankaan ilman hoitoja raskaus onnistu, mutta tässä sitä ollaan! Sekä esikoisen kans että nyt meni 2 vuotta raskautumiseen, ja suoraan sanottuna en edes jaksanut juuri ajatella asiaa ettei tarvii joka kuukausi pettyä. Tämä 9kk odotus ei siis tunnu enää kovin pitkältä, kun on jo niin pitkä odotus takana!