Minäkin tulen tänne kun pakko kai tämä uskoa nyt todeksi!
Olin syönyt 11-vuotta pillereitä putkeen ja jo teinistä asti haaveilu vauvasta. Löysin ihanan miehen ja aikalailla heti ilmoitin, että vauvan tekoa ei odotella viittä vuotta. Vuoden päivät kerettiin seurustella ja toukokuun lopulla sain siunauksen jättää pillerit pois kun "kyllähän siinä nyt menee monta kuukautta että tärppää". Juu, tuli yhet pilleri menkat ja seuraavasta luomukierrosta raskauduin HETI! Tiedän päivänkin millon tää lapsi sai alkunsa. Mies oli lähes koko heinäkuun eri kaupungissa työmatkalla, joten helppo päätellä.
Ekan haalean plussan tein 28.7 kp 28/28-31 (vähän heittää ku en tiiä mikä normi kierto ilman pillereitä ois). Ja samana päivänä digi "raskaana 1-2". Olin kavereille pari päivää aiemmin sanonu että musta tuntuu ihan oudolle, oon varmasti raskaana ja ne väitti mua hulluks!
Olin lääkärissä samana iltapävänä muista syistä ja pyysin hcg:tä verestä koska olisin seuraavana päivänä lähtenyt vkl festareille ja en halunnut juoda mikäli raskaus olisi totta. Hcg oli vain 12 ja lääkäri sanoi, että joko kemiallinen tai alkio kiinnittynyt vasta pari päivää sitten. Ja joo, näin se taisi olla koska 11päivää ennen verikoetta heiluteltiin peittoa. Määräsi uuden verikokeen seuraavalle viikolle.
Malttamattomana tein testejä seuraavan viiden päivän ajan ja viiva tummui tummumistaan ja digikin näytti jo "2-3".
Toissapäivänä otettu hcg varmisti asian, arvo oli nyt 336. (Menkoista laskettuna rv4+5)
Tänään menkoista laskettuna rv 5+0, mutta luulen että todellisuudessa pari päivää vähemmän myöhäisen ovulaation vuoksi kun hedelmöitysajankohta aikalailla tiedossa.
Mies oli aluksi vähän shokissa, kuten itsekkin että hetikö tämä oikeasti tapahtui! Olin varautunut että kehoni palautuu pillerihormooneista ainakin puolisen vuotta ennenkuin menkat edes alkaa tulla normsalisti
Nyt viikko ollaan asiaa sulateltu ja mies pussailee jatkuvasti olematonta mahaani ja kutsuu itseään isukiksi ja juttelee "vauvalle"
niin söpää! <3
25v/1.lapsi/KYS/la n.9.4