Nam korvapuusteja! Mun teki hirveesti mieli ekassa raskaudessa niitä ja pari kertaa oli pakko pistää mies tai sen kaveri hakee pakastepullia pahimpaan himoon
Nytkin välillä tekis mieli mutta oon yrittänyt vältellä, pitäytyä vielä toistaiseksi noissa satsumoissa ja satunnaisissa suklaapatukoissa
Karviaismarja joo toi että niistäessä tulee
verta nenästä on ihan perusjuttu ollut mullakin raskauksissa, ja ymmärtääkseni tosi yleistä muutenkin mitä oon jutellut ihmisten kanssa. Mutta tällä kerralla ihan uutena juttuna tuli mulla myös että ihan oikeasti valui sitä verta nenästä, ei ole ikinä tapahtunu aiemmin. Kaveri kertoi että hänelle oli sattunut sama raskaana ollessa julkisessa kulkuvälineessä, onneksi mun tapaus sattui myös kotona ja oli paperia käsillä.
Vemia meillä vähän sama homma noissa
vaatteissa. Meillä myös tytön vaatteita, tosin kerkesin ainakin 56cm antaa jo suurimman osan eteenpäin, mutta siis suurin osa ollaan saatu sisaruksilta ja kavereilta. Olen huomannut että itsellä on vähän eri maku noissa vaatteissa että varmaan täytyy muutenkin hamstrata pikkuhiljaa jostain lisää noita vaatteita, jotain mistä itse tykkää. Siskolta saataisiin varmaan pieniä pojan vaatteita jonkin verran, osa sen verran neutraaleja että voi käyttää vaikka tulisi tyttökin.
Meidän pitää hommata tosiaan isommalle se
turvaistuin, senhän meinasin unohtaa. Meillä on nyt ollut auto seisonnassa, että se täytyy tietty saada vielä kuntoon mutta eiköhän laiteta ennen pienemmän syntymää. Pienempi menee varmaan vielä tuossa kaukalossa, koska ymmärtääkseni se on ollut meidän lisäksi yhdellä lapsella ja alle pari vuotta käytössä. Niissähän on se suositeltu käyttöikä 5 vuotta.
Mä oon myös turvautunut jo trikoisiin sekä
mammahousuihin jotka kävin siskolta koppaamassa. Ihan turha unelmoida että tungen enää farkkuihin, ahdistaa jo sen verran tuosta mahasta. En tiedä onko kasvanut niinkään, kuvittelen kyllä että vähän puskee eteen ja tuntuu jotain tuossa alla pientä mutta en kyllä lupaa mitään. Vaikea sanoa nyt kun on tuota ylimääräistäkin vähän edessä. Mutta kyllä ne housut viimeksikin rupesi ahdistaa aika aikaisin, vaikka maha tulikin tosi myöhään.
Mä oon tyhmänä aiheuttanut itselleni hirveen paniikin nyt tuosta
kaksosasiasta. Näin jopa unta tuossa yksi yö että kaksoset tulisi, toivon että johtui vaan kun olen niin paljon ajatellut asiaa eikä mistään intuitioista. Mulla kun ne intuitiot on aiemmin osuneet nappiin näissä raskausasioissa. Mulla on siis kaksoissisko, mutta oon myös kuullut nämä että hyppää yli sukupolven ja että miehen puolelta tulis nää kaksosgeenit. Mutta kun koskaan ei voi tietää! Kauhistuttaa vaan ajatus kolmesta alle 1,5v (ja kaikki siihen liittyvät käytännön asiat) kun ollaan muutenkin ajateltu tuo lapsiluku jättää kahteen. Tietenkin sitten mennään niillä jos sieltä kaksi tulee kerralla, eipä siinä olisi nokan koputtamista, mutta kyllä se nyt on jotenkin alkanut hermostuttaa. Olen vaan jostain syystä odottanut että siskolle tai mulle ne kaksoset pamahtaa jossain vaiheessa niin nyt kun kolme "yksöstä" on jo tullut niin on sellainen olo että ei ole mahdollista että olis vaan yksi. Tosi idiootti olen näiden ajatusten kanssa mutta miehen siskokin on melkein laittanut veikkaustoimistoa pystyyn asiasta.. Kyllä tuntuu tyhmältä kun menee sinne np-ultraan ja siellä killuu se yksi pikkuinen (jos sitäkään) mutta en voi näille ajatuksille kyllä mitään!
Onko kellään muilla täällä ollut kaksosepäilyjä? Ilmeisesti ei ole kaksosia paljastunut, paitsi lupalla?
Noista
nuorista äideistä kun on ollut puhetta niin meillä tosiaan ihan suvussa tuntuu kulkevan että mennään nuorena naimisiin ja tehdään lapsia, ainakin kolmas sukupolvi että lapset on saatu 18-25v ja naimisissa on oltu jo siinä vaiheessa. Kyllä se silti taisi vähän meidän vanhemmat yllättää, mutta osittain varmaan juuri siksi tottuivat ajatukseen niin nopeasti. Nyt kun kerroin tämän meidän uutisen, taisi äiti sanoakin ettei ylläty kyllä enää mistään
Onhan siinä sulattelemista että hivotaan vasta 50 ikävuotta ja kohta jo 5 lastenlasta.