Mulla ei raskauksien aikana ole
tissit kovin paljoa kasvaneet, synnytyksen jälkeen kun maito nousi tuli hirveät silikonit ja mieskin tykkäs
Paitsi sitten kun huomasi, ettei niihin juuri saanut koskea
Nyt on taas pienentyneet hirveesti sen jälkeen kun imetys väheni mutta viimeisen parin viikon aikana tuntunut ehkä hieman turvonneemmilta. En tiedä johtuuko siitä kun sairastelun aikana imetin enemmän vai onko muuta turvotusta. Mulla on muutenkin tuo kuppikoko vaihdellut parin vuoden aikana kun ennen laihdutusta oli tosi isot ja kun laihduin sen 40kg niin tisseistähän lähti melkein kaikki :/ Että jännityksellä odotetaan sitten mitä imetyksien jälkeen on jäljellä...
Mä en ole enää ihan varma että millä korkeudella se
kohtu on, joko tuossa pari senttiä navan yläpuolella tai siitä vielä pari senttiä ylempänä. Tuntuu että hirveen nopeesti kasvanut, mutta kyllähän se viimeksikin tuonne kylkiluihin nousi aivan kiinni kun kasvoi sisäänpäin eikö ulos
Kyllä silti näyttäisi että isompi vauvamaha olisi tällä kertaa tulossa kun jo nyt on noin alkanut kasvaa. Ja sellaisia kasvukipuja ja nipistyksiäkin on taas ollut että joku kasvuspurtti taas menossa.
Ja tämä vauva tuntuu
potkivankin paljon enemmän kuin esikoinen. Monta kertaa päivässä jo tuntuu potkut, melkein aina kun edes hetkeksi pysähtyy. Esikoisen kohdalla en edes pahemmin tehnyt mitään liikelaskentoja, kunhan aina välillä liikkui niin olin tyytyväinen. En tiedä liikkuiko se edes aina sitä vaadittavaa määrää, mutta nykyään kyllä liikkuu senkin edestä
Eilen
himoitsin ihan vesi kielellä porkkanoita ja dippiä, ja pettymys oli suuri kun lähikaupassa ei ollut kermaviiliä, saati jotain creme fraichea tms millä olisi voinut korvata sen! Mietin jopa että mihin jugurttiin tai piimään voisi sekoitella mausteita
Mieli teki myös kävellä toiseen kauppaan, mutta mahan nipistelyjen ja kylmän pakkasilman takia päätin tyytyä odottamaan tähän päivään. Kunhan päästään täältä siskolta kotiin päin, täytyy ehdottomasti poiketa kaupassa! Eli raikasta ja vihanneksia taas tekis mieli
Ylihuomenna rakenneultra! En varmaan pysy nahoissani