Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Mulla on kans tippunut 4kg paino :D Mutta mulla on kaikissa raskauksissa tippunut ja neuvolatädit on uhkailleet laittavansa mut tiputukseen. Mut minkäs teet jossei paino nouse :/
Nyt pidän ruokapäiväkirjaa,jota voin tarvittaessa neuvolassa esitellä jos tulee valitusta syömisestä.
 
Hei anteeks nyt vaan, mutta viittisitteks selittaa: Banski, sulla on LA 6.4. ja tanaan 5+ 5. MIten sa lasket nuo viikot?
Kun siis mun LA on 12.4. laskurin mukaan (VAU.fi) ja kierto 28.pvaa ja viime menkat allkaneet 6.7. Eli ma luulin, etta olisin nyt itekin 5 +5 tai jopa 5+6...MItes taa oikeen laskettiinkaan? Blondi taalla sekoilee :)
 
LA on mulla 10.5 ja tänään on viikkoja 5+1! Jollaki nyt ei täsmää laskut.. :) Eli eikö Itun emolla tuu huomenna 5 viikkoa täyteen? :)

Varhaisultran varasin ja on 22.8

Voi kun itelläki paino tippuis, ees vähän.. :saint: Nyt ei jouda muuta, pitää lähtä kauppahommiin.. :) Neuvolan varaus meni ens viikkoon että saa työvuorot..

manije ja sintti 5+1
 
Olipas paljon tekstiä... ja tervetuloa kaikki uudet odottajat =)

Vuotoa oli yks päivä ihan tosi vähän semmosta tosi hailakan punasta, mutta vaan kerran. Kyllä se säikäytti, mutta onneks ei oo tullu lisää.

Ikäeroa tulee 7v, 10v ja 14v... Eli isot sisarukset täällä on sitten odottamassa.

FB-ryhmään voisin liittyä ultran jälkeen jos kaikki on ok.
Meille kuuluu täällä alkuraskauden ultra ja sitten se ultra missä katotaan se niskaturvotus ja rakenneultra.
Maanantaina menen yksityiselle ultraan... vaikka parin viikon päästä ois päässy ihan ilmaseks. Mutta ei jaksa sinne asti odotella ;)
 
Adalie laitoin sulle yksäriä tohon fb-ryhmään liittymiseksi, koska Piikrun kanssa ei jostain syystä löydetä toisiamme sieltä, vaikka kaikki asetukset on kuitenkin kunnossa nin että pitäisi näkyä. Toivottavasti löydät mut sieltä tjtn :)

Painosta, mulla on noussut varmaan jo ainakin neljä kiloa! Tosin varmasti johtuu siitä että oon herkutellut aika paljon ja muutenkin syönyt rasvaista yms, mutta mulla kyllä muutenkin nousee herkästi. Pitää nyt vaan olla tarkkana ettei nouse ihan pilviin, ei ois kovin kiva kantaa loppuraskaudesta esim. kolmeakymmentä lisäkiloa mukanaan.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Adalie
No voihan nyt perse. Enhan ma sitten halua sinne ultraan ens viikolla, haluan vasta sitten kun sydanaania vois kuulla. Ma oon nyt sitten ihan sekasin. Mitas toi sitten meinaa etta VAUn laskurin mukaan 6. viikko alkaa 10.8.....
 
Tervetuloa kaikille uusille :heart:

Täällä valmistaudutaan lähtemään huomenna yhdeksi yöksi mökkeilemään ennekö alkaa arkinen aherrus eskarin ynnä muun parissa.

Kysäsempäs tässä nyt samalla että kun tässä päästään pidemmälle niin aletaankos laitteleen tyttö poika toivoiteita lupauksia tuonne listoille ???
 
Kyllä sinne vielä mahtuu. :) Ja ymmärrän että osa haluaa odottaa ultraan, itse oon vaan hätähousu :D Nyt on reilu kymmenen jäsentä ja puhetta on ollu jos 50 olis se raja :) Ja toiveena on että taustailijoita sinne ei tulis, koska kun tutustutaan niin jutut kyllä alkaa olemaan aika luottamuksellisia eikä mulla ainakaan oo intoa kirjotella jos siellä on tyyppejä jotka ei anna mitään itsestään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Coyo ja Banski

Yhteistyössä