Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Ilmottaudun mukaan. Mulla takana kemiallinen raskaus joka todettu kesäkuussa ja sen jälkeisestä kierrosta nyt sitten jo tärppäsi ja la 6.4. synnärinä todennäköisesti tays, koska jos vammala pistää luukut kii niin sinne en pääse. en pääse käyttämään tällä padilla värejä. Niin ja kolmas tulossa ja mun ikä 28v.
 
Työttömyysetuutta voi saada kotihoidontuen kans samaan aikaan mut ne miinustetaan toisistaan eli kotihoidontukea sais varmaan 0e :D Mie ilmottauuin työttömäks just pari viikkoa sit ihan vaan sen takia et saan enemmän rahaa siten, mulla ei oo ammattia niin eipä sieltä mitään työhönosotuksia tuu ja jos tulis niin voin "hyvällä mielellä" ottaa karenssin ja olla kotihoidontuella. Palaan kouluun kolmen viikon sisällä niin eipä senkään puolesta mitään kerkeis tekemään! :D

Tupakoinnista ihanaa kun voin sanoa että en polta! Lopetin joulukuussa, poltin esikosita oottaessa rv18 asti ja sit ratkesin taas miltei heti synnytyksen jälkeen.

Faebook-ryhmä .. Kirjottelin esikoista oottaessa elokuun epelit 2012 ja pääsin fb-ryhmään mukaan ja muut odottajat tuli todella tärkeäksi tukiverkostoksi! Osa haluaa jutella "kasvottomana" täällä, mut minusta on kivempi jutella kun tietää oikeesti kenelle kirjottaa jne! Toivottavasti huhtikuisten 2014 ryhmä muodostuu fb:hen jossain vaiheessa :)


Muoks. Kuulostanpa työtä karttavalta :D Mut siis meinasin sitä että voin ottaa karenssin jos sieltä nyt joku työhönosotus tulis koska oon alottamassa pian koulun! Tietysti menisin töihin tai harjotteluun tai mihin vaan jos ei olis koulusuunnitelmia, ei tuo kotihoidontuki hirveesti leivälle mitään tuo.
 
Viimeksi muokattu:
facebook itse liityn jossain vaiheessa kuhan on salainen. Meillä keskimmäisen aikana face ryhmä toimi todella hyvin ja ollaan järjestetty tapaamisia lasten kanssa että ihan mammojen laatu aikaa ilman lapsia ja miehetkin on päässy ryhmä synttäreille mukaan mutta ryhmässä itte ei oo miehiä enkä kyllä välttämättä halua kun jutut voi mennä ehkä pikkasen yli niitten korville.

Taas on tullu haalittuu äippävaatteita eli enää puuttuu vaan talvitaki ja housut ja muutamat imetys vaatteet ja liivit. On tässä aikaa ne hankkia ja ei tarkotus ollu nyt mitää vielä hommailla kun niin alussa mennää ja tässä voi vielä käydä vaikka mitä, mutta kirpparilta vaan tarttu mukaan kun ei kallista oo. Just tänään sain kolmet housut ja neljät paidat 10€ ja todella hyvä kuntosia niin ei niitä vaan voinu jättää sinne
 
Viimeksi muokattu:
Siis joo en minäkään tahdo ryhmään johon voi liittyä "kuka vaan" sen haulla löytää! Elokuisissa meitä oli 55 ja jos poistui, takaisin ei otettu ja 55 oli ehdoton raja. Ja salainen ryhmä. Kuulun moneen äitiryhmään mutta nää omat ryhmät toivoisin olevan salaisia ja tiiviitä :)
 
piikru voitko tehdä ryhmästä salaisen? :) taisin jo liittyä sinne ;D Olis kiva jos ryhmä toimis niin että täällä sanotaan jos halutaan ryhmään ja laitetaan viestiä vaikka sit piikrulle ja ryhdytte kavereiksi, koska vaan kaverit voi lisätä salaiseen ryhmään kun sitä ei haulla löydä.
 
  • Tykkää
Reactions: piikru
Tää ei nyt oikeen toimi niin kun pitäis, en tiedä kirjotanko samat viestit miljoonasti kun tää näyttää ettei lähtä mut silti ehkä lähettää..

piikru otti miut toiseksi ylläpitäjäksi ryhmään joten jos ja kun porukka haluaa tulla ryhmään, laittaa viestiä mulle tai piikrulle, laitellaan sit kaveripyyntöjä ja lisätään ryhmään. Kukaan ulkopuolinen ei löydä ryhmää haulla eikä näe mitään mitä sinne kirjotatte, eikä myöskään jäsent näy kellekään :) Toivottavasti saadaan kiva ja toimiva ryhmä aikaiseksi!
 
Piikru, heitin sinulle juuri yksityisviestiä, jos lisäilet minutkin face-ryhmään :)

Sunny84, meilläkin esikoinen syntynyt 8/2012 ja toinen lapsi nyt tulossa. Kaksi lasta haaveena, ehkä sitten kolmas joskus iltatähtenä, jos niin sattuu käymään :D
 
Varhaisultraan haluaisin mennä, kun esikoisestakin käytiin, mutta olen myöskin kotihoidontuella kotona esikoisen kanssa vielä, joten taitaa kuitenkin olla niin että yritetään odotella sinne np-ultraan asti. Vaikka jotenkin tuntuu että olisi kyllä kiva saada varmistus että tuolla tosiaan on joku, jo sitä ennen ja että kaikki on hyvin... mutta, yritän nyt sitten jaksaa odotella.

Facebookiin liityn ehkä joskus sitten myöhemmin kun on varmaa että kaikki hyvin. :)

ON: Siis voiko närästys tulla jo tässä vaiheessa kuvioihin... ??!?!?! Ei ole nimittäin sitä vaivaa ollut sitten edellisen raskauden. Huoh... sitä ei kyllä ollut ikävä. Muuten oireita on vielä ollut suht vähän, silloin tällöin etovaa oloa ja yökötystä, rinnat vähän arat, alavatsaa juilii silloin tällöin ja repäisykipuja yskiessä tai nopeasti noustessa. Syödä ei tee mieli mutta vatsa kurnii jatkuvasti.... Vesi ei oikein maistu, mutta onneksi vichyt menevät. :)
 
Närästys täälläkin vaivana! Juuri tälläkin hetkellä, ei kivaa. Jäi vaivaamaan esikon odotusajoilta, aiemmin ei ikinä.. :stick:

Itse ainakin kirjottelen myös täällä vaikka tuonne fb liityin kans! :) :wave:

Nyt suunnittelemaan nukkumaanmenoa.. Kello herättelee taas aikaisin..

manije ja sintti 5+0!
 
  • Tykkää
Reactions: piikru

Yhteistyössä