Voi ei
nelly :'( :hug: Voimia! tuntuu niin pahalta puolestasi... :hug:
Alanna :hug: voimia sinullekin!
Pikinen 10+4 on 11. raskausviikko (kuten 0+1 on ensimmäinen), siksi 12. viikko alkaa kun on 11+0.
nanski kyllä se voi olla ihan vaan sitäkin että alun pahin on ohi! b
d että näin olisi! Kyllä mulla ainakin silti pelko hiipii aina kun helpottaa. tätä kait tämä sitten on....
mielialoista huomaan että olen herkistynyt. tippa tulee linssiin paljon helpommin kuin aiemmin. En nyt vieläkään vuolaasti itke tv sarjoille yms, mutta koskettavissa ja varsinkin lapsiin/äitiyteen liittyvissä surullisissa kohtauksissa hanat aukeavat
Oireet: Mulla oli pahimmat viikot 9-10 (tähän saakka), kova väsymys ja ajoittain hyvinkin etova olo. Tosin tänään meinasi tulla oksennus kun syömisväli venähti. Ehkä oma osansa pahoinvoinnin vähenemisessä on siinä että on oppinut pitämään välipaloja mukana. Jatkuva pissalla käynti ei ole vähentynyt. Maha tuntuu välillä turpoavan niin paljon, että täytyy alkaa miettiä mammahousujen hankkimista. Varsinkin töissä haluaisin käyttää farkkuja, mutta tiukka vyötärö ahdistaa jo vaikka mitään ei varsinaisesti näy.
(.) täällä poksuttiin viikonloppuna. Viime viikolla neuvolassa kokeiltiin saada esiin sydänäänet, mutta niitä ei saatu vielä kuuluviin. Lääkäri varoittikin, että melko varmasti ei kuulu mitään joten en mahdottomasti siitä huolestunut.
Niskapoimu-ultrassa kuitenkin selvisi että kyllä siellä eloa on. Pikkuiruinen liikkui ja kaikki näytti lääkärin mukaan normaalilta. Itse en sydäntä ultrakuvasta nähnyt, mutta kun gyne laittoi äänet päälle, niin sieltä se jumpsutus kuului. Veriseulassa kävin myös ja vastaukset pitäisi tulla kahden viikon kuluessa. Vähän jännittää sekin, mutta ajattelen, että kunhan tulokset tulee, niin mietitään sitten.
Mukavaa viikkoa kaikille!!
Scrat ja Pähkinä 10+3