Ylläri iltatähti Kiva saada vähän vanhempaakin väkeä mukaan joukkoon, olet lämpimästi tervetullut!
Lisäsin sut listalle.
alanna: Voi ei :'( Voimia :hug:
Mams: Me on käyty sekä tuosta km:stä että nyt tästä raskaudesta neuvolassa koko perhe. Ei ole ikinä sanottu mitään pahaa, päinvastoin! Nyt viimeksikin poika istuskeli lattialla ja leikki leluilla koko ajan ihan rauhassa, välillä kävi sylissä. Eli menkää vaan koko perhe!
amante Mulla oli ihan samanlainen totaaliuupumus (makasin sohvalla silmät auki, mutta en jaksanut edes pikkurilliä liikauttaa ja itkin ja kitisin 24/7 ukolle aivan totaalista rättipuhkipoikki-oloa) vielä muutama päivä sitten, nyt alkaa selvästi helpottamaan, kun ei tarvitse päikkäreitä enää ihan joka päivä
Eli tsemppiä, kyllä se menee ohi!
Alexa Toivottavasti olo parantui, noi menkkamaiset juilinnat ja selkäkivut aina säikäyttää, toivottavasti kaikki on hyvin!
nelly Miten ultrassa meni??
Ss Mä olen muuten nähnyt kanssa aivan älyttömiä unia viime aikoina! Siis oikeasti kuin suoraan jostain action- leffasta! Niissä on vilissyt mukana ihmisiä koko elämän ajalta ja myös viimeisimmässä joku onnitteli tulevan perheenlisäyksen johdosta, huomasi kun mulla oli niiiiin isot tissit, että se ei voi merkata mitään muuta!
Joinain aamuina on tuntunut, kuin ei olis nukkunut ollenkaan, kun on ollut niin vilkas yö pään sisällä ja sehän on sitten parantanut oloa ihan hirveästi, kun muutenkin väsymys kova |O
Elukoista joku oli kysellyt. Meillä on 3 koiraa, jotka kyllä vaatii osansa ja ovat pääosin mun vastuulla kaikin puolin. Tuo vanhimmainen aiheuttaa vähän tilanteita välillä, kun ei oikein enää jaksa sietää esikoisen remuamista, vaan haluaa lähinnä vaan nukkua rauhassa ja esikko kun haluaa kovasti nykyään silitellä ja halailla koiria, niin pitää aina vähän pitää silmät auki, ettei mene likistelemään mummoa, joka saattaa ahdistettuna ärähtää kunnolla.
Lista päivitetty, lisään sinne vielä ohjeet, miten liittyä sinne FB- ryhmään, saanen käyttää
Mams sun nikkiä hyväkseni? Eli jos joku haluaa liittyä, niin voi laittaa sulle yksityisviestiä?
ON: Pelottaa hivenen, kun oireet tuntuu olevan kadonneet kokonaan (taas)
Tissit nyt on vähän arat, lievää etomista esiintyy ajoittain ja kyllä vähän väsyttääkin, mutta kuuluuko muka jo näillä viikoilla oireiden lieventyä näin hurjasti?? En yhtään muista, miten esikosta oli, silloin etominen loppui mun mielestä vasta joskus 12.viikolla. No, niin kauan kun ei vuoto ala, niin oletan olevani raskaana... Pelko vaan nostaa taas päätään, mutta ei kai auta kuin odottaa ja katsoa.
Nanski + papunen 9+0 POKSPOKS! :heart: