tervetuloa uusille munkin puolesta! :flower:
ja ONNEA hyviä uutisia saaneille!! ihanaa että kaikki on hyvin
:heart:
influenssarokotetta en varmaankaan ota.. tytölle se on vissiin joka syksy annettu, mutten nyt ole varma etetaanko sillekään.. muutama vuosi sitten otin sen kun työpaikka tarjos niin olin enemmän kipeenä kun pariin edelliseen vuoteen yhteensä.. niin siitä on jääny sellanen ajatus että parempi olla ilman
lääkkeistä sen verran että mulla ei ole mitään muuta säännöllistä lääkitystä kun tramal, kipulääke, kun on tuolla si-nivelissä vähän haikkää ja järkyttävää kipua.. noh, raskautumisen jälkeen olen sitten satunnaisesti vain ottanut panadolia (panacodiakin kuulemma voisi ottaa mutta mulle tulee siitä huono olo niin en oo viittiny) jos on ollu tosi kipee olo.. mutta raskauden edetessä on kyllä se vaiva helpottanu.. nyt epäilen että issias vaivaa.. meinaa oikee jalka lähtee alta melko usein ja vetää sillein ilkeesti pakarasta reiteen.. mutta kaipa tää tästä.. sellasen tukivyön joudun niiden nivelien takia hakemaan lainaksi varmaan jo loppuvuodesta.
sykkeet edellisessä raskaudessa oli siinä 150-160 välillä ja tyttö tuli, huomenna on m
ulla neuvola ja pääsen kuuntelemaan sydänäänet niin saa nähä tuleeko samoja lukemia vai jääkö alemmas. koti dopplerilla mä olen saanut jotain 140 kieppeillä, mut siis vaan niin et siinä näytöllä käy se luku ja häviää, en oo ossannu oikein kohdistaa mihinkään kun en tiiä mistä kohtaa pitäis kuunnelle
huomenna sitten sekin selviää, jee!
sairaslomalla olen mä jälleen. oksettaa, väsyttää yms.. menis hitto vie jo ohi
to-pe yö ois käytävä kokeilemassa työntekoa ja sit alkaakin talviloma. pidän sen jo nyt jos en sitten kevät puolella kerkeekkää
ja sitten perjantaina kutsuu MADRID koko viikoksi.. ihanaa päästä reissuun, tosin hieman arveluttaa lähteä ulkomaille kun tuntuu että oon ylihysteerinen jo täälläkin ruokien kanssa
ja sit myös jos oon hirveen huonovointinen niin aika kiva 4 h lento on eessä
lähdetään koko perheen voimin reissun päälle, tykätään matkustella paljon ja kesälläkin oltiin pari viikkoa kreetalla autoilemassa ja vähän patikoimassa. nyt on sitten viiminen reissu koko perheen kanssa ainakin 1,5 vuoteen
en ihan pienen lapsen kanssa sitten viiti matkustaa ja olen niin huono jättämään lasta/lapsia kotiin ja ite reissaamaan että voi olla että menee parikin vuotta ennen kun seuraavan kerran oon matkalle lähdössä.
töissä olo hieman helpottunut kun pääsin vanhasta tiimistä pois ja nää kiusaajat jäi sinne.. nyt ei tarvii niitäkään enää nähkä kun satunnaisesti, mut parasta on se etten joudu työskentelemään heidän kanssaan. esimies ei näihin juttuihin puuttunut mitenkään vaikka oli tietoinen, nyt vaihtui sitten lähin esimieskin niin avot, kyllä nyt alkaa taas elämä hymyillä
joku mainitsi että rahatilanne on tiukilla, tsemppiä sinne! toivotaan että jossain vaiheessa sitten taas töitä on ja vähän tulee enemmän rahaa.. oon kuullu sanottavan että vaikeat ajat yhdistää
koska teillä muilla on ollut se
sokerirasitus mulla oli viime raskaudessa dieettihoitoinen gdm, ja ajattelin että oisko mullakin jo pitänyt olla se rasitus.. onko siinä jotain tiettyjä viikkojä että koska se on?
eipähän sitten taas erikoisempia, lunta tulla tupruttaa täälläkin oikein urakalla, joten ulos heitin jo pihavalot tohon terassin kaiteeseen.. tytön huoneeseen laitan sitten vasta marraskuun puolivälin aikaan
mutta kynttelikön meinasin jo tänään kaivaa.. kun onhan marraskuu jo huomenna
m-m ja hippu 14 +3