Tervetuloa uudet ja onnittelut kaikille hyvistä uutisista! :heart:
Meilläkin oli taas neuvolakäynti ja hyvin oli vilkas lapsi, tuli liikkeistä ++. Mulla oli verenpaine vähän laskenut (hyvä!) ja hemoglobiiniarvo noussut (myös hyvä!)
Mulla on myös
istukka etuseinässä mutta ei kuulemma liian alhaalla. Se on vaimentanut liikkeitä alussa, mutta nyt kyllä jo tuntuu joka päivä. Eilen vauva jumppas varmaan tunnin niin että mutsille meinas tulla jo väsy! Ja tiistai-iltana se mykelsi niin omituisesti, että mua alko jo naurattaa. En kyllä osaa kuvailla mihin kutitushermoon voi sisäpuolelta osua, mutta omituista se oli. Kiva naureskella yksin kotona ääneen..hohhoijaa! Onneks naapurit ei kuulllu!
Nimestä. jotain perinteistä on tullut mietittyä, mutta taitaa olla paras ottaa kalenteri käteen ja viivata yli ne joita ei ainakaan halua ja sitte valita jäljelle jääneistä parhaimmat. En edes tiennyt, että hätäkastetta varten täytyy nimi laittaa johonkin...
Kummeista. Ollaan jo puhuttu ketä ois kiva saada lapsen kummeiksi, ehkä pari pariskuntaa ja sitte vielä joku.
Painosta. On tullut painoa 5,5 kg, aika maltillisesti, mutta kun ennestäänkin oli jo ylimäärästä, niin eihän sitä kovin tarttis lisää tulla..
Joulusta. Sukulaisille mennään. Ihanaa päästä "passattavaksi" ja rentoutumaan ja savusaunaan..
Joululoma alkaakin mulla jo ensi tiistaina, tulee neljällä lomapäivällä sitten oikeasti 2 viikkoa vapaata töistä. =)
Vauvavakuutuksesta. Me otetaan vakuutus. Olipa hyvä tietää, että se kannattaa ottaa ennen sokeriras.koetta. Eli pitää vielä tämän vuoden puolella sännätä vakuutustoimistoon, kun sokerikoe on 3.1. Se litku on kuulemma iha kauhiaa..
Shoppailusta. Oon yrittäny hillitä itteeni, etten tänä vuonna vielä ostais juuri mitn. Vain
vaunuja ollaan alettu ihan tosissaan kattelemaan, mikä ois hyvä "kaupunkiajossa". Ei ainakaan kovin isot, ehkä kolmepyöräiset, edessä iso pyörivä (ja lukittava) rengas. Hintakaan ei tarttis olla kalleimmasta päästä. Lisävarusteilla ehkä sitten joskus se seuraava lapsikin menis samoilla vaunuilla? Phil&Teds Navigator, on tähän mennessä ollut meikäläisen silmään sopiva, eri asia sitten onko enää ok, kun menee kokeilemaan.
Pakko käydä testaamassa ihan livenä, ois ihan painajaista olla semmoset vaunut joita ei osaa käyttää..
Hei, kertokaa kokemuksianne minkä olette todenneet hyväksi ja toimivaksi ratikka-, metro-, juna- ja bussimatkoja ajatellen. Meillä on vain kesäauto maalla, eli julkisten varassa mennään pääosin.
Tämmöstä tähän hetkeen! Tulipa yllättäin aika pitkästi tekstiä.. :O
Mukavaa Lucian päivää! :heart:
MizzyMazzu ja pikku-möhkö 22+1