Heippis!
Äittälle onnea täysiaikaisuudesta! Niin ne viikot vaan vierii
Mä katoin kans sillon ton
Sydänääniä-jakson kun se tuli ekaa kertaa telkkarista joskus viime vuonna. Esikoinen oli muutaman kuukauden ikäinen ja kaveri oli tulossa käymään. Hieman ihmetteli kun paruin täällä silmiä päästäni, mutta oli se aivan hirveä se pieni arkku
. En ees halua kuvitella millaista tuskaa tuollaisen tapahtuman täytyy olla.
Kotiintulovaatteiksi laitoin vauvalle: fleecepuvun suljetuilla lahkeilla ja hihoilla, kypärämyssyn, pipon, velourtakin, bodyn, puolipotkarit, sukat ja housut. Kuvittelisin, että noilla pärjää sen kahen metrin matkan autoon ja autosta kotiin. Huhtikuun alussa tosin ei kyl yhtään voi tietää millanen sää on. Saattaa olla tosi kylmä tai tosi lämmin, mutta jos tää syntyy pari viikkoa myöhässä niin on jo kyllä lämpimämmät ilmat. Ite lähdin viimeksi synnyttämään farkkulegginseissä ja hihattomassa topissa + hupparissa ja samat vaatteet laitoin päälle sit kotiin palatessa. Varmaan samantyyliset mukavat vaatteet on nytkin mukana.
Valmistelut alkaa täälläkin olla loppusuoralla. Viime viikolla kävin ostamassa tutteja pulloihin ja keittelinkin ne jo tiiviiseen rasiaan. Pari purkkia tuttelia on kaapissa ja paketti vaippoja. Laitoin myös vauvan kestot hoitopöydälle jo valmiiksi ja ostin liivinsuojia. Enää puuttuis vauva
adelei, Meilläkin tulee esikoiselle ja tulevalle vauvalle noin vuosi ikäeroa ja olis kyllä mukava jos tän toisen ja kolmannen ikäerokaan ei ois kovin paljon. Mut mä en kyllä jaksa ihan heti uudestaan tulla raskaaksi niin varmaan sellanen pari vuotta vois olla realistinen ikäero. Mutta sitäkään kun ei koskaan tiedä, että saako sitä kolmatta enää
Mutta tosiaan, aion ehkäisyn aloittaa kyllä nyt tähän väliin, koska en halua yllärikolmosta heti perään. Niin siinä kuitenkin kävis jos luottais, että ei se ihan heti nappaa :>. Samat aatteet siis kuin
Ingerilläkin
.
Esikoiselle ei varmaan anneta mitään
lahjaa. On sen verran pieni vielä, ettei oikein tajua semmosten päälle. Luultavasti ei varmaan tajua ihan heti vauvaakaan, että mikä se on
.
(.) Lääkäri just soitti ja sanoi, ettei aloiteta antibiootteja, jee. En ois jaksanukaan lähteä laahustamaan apteekkiin
Sanoi vain, että jos oireita tulis niin sitten otetaan uudet testit.
Tää kökköflunssa alkaa vähän olemaan jo voiton puolella. Onneksi oon saanu nukuttua kohtuullisen hyvin ja meiän pienimieskin on nukkunut jo ihan normaalisti öitä putkeen. Onneksi sillä oli vähän aikasemmin tää tauti kuin mulla ettei samaan aikaan sairasteta.
Torstain neuvolaa odotellessa. Haluaisin niin jo tietää, missä asennossa vauva on ja onko kiinnittynyt eli onko mitään mahdollisuuksia, että tulis aikasemmin kuin esikoinen (41+6)
.
Adalmis ja Kerttujooseppi 35+4 (tasan kuukausi laskettuun aikaan!)