Onnea Tiijonalle! :flower:
Ehkäisy synnytyksen jälkeen menee varmaan kumilla aluks. Paluu suhteen alkuaikoihin ja kaikkiin teiniajan säätöihin, nostalgiaa. Pillerit on imetyksen takia pois suljettu, ja mitään minipillereitä en ala syömään. (Oon se ihminen, joka unohtelee pillereitä miten sattuu, ja mineissä ajat on käsittääkseni vielä tarkempia kuin yhdistelmissä.) Lapsia on kuitenki jossain vaiheessa tarkoitus lisääkin saada, mutta haluan saada opiskelut alta pois ennen seuraavaa. Yhdistelmäpillerithän saatto alottaa täysimetyksen lopetuksen jälkeen? Tai siis että lapsi on osittaisessa imetyksessä vielä?
Oon kyllä miettiny
ikäeroa lasten välillä. Toisaalta onpa aikaa keskittyä itellä siihen yhteen. Oishan niillä seuraa toisistaan jos ikäero ois pieni, mutta oikeen elämäntilanne ei anna siihen myöten. Tai voihan se mieli tässä muuttua.
Ehkäisylaastariaki oon kokeillu, mutten kauheesti tykänny. Itellä iho ärty ja oli välillä ongelmia kiinni pysymisen kanssa. Toisaalta kaverilla toimineet hienosti. Ehkä ärsyttävintä laastarissa oli, että joka toinen, joka sen näki, kysy että onko se nikotiinilaastari. Useampi on myös kehunu ehkäisyrengasta.
Liikkeitä en laske, ei oo tarvetta kun yks myllertää joka päivä niin paljon.
Nimistä juteltiin täälläkin yks päivä, ja etunimet taitaa olla lähes selvät nyt kummallekin vaihtoehdolle. Mies vaan hermostu, että pitää keksiä ne muutki nimet, jää se homma ehkä myöhemmäksi.
Kotiutusvaatteita ei oo tullu mietittyä. Koitan nyt ekaks saada turvakaukalon valmiiks, tarkotus ois siis saada tehtyä siihen uudet päälliset, kun vanhat on kuluneet ja tahraset.
Suska84: Oon kyllä kuullu, mä oon ymmärtäny että ns. tuhriminen on ihan normaalia reagointia lapsilta henkiseen stressiin tms. Kun ei osaa ilmaista muuten, niin tulee sitten fyysisiä oireita. Aikuisetkin reagoi osa vatsalla, mutta lapsilla toi on vielä yleisempää. Ja se "tuhriminen" voi olla ihan kunnon ripulointia.
Tänään lääkärineuvola ja ultra, saa kuulla kokoarvion.
felina + pikkupulla 36+0 (poks!)