Uusi palstalainen ilmottautuu! Seurannut jo viime kuun teidän juttuja, mutten oo uskaltanut rekisteröityä..
LA 27.4.*Papaya * 19v * K-PKS * esikoinen *
Ensimmäistä kertaa kävin neuvolassa jo pari viikkoa sitten, sillon ei tosin sydänääniä kuunneltu (?) sanoi, et näkyvät tuosta ruudulta (en minä kyllä mitään nähnyt, enkä pahemmin ymmärräkkään.. :/ ).
Torstaina mennähän taas kahtomahan pikkusta, onko sielä kaikki hyvin, kun mitään ei oo kuulunut...
NP-ultrasta ei vielä tietoa, tulee kuulemma postissa joku päivä.
Mulla on jotenkin ollut olo, että tyttö siellä on, vaikka mistä sitä tietää.
Minkäänlaisia oireita ei oikeastaan ole ollut, ihan alussa oli kauheita alavatsakipuja, ennenkuin edes tiesin olevani raskaana. Nyt on sillon tällöin mahakipeä, mut ei oikeen muuta.
Lihonut olen, normaalistikkin hyvin tanakka, niin nyt on taas painoa päässyt kertymään..
opcorn: Mielihaluja ei oo ollut, ruokaa vaan tekee mieli syödä ja paljon..
Välillä ei ees kerkeä ajattelemaan koko asiaa, kun viikot koulussa, viikonloput töissä ja välillä iltoinakin, saas nähdä kuinka kauan jaksaa. Olen siis opiskelija.. Raha-asiat mietityttää välillä, mutta ukolla on onneks vakiduuni ja mulla on sitten säästöjä, jos eivät tuet riitä.
Koiria on kaks kappaletta (tällä hetkellä vielä kolmas, opaskoirakoulun labukka kasvamassa) niin vähän huolettaa, että mitenkä ne ottaa sitten tulokkaan ja mitenkä riittää aika niille. Ne kun ovat minun koiria ja minä niitä aina hoidon ja lenkitän, joskus voi ukko käyttää takapihalla pissillä
Jospa se sitten joutuu vähän niistäkin ottamaan vastuuta, kun mulla ei enään jaksamus riitä.
Nuot on ollut kyllä kivoja nuot tein listat, et mitä tarvihtee.
Ite oon haaveillut manducasta ja koittanut sellaista löytää käytettynä huuto.netistä, muttei ole vielä ainakaan tärpännyt, pitää sitten ostaa uutena lähempänä, jos tuntuu, ettei käytettynä saa..
Papaya RV 10+2