Pakko päästä purkamaan vähän päätä. :kieh:
Eilen tuli joku täysin ventovieras ihminen arvostelemaan minua iästäni. Että olen hänen mielestään liian nuori äidiksi. Ensiksi kysyisin, miksi vierasihminen ajattelee minun tarvitsevan hänen mielipiteitään? Toiseksi huomasin tämän miehen olevan minua vain kaksi vuotta vanhempi
isä.
Herra siinä toitotteli, kuinka lapsen saaminen tekee hallaa opinnoilleni ja töille..
??? MISTÄ TÄMÄ MIES JOKA ON TÄYSIN VENTOVIERAS VOI TIETÄÄ MISSÄ VAIHEESSA MINULLA OPINNOT VAI OLENKO NE JO KENTIES SUORITTANUT ??? MISTÄ HÄN MYÖS TIETÄÄ MIKÄ ON TYÖTILANTEENI NYT TAI TULEVAISUUDESSA, KUN EI MINUA TUNNE ???
Vittu, että sapettaa !
Tämä mies myös kyseli, miltä minusta tuntuu kun menetän nuoruuteni? MILLÄ TAVALLA MENETÄN NUORUUTENI? Hänen mielestään minun ikäiseni kuuluu juosta joka viikonloppu baareissa, mieluummin kuin olla kotona perheen seurassa. Ja totesi minut keskenkasvuiseksi, kun sanoin, että en kaipaa likaisten kapakoiden melua, kun en muutenkaan ole mikään alkoholin ystävä, en sen mausta pahemmin välitä, enkä halua samanlaista suoraansanottuna lutkan elämää, kuin mikä monilla EX ystävilläni sattuu olemaan, kiitos kuningas alkoholin.
Tämän miehen mielestä on myös kohtuutonta ja väärin, että ikäiseni ihminen on mieluummin kotona siivoilemassa ja laittamassa ruokaa, kuin hengailee ja lorvailee kauppakeskuksien pihalla tupakka huulessa ja lörpöttelee turhanpäiväistä paskaa. ?
Mä olen ihan pienestä asti kokenut olevani paljon kypsempi kehitykseltäni kuin monet ikäisistäni. Raskauden myötä jäljelle jääneet kaverini ovat kaikki joko minua vanhempia tai nuorempia, sillä en tule toimeen ikäisteni varhaisalkoholisoituvien, elämänsä hukkaan heittävien imbesillien kanssa, joilla koko peruskoulu oli lintsausta, koska oli niin kauhea darra, ettei kouluun voinut tulla.
Tiedän, etten saisi pahoittaa mieltäni tällaisella paskalla ja eilen vielä olin ihan hälläväliä fiiliksellä hänen mielipiteestään, minua ei kuitenkaan kiinnosta vieraiden ihmisten mielipiteet. Kuitenkin, uudelleen luettuani hänen jorinansa("omapa on häpeäsi, kun perheleikkiin jo ryhdyt"
HÄPEÄNI, en sitä häpeä.. ennemmin se on ylpeyteni. Enkä todellakaan ala leikkimään, kuten herra niin ajattelee) tulin tosi vittuuntuneeksi ja otsaani kasvoi viismetrinen pippeli. Saatana, että ihmiset voivat olla suvaitsemattomia, epäkohteliaita ja kapeakatseisia.
Minulla on kaikki mitä tarvitsen, rakastava perhe, kullanmussukka koira ja kohta oma prinsessa, jolle voin antaa kaiken mitä hän tarvitsee, äidin rakkauden. Työstä ansaitsemalla rahalla hankittu materia, ei minun mittapuillani ylötä korkeammalle kuin oman äidin rakkaus.. tämän tiedän, jo siitä, että minun lapsuudessani on ollut vaikeaa tulla toimeen(YH-äiti jolla 3-vuorotyö ja 4 lasta).
Huvittavaa kyllä, kuten jo sanoinkin, tämä minua kovasti arvostellut mies on itse siskoni ikäinen, täyttää vasta 21v. ja omalla lapsellaan on ikää puolisen vuotta. Jos hän ei koe itse olevansa riittävän kypsä vielä huolehtimaan lapsestaan, ei sen pitäisi sitä tarkoittaa, että minä en olisi koska olen häntä nuorempi ja tällä hetkellä opintoni ovat loistavassa kondiksessa (muutamia hassuja opintoviikkoja suorittamatta, jotka hoidan kunhan pikku tylleröni on riittävän vanha päivähoitoon). Päättelen miehen siis itse jättäneen opintonsa loppuun suorittamatta ja harmittelevan sitä, että ei se vanhemmuus niin helppoa ole, kuin oli kuvitellut.
Anteeksi raju kielenkäyttöni ja päänpurkaamiseni, en yleensä käytä kirosanoja paljolti. Luonteeltani olen myös kovin temperamenttinen ja kerron mielipiteeni helposti kovaankin ääneen, mutta en nyt sentään ala vieraita ihmisiä arvostelemaan heidän valinnoistaan.
Nyt aamupalaa syömään, sillä alan tutisemaan pikkuhiljaa liian matalien verensokerien johdosta. Vittuuntumistani siivittää varmaan myös se, että viimeyö oli VIHDOIKIN kipuilua, enkä saanut nukutuksi. Onneksi, kuitenkin edes sen verran, ettei silmäni roiku navassa asti väsymyksestä.
Ja juuri kun olin päässyt sanomasta siitä, että ei ole nyt öisin tarvinnut ravata vessassa.. viimeyönä tuli vessareissuttomien öidenkin edestä juostua pöntöllä ja heräilin 6-8 kertaa yön aikana. Kamalasta janosta johtuen join myös varmaan useammankin litran vettä.
pissed off ekulainen ja pallero
39+5, DUEDATE IN 2 DAYS !
PS. Perkele mä kiroan nyt vuoden kiroilut tämän päivän aikana, niin ei tarvi sitten hermoja menettää tulevaisuudessa