Eilen tosiaan käytiin sielä
HYS:n tutustumiskierroksella, kätilö oli ihan mukavan oloinen ja siellä näky käytävillä niitä ihania pieniä vauvoja :heart: mutta se sairaalan haju! Sai mun niskakarvat nouseen ja kauheen ahistuksen, en haluu sinne! Luultavasti nosti kipeitä muistoja 7 vuoden takaa se haju ja kaikki ne piuhat mitä synnytyssalin seinälläki roikku vaikkei nyt ollut mitään hengityskoneen piuhoja ym, kuten sillon aikoinaan.. Hyi! :$
Mä alan epäillä todella paljon mun intuitioa. Musta tuntuu, et oon eläny täs muutaman päivän ajan
raskausajan parasta aikaa!! Ei juuri tunnu enää liitoskipuja, tai ainakaan ihan jatkuvasti vaan saattaa olla suht kivutonta jopa pari tuntia per päivä ja niihin kipuihin on jo aika turta kun niitä ollu se 3-4kk, tuntuu ettei mulla ole mahaa ollenkaan eikä tietookaan mistään synnyttämään lähtemisestä.. :stick: eihän sen näin pitäny mennä?! Vai pitikö..
Onnittelut 40+0 poksuville ja siitä ylöspäin, kuten
Jouskari Joskos ois oikeutetusti sinun vuoro jo
suska: Toivottavasti pääsette jo huomenna kotiin =) Ja kiva kuulla, et painoarvio voi heitellä tuohonki suuntaan kun tuntuu, et enemmän on näitä; ultrassa arvioitu esim. 3,5kg ja sit sieltä tulluki 4,2kg
Iiks.!
Ekulainen: Oot kyl onnistunu löytään melkosen urpon jostain.. Hohhoi!! Kyllä ois itelläki sappi alkanu kiehuun moisen ääliön kans! Kuten jo sanottua niin jätä moinen omaan arvoonsa, hän ei ilmeisesti ole tyytyväinen elämäänsä ja tehtyihin valintoihin..
No ei kai mulla taas muuta ollu, Tsemppiä meille kaikille!! =) Ei ole enää montaa viikkoa...
38+2