Huomenta!
Nenän tukkosuudesta ootte jotain kirjotellu, mul on normaalistiki ympärivuotinen krooninen allerginen nuha, jota kukaan lääkäri ei sen tarkemmin oo viittiny tutkia. Ni onpas nyt kivaa kun limakalvot on viel entisestään turvonnu
Käytän reseptillä Nasonexiä että nenä pysyis ees joskus auki. Ja sit ihan yleisenä vinkkinä
nenäkannu on ihan ehdoton! Sitä kun viittis käyttää vaikka kerran päivässä, auttas se pitämään limakalvot hyvinä. Loppuu verentulo ja tukkosuus kyllä aika äkkiä.
Heituskalle voimia ja suukkoja pienelle poikaselle!
Kotilohikäärme olipa jännä kikka :O En oo ennen tommosesta kuullutkaan. Pitääpä koittaa jos Elmo päättääki viel kääntyä ns. väärinpäin. Nyt ollu monta viikkoa jo raivotarjonnassa, onneks.
Santtu82 Oi, sellanen empire-linjainen oiskin vauvamasun kanssa todella nätti :heart:
Dolores Kokeile tota Kotilohikäärmeen kääntövinkkiä? Jaksuja kipuihin ja pelkoihin. En oikeen tiedä mitä sanoa kun itse koitan olla stressaamatta, tietty välillä pelkään kaikkia kamalia mut ne varmaan kuuluu asiaan.
Valkyria toivottavasti ei mitään vakavampaa siellä reidessä
ON: Tänään paukkuis 30+0! Masu kasvanu kivasti ja on jotenki tosi nätti. Oon saanu kauheet siivouspuuskat ja laittanu makkarin, lastenhuoneen ja varaston ihan uusiks
Pinnasängyn kokosin eilen ja oon kaikki vauvanvaatteet ja tekstiilit pessy, tänään aattelin silitellä niitä. Tuntuu että koko ajan on jotain siivottavaa tai pyykinpesua, leipominenki on tullu kuvioihin. Kai tää on sit pesänrakennusta
Elmo liikkuu ahkerasti, vähän on liikkeet vähentyny ku tilaa on vähempi. Nyt tuntuu lähinnä kyljen kääntämiset ja polvella tai kyynärpäillä tuuppimiset. Päätään kääntää välillä ni ihan tuol nivusessa tuntuu vihlontaa. Elmo on kova tapaus myös hikkaamaan, tuntuu hassulta tuol perässä ku pyllyssä nytkähtelee hikka