Tänään olis sitten LA!!! 40+0 **POOOOOKS**
Tsempit lystille ja talitintille!!!
Oma olo taas alku viikon supistelujen jälkeen loistava, kipeitä supistuksia tullut vain ripotellen ja muutenkin olo on energinen ja hyvä. Mies on ollut koko viikon lomalla eli mulla on ollut aikaa levähtää kunnolla ja laittaa kotia kuntoon
Tänään oli ensimmäinen huono yö pitkään aikaan, olo oli jotenkin levoton ja heräilin tuossa 4 jälkeen enkä saanut enää unta. Toivottavasti tämä ei nyt kostaudu ja olen sitten koko ens viikon ihan kuoleman väsynyt ja mies on taas töissä! Olis just niin huonoa tuuria.
Eilen käytiin poistamassa eskoille autonistuin ja uudet tuplat, finally. Me oltiin ajateltu ostavamme britaxin b-dualit, mutta tuntui että esikoinen tuli jo nyt niistä yli niin skipattiin ajatus ja päädyttiin Easywalkerin vierekkäin istuttaviin. Olen sitten seuraavan vuoden kiva tien tukos, mutta onpahan lapsilla tilaa istua kunnolla!
Adrianna mulle voi vaihtaa iän ja synnäriksi KOS.
Unohdinkin kertoa että päästiin vihdoin
tutustumiskäynnille synnärille, eli minun tapauksessa kättärille. Onneksi oltiin näinkin ajoissa, 5 pv ennen laskettua
No mutta siis henkilökunta vaikutti tosi lämpimältä ja osaavalta, eikä yhtään kiireiseltä ja kireältä, vaikka koko synnäri olikin ollut sen päivän sulussa. Itse synnytyssalit oli sen sijaan aika pommit verraten viime kokemukseen ruotsissa, jossa oli synnytyssalit juuri uusitut. Huoneet ihanine pinkkeine kaakeleineen ei oikein siis uponnut. No onneksi se on toissijainen asia, jota en todennäköisesti edes huomaa siinä synnytyksen ohessa. Osasto oli taas paljon kivempi ja modernimpi, mutta suihkuja ei ollut kuin käytävillä, joka ainakin meitä kummastutti. Miten muuten muissa sairaaloissa?
Nyt keittelemään aamukahveja ja viettämään laskettuapäivää, eipä tainnut tälläkään kertaa mennä laskut ihan oikeaan
Pikkis ja Salamatkustaja 40+0