Huhtikuun 2013 Helmet *elokuussa*

Mä tuun mukaan kun selviää ensi että onko mennyt kesken tai jtn.

Eilen kävin lääkärissä, ihan kohdun sisällä oli ruskuaispussi muttei alkiota. Luulen että viikolla 5+5 olisi pitänyt olla jo alkio. Lääkäri sanoi että ehkä on niin alussa ettei vielä näy. Laittoi kuitenkin Hcg määritykseen. Eilinen arvo oli 2977 ja huomenna uusiksi. Se pitäisi olla noussut ainakin puolella. Itsellä on olo että kesken menee. Alusta asti ollut sellainen olo että joku on pielessä, ikinä ennen ei tälläistä fiilistä ole ollut.
Oireetkin on laantunut, väsymystä ja tissi kipua lukuunottamatta. Mutta huomenna selviää jotain. Jos on esim. tuulimuna niin se hormonitaso voi kuitenkin nousta, että sitten vasta Np-ultrassa näkee kuinka on kehittynyt vai onko ollenkaan.
Joten ei nyt kiinnosta ennen sitä ultraa edes miettiä koko raskautta.
Toisaalta toivon että menis itsetään kesken/tulisi ulos niin ei tarvisi miettiä.

Mutta huomenna siis selviää jotain :) Onneksi näin alussa saa tietää niin ei oo sitten niin kova paikka jos tätä vitosta ei tuukkaan :)
 
MommysM: :hug: Tiedän tuon tunteen, ja samaa itsekin pelkään. Aamulla heräsin klo 5.00 suremaan, ettivät rinnat ole enää niin kipeät, eikä ole yhtään huono olo :( Päivällä onneksi makasin lattialla mahallani, ja kylläpä olikin ikävä tunne... Ja huonoa oloa alkoi tehdä kotona, kun ehdin hetkeksi istahtaa. Lämpöjä kyttään kuin hullu puuroa, 35,9 on normilämpö ja siihen aina laskee kierron lopussa. Nyt olen palellut koko illan, ja mittari näyttää 36,9.

Mulle terkkari sanoi, että viikkoja tulisi olla n. 7 ar-ultraan mennessä, muuten voi tulla uusintakierros ja turha huoli. Ja mullahan tm todettiin vasta ultrassa 11+5, SITÄ en enää halua kokea :( Koeta jaksaa, onneksi huomenna jo jotain tietoa saat :heart:
 
moikka

Ilikkäs tässäpä mun tiedot Alussa 33/5/oas tai oys/la 5.4

Tää nyt poikkeaa aiheesta hirveeti mutta kumminkin oon niin onnelinen olimme viimekesänä lomareissulla ja hukkasimme videokameramme no luulin että siellä on sisällä kortti jossa on meidän kaksosten elämän ensihetket ja ensimmäinen puolivuotta mutta dadaa löysin sen kortin JES nyt on ihan sama koko kameralle niitä saa uusia mutta se kortti olikin mulla vielä.

Mua kanssa huolestuttaa tämä olotila ku ei ole oireita ja kaikilta on kumminkin ollut aina.

Mutta nyt äkkiä nukkumaan
 
Mulle vois listaan lisätä iän 37v ja 3. lapsi ois tuloillaan :) Kiitti WP, ku teit listan.

Mua kanssa vähän huolestuttaa tää oireiden vähäisyys. Vatsaa turvottaa iltaisin kuin oisin jo viidennellä kuulla, ei juuri muuta. Pitäis kai osata nauttia, ettei voi pahoin jne. Miten sitä onkin niin hölmö, että kaikki herättää huolta?

Tervetuloa kaikille uusille! :)
 

Yhteistyössä