Heip!
Kyllä kai se on ihan normaalia, että raskausoireet häviää välillä.

Eihän koko aikaa voi esim. oksentaa ym.

Ei mulla ainakaa koko aikaa näitä oireita ole, johan mä varmaan tulisin hulluksi!
iih...huomen olis se neuvola! Jännittää jo melko paljon! Onneks se on aamulla heti klo 8, ettei tarvi koko päivää olla tulisilla hiilillä

Oon kauheesti miettiny, et kuunteleekohan ne siellä sydänääniä..se on ilmeisesti vähän paikkakunnasta kiinni..Eikä oikein voi keltään kysyä, että mitenkäs se täällä meillä menee

Heh...ihan mielenkiinnosta vaan kyselen......
Onkos muuten muita tupakoitsijoita? Tai siis mie oon kyl lopettanu, ku plussa tuli.. Ei tehny ees tiukkaa, ku tupakoiminen ja sen haju kuvottaa niin pahasti!onneks näin päin, ettei vois ees kuvitella polttavasa

Tosin kahvikin oli pakko lopettaa, ku sen jälkee tekee herkemmin mieli tupakkaa (nyt ei vois enää kuvitellakkaa juovansa kahvia..sekin ällöttää)
joo, tuntuu et kaikki ällöttää..parhaiten menee alas ruisleipä, päällä vaa margariinia ja hedelmäsalaatti.

Ja kaikki hajut tuntuu tosi vahvoilta..yks mun kaveri täst on jo huomauttanu, ku joka paikas haisee mun mielest joku ja milloin mikäki haisee pahalle

tosin lantun haju sai melkein oksentamaa...
On tää tällasta...ehkä tää helpottaa..jospa aluks pitää oirehtia voimakkaasti, koska ei oo mahaa..helpompi uskoa raskauteen. Ja sit ku on mahaa, ei tarvis olla oireita, koska sit sen uskoo muutenki
Joo..nää on nyt mun ihan omia pohdintoja..ei kannata ottaa kauhean tosissaa
hmm...eipä mul mitää ihmeempiä ollu taaskaan asiaa..huomen viisaampi, ku olen käyny moikkaamassa neuvolan tätiä, joka muuten kuulosti puhelimessa ihan ylipirteältä tätsyltä...