:wave: Täällä kans valvotaan...
Tosin osin siitä johtuen että lapset ryykäs molemmat keskelle niin nukuppa siinä varoen mahaa ja sitä ettei mötkähdä lattialle :kieh:
Tinami ja hapsiainen synttärionnittelut!!!
sitkeä lima kurkussa... mulla tota on nyt jatkunu vaikka kuinka kauan...muilla? se ei meinaa irrota ollenkaan ja sit yöllä saattaa herätä siihen et limaa valuu kurkkuun ja melkein yökkyyttää..
inhottavaa!!!
Vauvauutisia satelee jatkuvasti serkuiltakin ..millonkahan olis mun vuoro :ashamed: :snotty:
Ristiäisetkin olis kohtapuoliin ja me ollaan kummeja mut voip olla ettei päästä lähölle... :/ kuitenkin jykylään pitäs ajella ja täältä on ihan kiitettävästi matkaa sinne...ja kun olotila on mikä on...
harmittaa...
Eilen supisteli ihan kivasti kun hermostuin lapsille ihan urakalla.. :ashamed: ne oli hajottanu jekkisängyn vierashuoneessa ihan levälleen patjoineen kaikkineen ja minä niitä sitten sain siivoilla kun ukko duunissa. patja on niin raskas että huh huh... karjuin kurkku suorana :ashamed: ja nyt on sitte palkaks kurkku kipee. siitä sain sitten muutavan mojovan supistuksenkin aikaseksi ja rupesin ja imuroin ja pesin lattiatkin vielä niin johan repi mahaa. mies soutteli töistä niin sanoin niistä niin eiköhän ne sitten loppunut
kiinnittyminen nyt eilen neuvolassa muuten se täti kysy et laskeentuko sulla edellinen lähtökuoppiin ennen synnytystä...ja joten kaippa se ei tarvii laskeentua..aina vaan on sitten rankempi lähteä ponnistamaan mitä korkeemmalla se vauveli on..
Illalla oli muuten häpyluukin ihan tajutsin kipeenä ja arka kun toinen puskee niin alas..kaippa se koittaa ulospääsyä etsiä
nyt keitän kahvit ittelleni ja nautin aamun hiljaisuudesta
aah...
nasum ja neiti 38+3 :heart: