Paljon onnea pojasta pulleroballrina! :flower:
Chiq, todella ikävä juttu tuo lapsenvahtitilanne.
Ei ole ollenkaan reilua, että tuolla lailla lupaudutaan ja sitten perutaankin! Toivottavasti saatte asian järjestettyä uudelleen, ennen kuin synnytys on käsillä.
En tiedä, oliko minulla eilen joku ihme vaisto, vai oliko kaikki vain sattumaa... mutta illalla tosiaan pakkasin sairaalakassin ja etsin vauvalle kotiutumisvaatteet sekä laitoin vauvan sängyn valmiiksi - vihdoinkin! Ja nyt onkin sitten tullut aamusta alkaen viiden tunnin ajan supistuksia noin 10 minuutin välein, sekä veristä limaa joka vessareissulla. Toisaalta olen yllättynyt, että nytkö synnytys todella käynnistyy, mutta toisaalta uskon ja toivon, että tämä olisi sitä. Ainakin esikoisen synnytys käynnistyi samalla tavoin ilman yhtään ennakoivaa kipeää supistusta samanlaisilla alavatsalla tuntuvilla menkkamaisilla supistuksilla ja samoin limatulppa irtosi synnytyksen edetessä (silloin tosin ihan kerralla kunnon klönttinä).
Mutta nyt vain odotellaan kotosalla, että kuinka tilanne tästä etenee, vai eteneekö... mies on aika hermona...
Mieluummin kuitenkin olen rauhassa kotona mahdollisimman pitkään, sillä sairaalassakin saa varmasti vielä "kitua" ihan rauhassa.
Väsyttäisikin, mutta eihän päiväunista mitään tule, kun kymmenen minuutin välein mahaa kramppaa.
Rosahdus 39+4