Huisille ja
Annmarille :hug: Harmi, että kummallekin kävin noin! :'(
Toivottavasti Annmari pääsee pian jatkotutkimuksiin. Ja Huisille onnea uuteen yritykseen.
Täällä voidaan vain pahoin. En onneksi vielä oksenna, mut nyt tekee jo pahaa hampaiden pesu, joten kyllä se oksentaminenkin sieltä varmaan vielä alkaa :x Toivottavasti ei nyt mitään hirvee rankkaa pahoinvointia tulis, kun pitäis tuota poikaakin jaksaa hoitaa ja mies on niin kiinni töissä kuitenkin, ettei siitä juuri apua ole. Niin ja se väsymys |O ... mä voisin vaan nukkua, sitä paitsi silloin ei ole edes paha olo kun nukkuu
Niin ja varasin mä tänään myös varhaisultran. Sain ajan 18.9., kun halusin mennä sinne vasta ekan neuvolan jälkeen.
Mä en ole
synnyttämistä miettinyt. Lähinnä askarruttaa, et pitäiskö sittenkin vaihtaa synnytyspaikkaa nkl:stä kos:iin. Esikoinen syntyi nkl:llä, mut nyt en tiedä haluanko sinne enää uudestaan... voisin vaihtelu virkistää
Onko jollain kokeneemmalla kokemusta näiden sairaaloiden eroista?
Eskoinen syntyi ihan normaalilla alatiesynnytyksellä, epiduraalin siivittämänä rv. 38+1. Joten alatiesynnytystä odotan nytkin, ja enää ei sitä tarvitse pelätäkään, niin kuin eka kerralla sitä kovasti jännitin ja olin ihan varma jonnekin vkolle 30 asti, et mä en kykene koskaan synnyttämään alakautta, mut niin se mieli vaan muuttui ja kypsyi, kun alkoi la silloin lähenemään. =)
Äp-pakkausta en usko ottavani (en kuitenkaan uskalla täysin varmaksi asiaa sanoa, naisen mieli kun on muuttuva!
). Meillä on vaatteita niin paljon esikoisen jäljiltä, vaikka ovatkin kovin sinivoittoisia, niin nillä ajattelin pärjätä. Ja uskon kyllä, et jos tämä kakkonen sattuukin olemaan tyttö, niin nuo isovanhemmat varmasti hoitavat tämän vaaleanpunaisen puutteen äkkiä tasapainoon :kieh:
Ei täällä näitä omanapakuulumisia kummempia.
Rebel 5+4