Ei julkinen terveydenhuolto mittaa yleensä edes ferritiiniä, saati vitoja. Ellei epäillä puutetta tai ole joku imeytymistä estävä tekijä.Onko teillä ihan neuvolassa mitattu noita vitamiinipuutteita? Mielenkiintoinen, tåytyy itsekin pyytää. Olen ihan perus raskausmultivitaa syönyt ja siinähän ei pitoisuudet mitään älyttömiä ole.
Mulla ei oo arvot menneet yli kertaakaan, kun oksentaminen loppui ja pääsin "normiin" ruokavalioon. Mä syön joka ruoalla vihanneksia ja lähes joka välipalalla purkillisen maitorahkaa. Ja rahkaa etenkin iltapalalla, aamusokeri ei ole koskaan yli 4.7. Eli täällä ainakin toimii.Rv 21+5 menossa täällä. Viime viikolla oli rakenneultra ja siellä oli kaikki hyvin, tyttö tulossa. Tosin koko vastasi viikkoa isompaa. Itse en siitä huolestunut vaikka radi onkin koska esikoinen kasvoi koko ajan myös viikon joskus ylikin käyrillä. Poika syntyi 55cm ja 3,930kg eli pitkä poika joten odotan myös tästä suht samoja lukuja. Me vanhemmat ei kyllä olla mitään pitkiä mutta jotain hyppygeenejä taineet saada.
Poika on nyt vuosi ja kolme kuukautta ja pituutta jo 86cm eli moni pari vuotias on saman pituinen.
Radin kanssa ollut viime viikkoina ollut ongelmia aamusokerin kanssa, pitäisi keksiä jotain proteiini pitoista iltapalaa, onko ideoita?
Voi ei Löytyikö vatsakivuille selitys?Ei täälläkään putkeen mene kyllä.
Päivä oltu päivystyksessä vatsakipujen kanssa. Ei kestä yöllä edes kääntyä. Argh... Jos vielä sen reilu 100 vrk jaksaisi...
Pikkukaveri oli lähes 800 g. Hurjaa.
Vatsa ei kyllä näy vieläkään nimeksikään. Hyvä niin, saa tehtyä kaiken tarvittavan helposti.
Tsemppiä vaan muillekin!
Kiitos kysymästä, eipä löytynyt ja vähän kyllä huolestuttaa. Pienestä kivusta en nimittäin hätkähdä. Särkee kohtua vuorokauden ympäri ja usein painettessa arka.Voi ei Löytyikö vatsakivuille selitys?
Joo, turvotusta on, huomaa sormista ja sukat jättää nilkkaan rannut..Onko muilla turvotusta jaloissa? Yöllä turvotus laskee mutta iltaa kohden turvotus kasvaa että kuoppa jää painettaessa sääreen.
Mulla on istukka takana ja liikkeitä tuntuu kovasti. Melko napakasti potkii ja etenkin heti kun rauhoitun niin alkaa masussa kova myllerrys Tänään 24+4Kuinka hyvin tunnette liikkeitä? Minulla on niin vaihtelevasti, istukka edessä. Ultrassa näyttää polskivan vauhdilla mutta itsestä tuntuu että maailman laiskin ja hennoin vaavi. Nämä on tietty yksilöllisiä..rv 23
Minulla sama tilanne, että ultrassa meni vauhdilla mutta minä tunnen liikkeitä lähinnä ehkä illalla. Luin että liikelaskenta aloitetaan RV 30 jälkeen? Itse havahdun välillä illalla siihen, että en tuntenut päivän aikana mitään. Seuraavana päivänä sitten taas jotain.Kuinka hyvin tunnette liikkeitä? Minulla on niin vaihtelevasti, istukka edessä. Ultrassa näyttää polskivan vauhdilla mutta itsestä tuntuu että maailman laiskin ja hennoin vaavi. Nämä on tietty yksilöllisiä..rv 23
No niin tuo googlekin näyttävästi sanookin, että vasta 30vk eteenpäin, kiitos tiedosta! Minulla neuvolatäti sanoi jo nyt ja antoi ohjeet, vaikka sanoin, että en vielä tunne noin paljoa, mutta "kyllä ne nyt jo tuntuu ja päivystykseen jos ei tunnu". Onneksi en vielä mennyt vaikka joulu menikin laskiessa ja stressatessa. Kylläpä nyt ärsyttää nuo virheelliset neuvot. Sama täti on käskenyt syödä salmiakkia ym..Minulla sama tilanne, että ultrassa meni vauhdilla mutta minä tunnen liikkeitä lähinnä ehkä illalla. Luin että liikelaskenta aloitetaan RV 30 jälkeen? Itse havahdun välillä illalla siihen, että en tuntenut päivän aikana mitään. Seuraavana päivänä sitten taas jotain.