No kieltämättä.Onnea kaikille kanssasisarille!
Unicorn mahtaa olla aika uskomaton fiilis kyllä!!
Mutta alkuraskauksien statistiikat, kun tietää... Yritän olla ajattelematta koko asiaa. Ultran ajattelin varata ensi kuulle. Jos on joku tuulimuna, kohdunulkoinen tmv., niin pääsee sitten tyhjennykseen nopeasti. Olen päättänyt, että tämä rumba on sitten siinä. Henkisesti liian raskasta.
Pahoittelut skeptisestä aloituksesta, mutta yli 80 yrityskerran jälkeen ei enää tavoittele kuuta taivaalta.
Lapsettomuuden syyhän ei meillä koskaan selvinnyt. Tai siis sellaista ei ole. Paitsi tänä vuonna löytynyt ja hoidettu raudanpuute. Itse uskon sen olevan pääsyynä luomuplussaan.
Mutta "iloisempiin" asioihin... Edellisestä tiesin alusta asti, että jotain ei ole OK. En osaa selittää. Mutta tästä nyt ei ole sellaista tunnetta, todella toivon saavani vielä joskus oman rakkaan lapsen. Ikääkin alkaa olla. Tänä vuonna tuli 37 mittariin.
H-hetki olisi laskureiden mukaan 8.4.
Osaako joku selittää miksi laskuri antaa aivan väärät viikot, jos laittaa kuukautisten alkupäivän? Hedelmöittymispäivällä tulee oikein. Oletan sillä tarkoitettavan ovisplussaa.
Oon ihan tosi huono kaikessa tällaisessa. Ja hirvittää miten paljon en tiedä mistään mitään. Toivottavasti täällä olis joku muukin ensikertalainen. Siskon lapset ovat jo aikuisia ja siinäpä ne omat vauvakokemukset sitten ovatkin.
Ihanasti muuten yrjöttää.
Kaikki etoo, ruoka pyrkii ylöspäin, ihan sama mitä syö. Ja alavatsaan vihloo aina välillä. Valivali. Ei vaan, oon valmis kyllä kärsimään mistä tahansa, jos tuolla joku on elossa.
Arvasitteko muut etukäteen? Itse tajusin, kun pms-oireet jäi pois. Normaalisti en nuku arkojen rintojen takia viikkoon kyljelläni ennen menkkoja. Vatsa on sekaisin ja ainoat finnit koskaan leuassa. Tajusin tossa oliko la, että tosiaan, missäs ne oireet on... Tein Clearbluen ovulaatiotestin ja plussa tuli. En saa niihin koskaan mitään oviksen jälkeen. Sitten oli pakko ostaa Pregcheck.
Onko teillä myös miehet totaalisen innoissaan? Meillä ei meinannut uskoa, niin hain digitestin ja käskin tuijottaa sitä.
Oho, tulipas tekstiä...