Hei vaan kaikille! Pitkästä aikaa hetki lukea teidän juttuja ja voi surku teitä surun kohdanneita. Se on hirveä tunne. Mutta helpottaa joskus.
Itse en enää niin asiaa sure, koitan ajatella että parempi että se tapahtui ajoissa eikä esim ihan loppuraskaudessa.. voimia teille!
Mulla neuvolakäyntejä takana jo neljä ja tänään kävin verikokeissa. Kohdunulkoisen takia ultrattu jo kolmesti, eilen näkyi kovasti potkiva ja nyrkkejä vispaava möykky! Koko vastasi 10+2 joka täsmäsi viimeisiin menkkoihin.
Verikokeet oli ok, leukkarit aavistuksen koholla mutta se johtuu varmaan tästä iltapäivällä nousseesta kuumeesta. Ihan järkyttävä olo. Oli pakko ottaa Buranaa kun panadolilla ei kuume laskenu yhtään, nousi vain.. 38,3 korkeimmillaan nyt ollu. Jospa alkaa helpottaa. Lapsen tauti siirty mulle.. tympee olo.
Mitenhän kauan seulonnan verikoetuloksissa menee? Ne siis otettiin tänään, sokerirasitukseen pitäsi varata aikaa.. ja niskaturvokeultrasta soitellaan varmaan pian. Kauheasti kaikkee muistettavaa ja tää väsymys on sumentanut mun pään. Pahaolo onneks helpottanu..
Mä oon arka harrastaa seksiä, kun eka keskenmeno sattu just yhdynnän aikana.. jotenki liian hyvin muistoissa se hetki.
Mutta onneks on toimivat kädet.. haha