bambinoko meillä oli/on myös tuota ähinää, viikko sitten oli ehkä pahimmat (eli suunnilleen saman ikäisenä kuin teillä). Oon kans miettinyt mistä johtuu, ja päätynyt siihen että on joko röyhtäisy jäänyt tulematta, masussa menee ilmaa tai sitten vain on imemisen tarvetta. Meilläkin miehen sylissä rauhoittuu silloin(kin) parhaiten, mun mielestä maidontuoksu saa hänet levottomammaksi. Ja ääntelyä, ähinää, tuhinaa joskus jopa itkuakin tulee unissaan. Välillä mä kaivan korvatulpat kun en oikeasti saa nukuttua siinä melussa B) (ja mies nukkkuu välillä työhuoneessa)
Viime yönä nukkui klo 1-8 välisen ajan. Aamulla kyllä sitten tuntuikin tisseissä tuo pidempi uniajakso. Mutta en todellakaan ala herättelemään, koska kasvaa hyvin ja on tyytyväinen =)
Mitä muuten ootte pukeneet vauvoille ulos nyt kun on ollut näitä helteitä? Meillä nukkuin bodyssa+puolipotkareissa makuupussin päällä ulkona varjossa ja silti oli ihan hikinen. Myöhemmin illalla sitten olikin ohut pipo + fleecehaalari sopiva vailinta.
Poppeliini ja poju 3vkoa3vrk :heart:
Viime yönä nukkui klo 1-8 välisen ajan. Aamulla kyllä sitten tuntuikin tisseissä tuo pidempi uniajakso. Mutta en todellakaan ala herättelemään, koska kasvaa hyvin ja on tyytyväinen =)
Mitä muuten ootte pukeneet vauvoille ulos nyt kun on ollut näitä helteitä? Meillä nukkuin bodyssa+puolipotkareissa makuupussin päällä ulkona varjossa ja silti oli ihan hikinen. Myöhemmin illalla sitten olikin ohut pipo + fleecehaalari sopiva vailinta.
Poppeliini ja poju 3vkoa3vrk :heart: