Ekat hampaat tulivat :heart: Ikää oli 4kk 2pvä kun ensimmäinen, ja siitä kahden päivän päästä toinen. Nyt neiti on aivan innoissaan moisista kapistuksista, jatkuvasti kielellä kokeilee, imeskelee, maiskuttelee ja narskuttelee!
Laihtumisesta ei täälläkään voi enää puhua.. On se paino tippunut pari kiloa alle lähtöpainon, mutta enemmänkin saisi mieluusti lähteä B) Minäkin kyllä herkuttelen, jos jättäisin ne pois niin paino ehkä putoaisikin lisää.
Mä en oo mikään mestari näissä asioissa, mutta olen usein lukenut että jos
rintamaito riittää tähän asti niin ei se siitä ehtymäänkään ala. Mitä enemmän vauva syö niin sitä enemmänhän sitä maitoa muodostuu. Painonnousu ja pituuskasvuhan ovat hyviä mittareita ja kertovat kyllä siitä että vauva saa ruokaa
Suosittelenkin siis (mahdollisuuksien mukaan) jättämään korvikkeen pois
jos ei ole halukas jatkamaan sen antoa loppuun saakka.
Katyana, mä pohdiskelin esikoisen aikaan haikeudella imetyksen lopettamista ja sitä kuinka vaikeaa se tulee aikanaan mulle olemaan
Mutta kyllähän se loppui niin pikkuhiljaa että kivuttomasti se meni henkisesti. Ensin kerrat pikkuhiljaa väheni, sitten oli jäljellä enää aamu- ja iltaimetys, sitten olikin vain iltaimetys ja kun menin keikkahommiin niin se vain jäi kun en ollutkaan kahtena iltana kotosalla
Ja kyllä muuten
Piipan tapaan kiehutta toi
sikainfluenssarokotus niin paljon että! Onneksi en sitä itse ottanut raskaudesta huolimatta, harmittaa todella paljon että otin sen esikoiselle. Opinpahan sen etten enää ikinä laitata lapsiini rokotteita tai syötä heille lääkkeitä joita itse epäilen.. Enkä myöskään osallistu rokotustutkimuksiin.
Kivaa kun
Facebookin ryhmään tulee lisää porukkaa! Vaikka kiva se on täälläkin turista
Yeb ja E 4kk 1vko