V
vivi
Vieras
Kati3, mun mielestä tämän ikäiset lapset ei välttämättä tarvi mitään ruokaa yöllä. Siis huomatkaa nyt että tää on mun mielipide, ei mikään totuus =) Olen vain useammalta taholta kuullut että kiinteitä syövät lapset ovat vain tottuneet siihen yömaitoon, välttämättä he eivät sitä tarvitse. Siihenhän perustuu unikoulutkin. Meidän poika on nukkunut 11h putkeen jo piiiiitkään, tosin meillä imetyskin loppui jo 4kk jälkeen =( Mutta että jos haluat irti tuosta yömaidosta niin uskoakseni unikoululla saat toivotun tuloksen. Tosin se vaatii sitten sitä ""huudattamista"" =( Useallahan käy niin että jos ruoan kanssa nirsoillaan päivällä ja yöllä sitten vedetään sitä maitoa niin kun yömaito jää pois alkaa päivälläkin ruoka maistumaan paremmin. Ainakin näin kävi yhdellä tutullani, hän piti unikoulun tuossa 8-10kk iässä ja onnistui muutaman yön ""huudattamisella"".
Ja sitten niihin vaatteisiin... . Mä olen kyllä laittanut rahaa niihin vaikka kuinka, en edes viitti laskea, useita satoja euroja kuitenkin. Osan olen ostanut myös käytettynä mutta sorrun usein kaupoissa ""johonkin pieneen"". Eli melkein aina tarttuu jotakin mukaan. Ja onneksi nuo 50cm vaatteet aikoinaan saatiin kaikki lainaan. Näitä isompia onkin sitten kertynyt... hyvä kun kaikkia ehditään pitämään kun mummutkin on ahkeria ostajia. Lauantaina mennäänkin mieheni äidin kanssa ostamaan pojalle ensikengät, hän kun halusi ne välttämättä ostaa niin ostakoot. Menee rahaa ihan tarpeeksi muutenkin lapsen hankintoihin, myös niihin pakollisiin =)
Tekee mieli salmiakkia! Pitää vaan yritää olla tiukkana....
Ja sitten niihin vaatteisiin... . Mä olen kyllä laittanut rahaa niihin vaikka kuinka, en edes viitti laskea, useita satoja euroja kuitenkin. Osan olen ostanut myös käytettynä mutta sorrun usein kaupoissa ""johonkin pieneen"". Eli melkein aina tarttuu jotakin mukaan. Ja onneksi nuo 50cm vaatteet aikoinaan saatiin kaikki lainaan. Näitä isompia onkin sitten kertynyt... hyvä kun kaikkia ehditään pitämään kun mummutkin on ahkeria ostajia. Lauantaina mennäänkin mieheni äidin kanssa ostamaan pojalle ensikengät, hän kun halusi ne välttämättä ostaa niin ostakoot. Menee rahaa ihan tarpeeksi muutenkin lapsen hankintoihin, myös niihin pakollisiin =)
Tekee mieli salmiakkia! Pitää vaan yritää olla tiukkana....