Tervehdys :wave:
Täällä yksi kiukkupussi, en tiedä mikä jurppii, mutta ukkokin sai eilen osansa :'( Mietin jo, että varmaan kohta kantaa avioero papereita mulle allekirjoitettavaksi, kun olin niin ilkeä, ja meillä ei tosiaan kuulu tapoihin sanoa toisella pahasti, ei edes riideltäessä. Nooh...se siitä
Mavi meillä opittiin just vasta 9kk konttaamaan ja istumaan, vaikka jätkä nousi seisomaan tukea vasten jo 7kk. Mä olin ihan peloissani, että tuossa pojassa on jotain vikaa, kun ei nouse istumaan itse, ainoastaan tiputtautui seisaaltaan pepulleen. Mutta sitten jouluaattona, teki kaikki temput kun oli alasti tuossa lattialla. Konttasi ja kävi istumaan, vai olikohan se niin että aattona konttasi ja sit pari päivää sen jälkeen oli taas alasti ja sit kävi istumaan, mut kuitenkin. Tänään konttas sitten aamusta ensimmäistä kertaa pidemmän matkan vaatteet päällä
että hauska nudisti meillä. Ja nyt pitäis vaan kävellä, tai siis että mä kävelytän, jaksaa ihan älyttömän pitkään tarpoa, sit pikku huili ja sama setti uudestaan ja uudestaan. Itellä on perse ihan jumissa, mut toivottavasti kuluis edes jotain rasvaa sieltä pois
Mites teidän muiden pottailut menee? ootteko jo alotellut? Me ollaan jo pitkään yritetty, mutta kun jätkä ei halua istua, ei kirveelläkään, mietin, et jos ostais pönttöön sen pienennys renkaan, jos homma sit kiinnoistais. Ei auta vaikka annan leluja, naksujen kanssa saattaa jopa minuutin istua...vähän liikkuvaa sorttia tämä poika. Sama juttu oli pulkassakin, jaksoi ehkä 20m olla kyydissä ja sit kippas ittensä mahalleen maahan ja lähti kiitämään
Onko kukaan löytänyt/tai tietääkö mistä sais laskosverhot mitkä sattui lastenhuoneeseen??? En haluis mitään sillisalaatti härpäkettä, mutta sais niissä joku kiva kuva olla, vaikka muutama nalle tai mitä tahansa...että näyttäis edes siltä että on lasten huoneen verho...mut mä en ainakaan löydä mistään. Vai saiskohan jossain ompeluttaa omasta kankaasta laskosverhot...mä oon tosi huono sisustaan.
Ainiin, ei kukaan sattuis tarviimaan minipillereitä? Mulla oli 3kk satsi, kun ostin, mutta en halunnutkaan aloittaa niitä, vaan odotin imetyksen loppuun ja aloitin sitten tavalliset pillerit. laittakaa vaikka yv:tä jos kiinnostaa, en raaskis roskiinkaan heittää....
Mitäs muuta..toppapukua mä oon ettinyt, kun en raaskis ostaa mitään 100e 80cm pukua, kun se ei sit kuitenkaan ens talvena mene, ja isompaa en raaski ostaa kun tuo raukka hukkuu sitten siihen. Äitiyspakkauksen haalari on mun mielestä liian "hepponen" hoitoon viedessä, et jos tarhatätit pistää tuon hankeen istumaan, niin jäätyy raukka tuossa äitiyspakkauksen haalarissa. Muutenkin jurppii se hoitoon vieminen, mutta kun ei nyt ole mahdollisuutta jäädä kotiin. Siitäkin varmasti on mulla pinna kireellä, ja mies vielä valittaa kokoajan et ei oo rahaa tehdä sitä ja tätä. Sanoin eilen, että perutaan sitten etelänmatka niin säästetään siinäkin 1000e, niin ei sitten sekään käynyt :kieh: :kieh:
Jospa menis pesemään hampaat ja miettis jaksaisko lähtee kaupungille kun poitsu herää....
Iloista päivää hipuille ja
kiitos Rouva P uudesta pinosta :flower:
Terkuin kiukkupussi Hysteerinen ja poika 9kk 2pvä