Jiihaa, muistinpas vielä salasanani tänne!
Heippa kaikille pitkästä aikaa, ehkä joku muistaa, että kirjoittelin huhtihippuisten raskaus- ja vauva-aikana tänne. Jotenkin se sitten vain jäi, mutta joskus olen käynyt vilkaisemassa, että muutama aktiivinen täällä on säännöllisesti kirjoitellut.
Onnea kaikille vauvautuneille ja odottaville! Tosi moni on jo kerennyt siihen vaiheeseen, että perheenlisäystä on tullut, tai tulossa. :heart: Meille syntyy toinen vaavi elokuun alussa, joten raskauden puolessa välissä mennään. =) Tämä raskaus on kyllä ollut mukava, hieman isompaa pahoinvointia lukuunottamatta, on ollut jotenkin paljon letkeämpi ja rennompi olo kuin esikoista odottaessa. Ei ole tarvinnut joka vihlaisua analysoida ja murehtia!
Meidän huhtihippunen kasvaa ja voi hyvin. Ihana pieni touhutoope meillä. Pottailu ei onnistu ollenkaan, mutta en ole asiaa pahemmin kiirehtinytkään, kyllä se tulee, kun on tullakseen. Tutti on meillä käytössä vielä öisin, mutta se lähtee kyllä tässä kuukauden sisään. Ensin siirretään poika isojen poikien sänkyyn ja kun siinä nukkuminen sujuu hyvin, sitten lähtee tutti.
Sanoja meillä tulee kovasti, kahdella kielellä. Ymmärtää kyllä sujuvasti kaiken, mitä kahdella kielellä puhutaan, mutta vielä on vähän sekaisin kielet pojalla, ei tajua vielä, että äidille sanotaan toisenlaisia sanoja kuin isille. Kyllä se siitä ajan kanssa.
Kotona olen ollut koko ajan, elokuussa mun piti mennä töihin, mutta masuasukki päätti toisin. :heart: Nyt tulee pitkä aika pois töistä, mutta se ei haittaa, töissä on just nyt nii huono tilannekin, että tuskin siellä mulle töitä olisikaan. Lomautuslapun saisin käteeni, varoituksen sain jo ennenkuin kerroin raskaudestani. Eli, hyvä näin, katsotaan sitten parin vuoden kuluttua onko yhtään aivosolua enää hengissä!
Eipä tässä kummempia, kevättä kovasti odotellaan. Alan olla jo niin kypsä tuohon iänikuiseen pukemiseen, mikä ei tuon uhma-ikäisen aina ole niin mukavaa.....
Marika ja poika 1v 11kk + masuasukki 19+4