***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

No sainpas vieroitettua itteni ees hetkeksi täältä :D baby dream, tää on miun eka sektio, kaksi aikaisempaa ovat syntyneet normaalisti pää edellä.
Vaan nyt tämä tyttö lähtee tuonne pötköttelemään, jos sieltä vaikka uni pikku hiljaa hiipisi =)
 
Piitsi se on hemmetin vanha sisäpiirivitsi :LOL: en tiedä selventääkö tää yhtään

http://www.youtube.com/watch?v=6esJF8kVI7A

voi että mä olen rampa tuosta kävelystä. parempi heittää pitkäkseen sohvalle. mutta eipähän varmaan tartte valvoa yöllä ja jännittää huomista ultraa :D
 
Heipparallaa, täällä ollaan! Vähän muut asiat mielessä kuin palstailu tällä hetkellä..Mutta tulin vastaanottamaan vielä nuo kaikki viimehetken onnentoivotukset, jospa niistä olisi apua koitoksessa! Saatanpa vielä aamullakin ennättää piipahtamaan täällä..(Siinä toivossa, että ois lisää vauvauutisia tullut).. :D Kiitos onnen toivotuksista kaikille!!! Ja mie olen sopinut tutun ihmisen kanssa (Mymmy myy-nimimerkki), että hän tulee sitten vauvauutiset laittamaan tänne, kunhan hänelle ilmoittelen. Eli suht tuoreeltaan saatte sitten tiedon jos ja kun vauva maailmaan tupsahtaa.

Heili 38
 
Minä tulin kertomaan vauvauutisia. :D

Meidän pieni poika päätti ottaa varaslähdön ja syntyi 23.3 klo 3.35. Raskausviikkoja oli 37+2, että ihan täysiaikaisena syntyi kuitenkin. Pituutta pojalla oli 49cm ja painoa 3335g.

Kaikki alkoi aikalailla yllättäen, lauantain ja sunnuntain välisenä yönä heräsin klo 4 siihen, että housuun lorahti jotain. Kirkasta nestettä se oli ja sitä aina vähän tuli kun liikkui. Aamulla soitin Kättärille ja meinasivat, että on vetistä valkovuotoa. Päivän mittaan lorahtelu kuitenkin jatkui ja lähdin käymään siellä näytillä. Lapsivettä se neste kuitenkin oli ja jäin sisälle. Illalla oli puhetta, että jos ei synnytys itellään käynnisty niin su-aamuna aletaan käynnistämään. M

Mutta su iltana klo 23 heräsin ensimmäiseen kipeään supistukseen ja niitä tuli aika harvakseltaan 15min. välein. Pikkuhiljaa supistusten väli tiheni ja kävin niitä valittamassa yöhoitajalle. Hän tuli ottamaan sitä ktg-käyrää jolle piirtyi vain tosi lyhytkestoisia supistuksia. No aikani siinä ajattelin, että ei voi olla totta, koska omasta mielestä supistukset ottivat jo tosi kipeää. Hoitaja sitten uskoi mua viimein ja teki sisätutkimuksen ja olin sitten kuitenkin n.kahden aikaan 5cm auki. Siitä sitten pääsin aika pian synnytyssaliin ja siellä otin heti ilokaasua, oli muuten aika hyvä aine, kun otti oikeaan aikaan. :D Pyysin puudutusta ja hetimiten sainkin epiduraalin. Kello oli silloin 15min yli 3 yöllä kun anestesialääkäri sanoi, että puudutus alkaa 10-15min kuluttua vaikuttamaan. Siinä sitten odottelin hetken ja alkoi tulla ihan kauhea ponnistamisen tarve, kätilö katsoi kohdunsuun ja se oli yllättäen tunnissa auennut 5cm-10cm:iin. siinä sitten 5min ponnistamisen jälkeen oli pieni poika rinnan päällä. :heart:
Ei tarvinnut yhtään tikkiä laittaa ja olotila hyvä heti synnytyksen jälkeen. Kakki meni niin hyvin ja nopeaan, että ihan itekin ihmetteli, kun olin esikoisen jäljiltä varautunut aikamoiseen urakkaan. :whistle:

Tässä tämä pieni ihme on nyt rinnalla ja opetellaan uutta arkea.

Palailen huomenna lukemaan muiden kuulumisia. Jaksamista kaikille mahojen kanssa, kyllä tästä hommasta saa niin ihanan palkinnon, että kaikki on sen arvoista! :heart:

amalia ja "eino" 2vrk :heart:
 
Aaapua .. kaikilla tapahtuu jotain. Kommentoitavaa olis vaikka kuinka.
Tsemppiä ja onnea kaikille nyt loppu etappiin !
Käynnistys, sektio ja kontrolliajan saaneille :hug:

Huh heijakkaa kun ei meinaa perässä pysyä. Nyt täytyy kokoajan käydä kurkkimassa mitä kenellekkin kuuluu :)

( . ) Itselle kuuluu ihan hyvää. Eilen illalla nukkumaan mentyä tuli ensimmäiset "oikeat" supistukset. Kolmen supparin jälkeen piti alkaa jo kellottaa ku alkoi napakoitua kivasti.
Muutama kipakka oli jo ja mietin mielessäni jos viisi vielä tulee (3-4min välein) niin herätän miehen. Mutta sitten tulikin vessahätä :LOL: Niin se vaan luonto huijaa vanhaakin koiraa.
Olin jo mielessäni menossa synnyttämään. Vessahelpotuksen jälkeen loppui supistukset. Nyt on vähän juilinut vaan.
 
heippa vaan taas..

täällä räjähtelen itsekseni :LOL: :x :LOL:
mahassa kiertää vaikkei enään ulos mitään tule. maha vaan tosi kipeä ja tuntuu että ilmaa tulee joka reiästä ulos :whistle:
ehkä se tästä-- :saint:

delfiinille nyt kovasti tsemppiä kun täti räveltänyt kunnolla.
kuopuksesta rävelsivät alapäätä synnärillä päivää vaiko kahta ennen kuin vedet menivät, joten toivoa on että pian pääset vauhtiin :D

katariinan jutuille tässä repeilen.
meillä miehelle ei voi antaa säilöön mitään herkkuja- se syö ihan kaiken.
toisaalta hyvä niin multa muutama kilo säästynyt saamatta ;) :xmas:

sitten kaikille jotka ovat käynnistykseen ajan saaneet, onnea hirmuisesti.
niitä tuntuu olevan jo aika monta ja lisää vaan tulee.. =)

mä lähden katsomaan todistettavasti syyllinen-ohjelmaa ja yritän saada pierut ulos jollain konstilla- vatsalihas (se olematon) treeni voisi tyhdä hyvää.
tosin se olisi niin koomista että varmasti paskat ja kuset tulisivat ulos- ellei jopa vauvakin samalla äherryksellä :LOL:
joten mä taidan vaan antaa olla ja odottaa et mies tulee kotiin ja sitten annan palaa :LOL: :kieh: kerrankin mun vuoro :whistle:

öitä kaikille ja heilille vielä oikein iso :hug: huomiselle.
:heart:
 
Tulin vuotaraaputtimelle kirjottamaan, mutta AAH IHANAA olikin tullut vauvauutisia, onnea amalia77 pienestä pojasta, voi että kun ihanaa :flower: :flower: :heart: :heart: kokoajan näitä uutisia odottaa, mutta sitten kun niitä oikeasti tulee niin olen ihan onnesta sekaisin muiden puolesta :D Neljäs poika siis jo meidän pinossa, ja prinsessoja ei vielä yhtään, no vielä yli sataan vauvaan mahtuu niitä pikkuneitejäkin =)

Niin vuotaraaputin olin tulossa samaa kysymään kuin Piitsi aika jännä että samanapäivänä suht samaanaikaan tämä tulee mieleen meille piitsin kanssa :D mutta siis mä olisin kysynyt juuri tuota pätkää, kun muuta vuotaraaputin juttua en tiedä, mutta ihan oikeaan veikkaukseni sitten osui :whistle: näin tärkeitä mulla näin tiistai iltana.....

Huomenna heti aamusta neuvolaan....
 
Pikaiset onnittelut amalia77:lle. :flower:

Täällä päivällä jo supisteli ihan lupaavasi, mutta nyt illaksi hiipui ja äskeisen saunareissun jäkeen ei enää mitään :kieh: No huomenna aamulla kerhoon Valtsun kanssa ja niin edelleen. Eiköhän tämä vielä täältä ulostaudu joku päivä ennen 18v. synttäreitä :D
 
Suuret onnittelut amalia77! :flower:
Onnea matkaan Heili ja muut, joilla on kohta sektio tai käynnistys edessä :)

Täällä kaikki etenee tasaiseen tahtiin, tänään tosin erehdyin heilumaan vähän liian pitkään kaupungilla ja nyt on selkä tuhottoman kipeä. Opinnot alkavat vihdoin olla pulkassa joten huomenna pääsen kunnolla vauvavalmistelujen pariin, kivaa =)

Viljaliina ja Alvi 35+5
 
Amalia onnea pikku prinssistä :heart: :flower: :heart: rupeehan niitä pääsiäisvauvoja tulemaan :heart:

Hysteerinen hyvin meillä tää telemania(isoisoisäni versio telepatiasta)toimii :D selvishän tämäkin,thanks vuotis
 
Amalialle onnea onnea!!!! :flower: :flower: :flower:

Ja sit vielä, oiskos semmonen mahdollista, että syntyneiden vauvojen kohdalla ois vielä millä viikolla ovat syntyneet? Miun mies meinaan ehdotteli semmoista vielä lisäykseksi tuonne.. :whistle:

Heili
 
Onnea Amalialle :heart: :flower:

Minäkin lähden nyt sairaalaan. Heräsin klo 6 lapsivesien menoon. Sitä tuli ja paljon. Muistakaa suojata sänkynne! ;)
Pitäkää peukkuja, että kaikki menee hyvin!

Delfiini ja masuvauva 39+1
 
hurjaa, :D
ONNEA DELFIINI matkaan. olin varma eilen että sä lähdet ja pian.. :wave:
en saanut kunnolla nukuttua, vauva-asiat- niin omat kuin tämän palstan saivat mut aivan sekaisin.. + pakki edelleenkin sekaisin :ashamed:

 

Yhteistyössä