Tänne tulee niin paljon tekstiä, että en taaskaan varmaan muista kommentoida kaikkia mitä pitäisi!!! |O No, mut tosi mukavaa, että tulee tekstiä, huomaa tosiaan, että äitiyslomat on suurimmalla osalla jo alkaneet ja että koitos lähestyy. :wave:
sh07 IHANA terkka sulla!! Tuommoisia lisää! samaan hengenvetoon, kamala terkka sulla
Jo-Hanna :/ Onko hän aina tuommoinen, vai oliko vain noussut väärällä jalalla nyt? Tosiaan, hän ei ole se, joka sun perätilasynnytyksen määrää. Toiseksi, 2,5 kiloa pariin viikkoon ei ole tässä vaiheessa mitenkään mahdoton! Vauvahan kerää just nyt painoa hurjaa vauhtia, siihen päälle nesteet, mitä kroppaan kerääntyy ja sitten ehkä ne muutama sata grammaa mitä paino oikeasti on noussut. Ihminen ei voi kerätä pelkkää läskiä 2,5 kiloa 2 viikossa, vaan suuri osa siitä on nestettä. Älä nyt hyvä ihminen ala tässä vaiheessa mistään lenkkeilystä stressaamaan! Ja haistakoon pitkän peen se sun terkkas.....
joanna pisti tosiaan silmät kostumaan se eilinen Ilman johtolankaa (kai se tuon niminen oli...ihan dementoitunut olen.....) Mieskin jotenkin ihmetteli, että tosi paljon on viime aikoina ollut vauvoja TV-sarjoissa ja leffoissa. Tosin, nyt sitä ehkä eri tavalla kiinnittää niihin huomiota...? Joka tapauksessa, ihan hirveetä aikaa tuo 60-luku tässä mielessä! Ensin ei saa mitään sukupuolivalistusta ja sitten kun tulee raskaaksi, onkin paha (nainen siis, miehethän pääsi taas kuin koirat veräjästä!!) ja lapsi otetaan pois äidiltä vastoin äidin tahtoa. Ihan kamalaa!!! :x
anuu tuu peseen meidänki ikkunat...Ihailtavan innokas olet ollut!! Mä en pese ikkunoita vielä, koska on liian kylmä ulkona ja kerrostalossa asuvana en viitsi vielä avata ikkunoita ulos asti....Seliseli...oikeasti mä odotan kevättä ja sitten kerrankin hyvän syyn nojalla palkkaan jonkun pesemään ikkunat. Mies kun on niin tampio tässä asiassa, ettei hän osaa pestä ikkunoita (suuri kiitos tästäkin anopille, joka ei ole opettanut miehelle tärkeitä perusasioita!! |O ).
Netin jutuista olen pysynyt poissa synnytyspalstoilta, yritän pitää ahdistuksen poissa siten. Paras mennä synnyttämään ihan "blankona", ettei ihan hirveästi asiasta tiedä, tai osaa pelätä...Kun kerran jokainen synnytys on omanlaisensa, eikä siihen voi valmentautua kunnolla, kun ei tiedä mitä on vastassa.....
Anopeista on ollut puhetta. Mua niin harmittaa, kun oma äiti on satojen kilsojen päässä...Me soitellaan toisillemme päivittäin ja äiti on ollut ihan korvaamaton tuki mulle tämän raskauden ajan. Anoppi on toista maata, ei se koskaan edes soita ja kysy miten jaksan, saatika käy kylässä, vaikka samassa kaupungissa asuukin. Tosin, jos oikein tarkkaan asiaa ajattelen, kauheaa olisi sekin, että se ravais meidän oven takana jatkuvasti....No, kyllä se vauvasta on innoissaan, koska suunnittelee tipatonta kuukautta lasketun ajan ympärille!! Vitsit miten säälittävää, vanha akka ja pitää oikein PÄÄTTÄÄ tipattomasta kuukaudesta...Mä olen ihan varma, että se kuukausi ei tule kestämään...joten, eipä siihenkään ihmiseen voi luottaa pätkääkään. tahtoo oman äidin tänne!!!! |O
Pulttis hyvä, että voit jo vähän paremmin, mutta et kyllä kunnossa vielä ole. Voimia sulle tervehtymiseen! Keskitä ajatuksesi siihen ihanaan uuteen elämään kohdussasi, se lohduttaa... :hug:
Miks mun on koko ajan kuuma? Ihan hiki otsalla?!
Marika ja heppu rv 35+2 tai 3...