mimmuli, meilläkin koliikkivauva, tai "jonkinasteinen koliikki" oli lääkärin diagnoosi, mitä se sitten tarkoittaakaan. mutta joka tapauksessa 3 kk meni enemmän tai vähemmän itkiessä ja sylissä kantaen. Nyt olen kerennyt hehkuttamaan täällä sitä miten poika on muuttunut 3 kk:n korvilla. Hän leikkii enemmän yksikseen, naureskelee ja itkut on jääneet kyllä taka-alalle. MUTTA poika sai viime keskiviikkona sekä rotarokotteen, että yhdistelmärokotteen ja nyt on siitä lähtien ollut kuin paluu entiseen. TOIVON todellakin, että tämä olisi vain näiden rokotteiden syytä, ja poika palaisi takaisin aurinkoiseksi uudeksi itsekseen kunhan rokotekivut on kärsitty....
Me syötiin Cuplatonia ja ainakin luulin sen auttavan kunnes lastenlääkäri sanoi Cuplatoni olevan "uskon asia". Sen jälkeen jätin sen pois enkä ole huomannut mitään eroa entiseen. Eli, turhaan kai olen niitä syöttänyt. Reloja annan kun muistan, en tiedä sitten niidenkään tehosta.
Mä mietin tuota rota-rokotetta kans samaten kun säkin mimmuli just sen takia, että mitä jos itkuisuus vain pahenee. Sitten ajattelin, että ehkä kestän ne itkut, parempi se kuin sitten ihan oikea rota-virus, sillon ne itkut on vielä paljon isompia. Näin mä tän järkeilin. :saint:
Kiva, että sun yh:uus on mennyt hyvin KMaria!! Mun täytyy sanoa, että mun yh:uus ei olis voinu pahempaan saumaan sattua... :| Just sullekin viikolla kehuin, kuinka poika on niin paljon helpompi, kun 3 kk on täys, mutta nyt sitten on ollut vaikeaa. Poika ei nuku, ei öin ei päivin (juuri, nyt olen kateellinen sulle!), on tosi levoton ja kärttyisä. Ja nämä kuumat säätkin pahentaa asiaa. Itse olen kuin nukkuneen rukous ja päälle iski kesäflunssa. |O |O Onneks systeri on mun seurana, mutta eipä hän kuitenkaan pysty olemaan mukana niin paljon kun pojan isä pystyisi. Mutta onneksi kuitenkin mun seurana, ettei pää ihan hajoa. :ashamed:
Poika olisi normaalisti tähän vuorokauden aikaan mennes nukkunut jo noin 4 tuntia, tänään ei ole tullut tuntiakaan täyteen..kertoo jotain mikä on meininki! |O Ja viime yönä syötin pojan 5 kertaa, eipä siinä paljon äitikään saanut nukkua..... :|
Nyt valitukset sikseen, poika kutsuu taas!!