Huomenta!
Hoitovapaasta ollut puhetta. Mulla tän hetkinen fiilis olis, että menen aikaisintaan takaisin töihin syksyllä 2009. Sitä ennen vaan pitäis löytää uus työpaikka, sillä entiseen en oikein haluais mennä. Oon ollut siellä 10 vuotta ja on ollut joo muutaman vuoden sellanen tunne, että tarvis uusia haasteita. Toki äitiydessä on tällä hetkellä haastetta kerrakseen...
Essi, olit kyselly vakuutuksista. Me otettiin tytölle hoitokuluvakuutus mutta se piti ottaa jo 2 tai 3kk ennen lapsen syntymää. Tietääkseni sen voi vieläkin ottaa, mutta se on kalliimpi, jos nyt oikein olen ymmärtänyt.
Mulle laitettiin pari viikkoa sitten hormonikierukka, joka todennäköisesti on aiheuttanut nyt tiputtelua. Se on vissiin himpun vaikuttanut mielialoihinkin, sillä on ollu vähän alavireinen fiilis. En halunnut ottaa pillereitä ja kondomeja ei meillä kumpikaan oikein halua käyttää, joten kierukka oli paras vaihtoehto. Meillä ei myöskään ole suunnitteilla kokeilla toista lasta, joten saattaa olla että tyttö jää ainokaiseksi.
Imetyksestä oli myös ollut puhetta. Meillä lapsi kasvaa pääsääntöisesti rintamaidolla. Onneksi tyttö syö myös pullosta, niin rintamaitoa kuin korvikettakin, joten mulla on mahdollisuus poistua omiin menoihin, jos niin haluan. Muutaman kerran olen käynyt ulkona, ystävän häissä ja kavereiden kanssa syömässä mutta kaikkina kertoina olen ollut jo enne puoltayötä kotona. Miehenkin kanssa päästiin yhdessä syömään, kun mumma oli typykkää vahtimassa.
Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
T: KMaria ja Tyttö 2,5kk +, jotka vähän jännittävät miten pärjäävät yli viikon ilman isää...