Heippa!
Hippo, huhhuh hyvä kun sanoit, enpä ole taas osannut yv:itä aikoihin katsoa!
Niitä kun on tullut rekisteröitymiseni eli yli kolmen vuoden aikana "peräti" 15 kpl
Mutta otan suhun piakkoin yhteyttä, kyselen eka vähän ukkelilta...
Onnittelut synttärisankareille! =) Ja tervetuloa ja onnea Anskui myös, aina hauskaa kun taustalla seuranneita ilmoittautuu mukaan kirjoittelemaan.
Luomuilusta täytyy sanoa, että mulle tuskin olis siitä jäänyt kovin hyvä kokemus kummastakaan synnytyksestä, sillä suunnilleen tähtiä näin ennen ilokaasua ja myös siitä huolimatta. Ollut nopeat ja kivuliaat mutta silti kivat synnytykset. Ponnistamisen hoidan sit seuraavalla kerralla luomummin, nyt sain liian vähän sitä ennen spinaalin enkä sitten tuntenut mitään tarvetta ponnistaa. :/
Tänään on kärräilty taasen ja iloittu tuplarattaiden tuomasta helpotuksesta. Sekä illastettu kaverien luona ja tultu kotiin suoraan nukutuspuuhiin. Mitähän muuta? No päätimme ainakin sen, ettei nyt mennä siihen rokotuskokeiluun, vaikea päätös, voin sanoa. Mulle on päättäminen tuottanut viime aikoina vaikeuksia muutenkin. Ja samalla kuitenkin huomaan, että esikoisen kanssa olen ruvennut saamaan jotain napakkuutta touhuihin, ainakin ajoittain.
Niin joo neuvolasta sanottiin lääkärin kirjoittaneen, että se estrogeeniarvo on kuitenkin ok, ellei kierto ole alkanut. No hyvä sitten! Mutta sehän siinä juuri onkin, että joillakin se että kroppa on sekaisin, siis että on matala estrogeeni ja kierto pysähdyksissä, vaikuttaa mielialaan. Vaan kaipa se lääkäri tietää sen asian ja paljon väliäkin toisaalta, pääasia että olo tuntuu nyt paremmalta kuin kuukausi sitten.
Mussulle hyvää reissua ja kaikille hyvää viikonloppua!
T. Kalenteri ja pojat 2 v 8 kk ja 2,5 kk :heart: