***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

Heippa,

täällä puolestaan ei sen kummempaa vieläkään, vaikka automatkoilla lastenkekkereihin ja takaisin oli kyllä kunnon supistelua. Ei siis saatu mitään ohjelmanumeroa aikaiseksi bileissä. =) Vielä kyllä supistelee vähän väliä, mutta en varmaan uskalla enää tilata lapsenvahtia, ennen kuin vedet valahtavat tai oon muuten aivan hajalla. Ja huomenna jälleen mies työhön ja mulla päivä pojan kanssa edessä. Voi kun olisi kiltisti, en meinaa jaksaa mitään rempomisia enää. Eli Aina-Ilona, enpä usko, että se 40 + 2 tulee toteutumaan täällä, vaikka kiva olisi jo potkareittenkin toivossa!

Anoppi sanoi tänään, että mites kun hänellä on huomenna toinenkin lapsenlapsi vahdittavana, voisiko hän ottaa sitten Anton sinne toiseen kaupunkiin luokseen, jos lähtö tulee? Minä siihen kyllä suoraan sanoin, että en kyllä tosiaan sitä toivoisi, mutta ei kai sille mitään voi, jos pakko on. Ja hän siihen sitten, että niin, ei mulla taida olla muuta vaihtoehtoa. :| Kun miehelleni tuosta sanoin, hän oli että mitä ihmettä, eihän sen noin pitänyt mennä vaan asia oli puhuttu ihan muuten. Tiesipä kertoa tuon toisen lapsenlapsen olevan vielä räkätaudissa (jota en nyt ihan välttämättä haluaisi meille tartutettavan). No asia ratkesi sillä, että miehen sisko ilmeisesti nyt sitten menee appivanhempieni luokse omien lastensa kanssa katsomaan tuota yhtä ja anoppi pääsee sittenkin tänne, jos siis huomenna tarpeen, eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Alkaa kuitenkin risoa tämä lapsenhoitokuvioiden miettiminen, eikä kuitenkaan oikein sovi valittaa niistäkään ratkaisuista, jotka ei mulle niitä mieluisimpia ole, tärkeintä kuitenkin, että hoitaja on tiedossa. :|

Haikaralla näyttää nyt olevan sitten vauvanhaku ajankohtainen asia, onnea kovasti matkaan!
 
voi kalenteri mua niin harmittaa sun puolesta ku lupaili jo niin hyvin synnyttään pääsyä sulla..

mulle ei uutta, kai mä sit ensi sunnuntaihin tähtään. tulis pojille päivä eroa synttäreille niin ei ihan samaan aikaan olis. jotenki hassusti ajattelen et synnytys käynnistyy viikonloppuna :LOL: ihan niinku se ei muka arkena voisi tapahtua... heh.
 
Heipat :wave:

Kauheaa olla nettipimennossa näin monta päivää, onneksi oli hyvä syy :D

Ei lähdetty yhtään väärään aikaan sairaalaan =) Meille syntyi 3.4 klo 16.05 poika (rv 39+3), mitoin 53 cm ja 3690 g. Yritän päästä kiinni kuulumisiinne ja lueskella väliin jääneet jutut tässä vauvanhoito tohinassa. Tänään kotiuduttiin ja yritetään opetella pientä miestä hoitamaan ja ymmärtämään B) Itku tuntuu olevan vähän herkässä... mutta olo on IHANA. Synnytyksestä voin kirjoitella myöhemmin, jos joku haluaa kuulla :D

Terkuin Superhyper onnellinen Hysteerinen ja pikkumies 3pvä
 
Onnea Hysteeriselle!!!
Kiitoksia anu linkistä. Se kopelointi sai tosiaan aikaan kivuliaita supistuksia. Tässä ollaan nyt vähän varpaillaan, vaikka mies ei edelleenkään usko että kohta on h-hetki. Yritän tässä kiemurrellen kirjoittaa. Pitää vielä laittaa kaikki valmiiksi, jos lähtö tulee. Oon tosiaan niin huono lähtemään lääkäriin. Sitä veristä limaa on nyt sitten tullut koko illan. Supistuksia tulee 5 minuuin välein, mutta milloin ne ovat täysin sietämättömiä? :eek: Näihinkin jo tottuu päivä päivältä. Supistusten välillä pystyn kuitenkin jotain tekemään. (niin, sen 5 minsaa)
 
Minultakin onnittelut Hysteerinen =) :heart:

Kiitos Aina-Ilona. Samoin Anu, kiitos ja harmittaa muakin. :hug: Ehkä se joskus on mun vuoro, katsotaan... Supistelee kivasti viiden minuutin välein näin jalkeilla ollessa, vaan eiköhän rauhoittune viimeistään sitten, kun käyn makuulle. Edelleen odottelen jotain muuta merkkiä, kuten lapsivettä tai edes jotain megalimoja. Eivät nämä näytä niin huomattavasti voimistuvan nämä supistukset, että niiden perusteella pelkästään viitsisin ruveta ajattelemaan lähtöä. Lisäksi pystyn hyvin puhumaan supistusten aikana, olkoonkin että se mittari eilen näytti supistusten huipun kohdalla yli 90:tä. Luulisi olevan kivuliaampaa? Oon kuitenkin sellainen mankuja, että mun kipukynnystä ei varmaan voi korkeaksi kehua.

Oliskohan poika lopulta nukahtanut? Jos menisi kokeilemaan, mitä makuuasento tekee supistuksille (voin kyllä jo etukäteen arvata). :|

Jo-Hannalle kovasti tsemppiä huomiselle, mahtaa jo jännittää! =) Ihanaa, kohta saat pikkuisesi syliin. :heart:

T. Kalenteri ja Paapau 40 + 2 (vai kannattaako enää laskeakaan viikkoja, rupeaa vain harmittamaan? :) )
 
ööö..tosi kiva yhtäkkiä katos tekstit!!
pitkät sellaset
|O ... ei jaksa uudestaan raapustaa.. lyhyesti siis:

onnea hysteerinen :flower:

jo-hanna tsemppiä huomiseen :wave: yritä saada nukuttua..

mies ja tyttö tänään kotiutuneet, loppui meikäläisen yksinolo... eikä sitä lähtöäkään tullut, onneksi..

hyvää yötä.
 
Hysteeriselle paljon onnea ja Jo-hannalle onnea matkaan huomiselle! :flower:
Ja taas kerran onnea ja jaksamista myös kaikille, joilla h-hetki tuntuu jo olevan ihan kulman takana...

Täälläkin alkaa olla vähän levoton olo jo, tuntuu että lapsi saisi jo tulla. Etenkin, kun se näyttää joka tapauksessa puskevan itsensä kohta maailmaan vaikka mahanahan läpi! Synnytyksestä ei kuitenkaan ole mitään merkkejä vielä, ja tässähän saattaa mennä pahimmillaan vielä melkein 5 viikkoa.

Viljaliina 37+3
 
Suuret onnittelut hysteeriselle täältäkin. :flower:

Täällä kateellisena lueskelen muiden synnytyksistä ja odottelen omaa vuoroani, johon on vielä niiiiin pitkä aika. Huomenna on lääkäri ja piti sitten suorittaa sitä pusikon raivausta. Oli kyllä melkoinen operaatio ja tuloksesta ei oikein ole tietoa, kun eihän sinne näe! Taitaa tämän jälkeen saada ollakin luonnontilassa. :LOL:
Vähän jännittää huominen lääkäri.. kuulee tuomion mahalaisen tilanteesta.
:D
 
Aikaista huomenta (yötä) kaikille, täällä sataa aivan kaatamalla vettä, nyt saa loputkin lumet kyytiä... Muutaman tunnin sain onneksi nukuttua, nyt suihkuun ja sitten pikkuhiljaa valmistautumaan lähtöön... Kiitos kaikille onnen toivotuksista ja palataan asiaan =)
Niin ja onnea Hysteerinen :flower: :heart:
t.Jo-hanna ja "Jysky" 39+2
 
Huomenta!
Onnea Hysteeriselle pojasta!Poika linja näyttää jatkuvan :heart:

Jo-hannaTsemppiä tälle päivälle! :flower:

(.) Ei oikeastaan kumempaa. masukki piti eilen kunnon vyörytyksen illalla, meinas vissiin nahkojen läpi oikoja :LOL:
Käsi tuntuu taas tänään hyvältä, pitää kuitenkin vähän varoa ettei liikoja rasita!
Mitään tuntoja ei ole, eli ei täällä ainakaan ennen aikojaan synnytetä.
Tänään kaksi viikkoa Laskettuun! Hurjan äkkiä mennyt tää aika.. Toivottavasti tämä loppua aika menis yhtä nopeasti ja hyvin.

Mutta nyt muihin hommiin!
-Taika ja masukki 38-
 
Sateista huomenta,

ja hysteeriselle perheineen vaaleansiniset onnittelut pikku-prinssistä :flower: :hug:

Hyvin nukuttu yö vaihteeksi takana, nyt voi onneksi jo ajatella, että poika syntyy ensi viikolla, ellei suosiolle sitä ennen, niin silloin jo väkisin =)

Kudoin eilen tumput Väinölle, nyt on kutimissa vauvan tossut, jotain pientä ajankulua pakko keksiä tuohon soffalla löhöämisen lomaan;-)

Onneksi tuo koiruus edes raahaa väkisin ulos jokusen kerran päivässä, ja tänään voisi sadepäivän kunniaksi lähteä vähän shoppailemaankin jotain pientä kivaa =)

Jo-hannalle zemppiä tälle päivälle :hug:

Jos menisi lapioimaan tuon puuron kitusiinsa ja lukemaan aamulehden;-)

Mukavaa maanantai-aamua kaikille toivotellen (nää maanantai-aamut on muuten parantuneet huomattavasti sitten äippäloman alkamisen, töissä nää maanantait kun olivat aina ihan hanurista :LOL: )

Dooris ja Väinö 40+5
 
Onnea hysteerinen!!!!! :flower:
Tällä on maha aivan jännityksestä sekaisin... Täytyy lähteä sinne äippäpolille ajelemaan... Viime yön supisteli kipeesti useamman tunnin 15 min. välein, olin jo TAAS aivan varma, että nyt...
T:pian6 & Hiirihamuli 38+1
 
Yön aikana, siinä puoli kaksi, oli mun puhelimeen piipannut tekstiviesti vuotaraaputtimelta joka sanatarkasti kuuluu näin:
Pieni käsi äidin sormea puristaa,
pieni suu rintaa hamuaa. Meidän rakas,
pahnan pohjimmainen,
poika 51cm ja 3720g syntyi 6.4. klo 23.30.


Onnea heille kuten myös hysteeriselle! sit aamupalalle ja tuun myöhemmin lukeen lisää viestejä..

Anu ja mauno 39+2

ps, jännittää soitetaanko Taysista sen lähetteen takia tänään. Mites nopeeta ja mihin aikaan ne sulle soitti Dooris? Mietin et pitääkö laittaa äänet täysille ku menee ulos vai päivystänkö sisällä ku on noin kurja sadekeli-ilmakin...
 
Huomenta anullekin;
ja välitä onnittelut vuotaraaputtimelle pienen pojan johdosta :flower: :hug:

Miulla oli viime viikon keskiviikkona se neuvola, ja torstaina kymmenen korvilla jo Taysista soittivat ja kysyivät, kerkiänkö perjantaina käymään, eli ihailtavan nopeaa toimintaa oli, täytyy hattua nostaa =) Pidän peukkuja, että siulla menee yhtä hyvin asiat putkeen =)

Dooris ja Väinö 40+5
 
Onkohan Faerie,Kalenteri ja Haikara päässyt jo vauvanhakuun?
Vuotaraaputtimelle ja perheelle Onnittelut!!Ja potkaritkin tulossa ;)Tippa tuli linssiin tosta viestistä.
Vettä tulee kuin kuuluisasta Esterin hanurista,tulee piiiitkä päivä sisätiloissa.
 
Mistä me saadaan tyttöjä kaikille noille pojille :LOL:
Onnea vuotaraaputtimelle ja koko perheelle!!! :flower:

Minä lähden sinne neuvolaan. Väsyttää vain ihan sikana, kun nukuin noin 4h viime yönä. :attn:
 
Huomenta

Ekana onnea Hysteerisen koko perheelle pojasta

V.raaputin onnea teidän koko perheelle pojasta

Täällä huonosti nukuttu yö takana |O Toi oikea käsi on ihan kokoajan puutunut ja sit siihen koskee :headwall: Pitää taas huomenna mainita neuvolassa.
Mut nyt suihkuun, ku tuli hiki ku imuroin ja sit keittämään lisää kahvia.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" 38+0
 

Yhteistyössä