***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

voi kalenteri ,onneksi vauvalla kaikki hyvin.. kyllä tässä on ittekkin meinannu olla pyrstöllään kerran jos toisenkin..
pidän peukkuja ,että pääset nyytinhakuun..niin ja potkareitten :wave:

nyt takas koisaan..

on se nyt kun pitää keskellä yötä avata kone että pääsee tänne ilmottautumaan :LOL:
mutta siis, mulla meni lapsivettä tuossa tunti sitten. isäntä ja tyttö nukkuu vielä, aattelin tässä syödä vähän yöpalaa ja käydä suihkussa ja sitten soitella polille että voinko odotella kotona supistuksia vai pitäiskö soittaa ukki kyyditsemään ja hakemaan esikoinen.
Lyy mulla on nyt pari päivää ollut tosi huono olo eikä mikään maistu... ja supistukset on parina päivänä kyllä tuntuneet selkeämmin silloin kun vauva liikkuu.

mutta mä tästä hipsin suihkuun ja ilmottelen sitten tuon Anun kautta miten käypi. olettaen ettei Anu tule mukaan, mikä olisi kyllä suotavaa. mä pidän sulle paikkaa :wave:

Kalenteri: Päästivät sut sitten kotiin samana päivänä? :eek: Siis mähän lensin myös peffalleni tuossa jokin aika sitten ja pitivät mua 2pv osastolla tarkkailussa, vaikka kaikki oli täysin ok ja mulla tosiaan tuota välimatkaa kotoa sairaalalle 400m :headwall: Lääkäri vielä sanoi että pääsin pois aikaisin kun ennen oli tapana pitää sisällä 5pv :whistle: (ei siis ihme etten enää halua soittaa tuonne vaikka näkyis mitä ufoja näkökentässä :LOL: ) Mukavaa kuulla että sulla kaikki hyvin ja hommat on lähteny edistymään :) Onneksi et kaatunut masullesi =)

Vuotaraaputin: IIIIIKKKKK kun jännää! :D Toivotan onnea koitokseen :wave:

Minä olen täällä ketutuksen voimalla hereillä. Kiukuttaa tuo äijä jostain syystä ihan mielettömästi, se osaa kyllä välillä vieläkin olla oikea itsekäs SIKA. Tekis mieli ihan käydä potkaisemassa tuota nukkuvaa persettä kun ensin pilaa mun yöunet typerällä mökötyksellään ja sitten alkaa itse nukkumaan, SIKA! :headwall: Mun suurta huvia näin keskellä viikonloppuöitä on katsella meidän keittiön ikkunasta ulos. Ihmiset kävelevät monesti vielä tähänkin aikaan kauheassa kaatokännissä jonkun satunnaishoidon kanssa kotiinsa/jatkoille ja saan usein aika hyvät naurut kattellessani sitä touhua, on meinaan niin täysin erilaista elämää kuin mitä itse nykyään vietän :) Kauheeta kun mua sattuu vieläkin päähän :( Kyllä mä soitan tuossa myöhemmin sinne nkl:lle ja kysyn et mitä teen tän suhteen. Joku mainitsi migreenin, ei mulla kyllä ainakaan ennen ole ollut sen tyylisiä oireita paitsi joskus keväisin kun ensimmäiset kirkkaat auringonsäteet pääsevät kiusaamaan talven jäljiltä lepakoituneita silmiäni B) En mä ikinä oo kuitenkaan oksentanut tai saanut ennen näitä näköhäröjä... :whistle: Ja mun pää skannattiin tuossa vuosi sitten kun mulla oli kolmoishermosärkyä ja lääkäri totesi "joooh....tutkittiin sun pää eikä sieltä löytynyt yhtään mitään....*luova tauko* ....paitsi aivot tietenkin!". Naurattaa vieläkin :LOL: No joo, voisin taas kohta mennä yrittämään tuota nukkumista niin pääsen sitten aamulla pitämään mykkäkoulua :D

Huomenta taasen;-)

Katariina;
Toivottavasti sait nukuttua hyvin, että jaksat mykkäkouluilla :LOL: Mäkin olin eilen niin täynnä tuota ukkoa, mutta kun sitten piti edes tuon yhden vapaapäivän ja saatiin vähän yhdessäkin tehdä näitä "vauvankotiuttamisjuttuja", niin helpotti taas hetkeksi =) Mä oon tähän mennessä hommannut ihan itsekseni kaiken tarpeellisen, ei ole mies paljon ehtinyt osallistumaan, eilen sitten tuli mun kanssa kiertämään lastentarvikeliikkeitä, ja vaihdettiin jopa autot päikseen; hänen farkustaan kun saa repsikan airbagin pois avaimella, ja miun autossani se ei onnistunut, joten tehtiin totaalinen sisäpesu (mies polttaa, enkä halua vaavia kuskailla missään tuhkakupissa) hänen autolleen ja se on nyt "minun" =) Saa vaavia kuskattua etupenkillä, kun kuitenkin paljon yksinkin käyn kesällä mökillä ja ajelen pidempää matkaa, helpompi, kun vaavi on siinä vieressä =) Lisäksi meillä on tuo koira, joka ei suostu farkun takaluukkuun menemään; katsoo sen varmaan arvoaan alentavaksi, saa nyt roikale sitten koko takapenkin itselleen :LOL:

Enempi taitaa kyllä hermoja syödä tämä odottelu; kun heinäkuusta asti odottanut, että tulisi tuo 2.4.2008, ja kun se tulee... odotus sen kun jatkuu vain... No, enää reilu viikko maksimissaan, sitten se otetaan sieltä =) Ukolle jo nauroinkin, että on varmaan jätkä ajatellut, että kun se väkisin labrassa on sinne laitettu, ei sieltä sitten suosiolla uloskaan tule; itsepäinen kaveri :LOL:

Mutta nyt aamupalaa mättämään, mukavaa sunnuntai-aamua kaikille hipuille toivotellen

Dooris ja Väinö 40+4

Kalenteri Hui |O onneksi selvisit pelkällä säikähdyksellä :hug: sullakin siellä siis alkaa jo tapahtumaan =) onnea vaan matkaan,jos vaikka oot jo mennyt :heart:

Vuotaraaputin tsemppiä matkaan ja vauvantuoksua :heart: Tottakai meille pitää infota ku rupee tapahtumaan :D mullakin jotain jännitettävää täällä ja voin taas päivän roikkua täällä,et milloin anu käy laittamas vauvauutisia =) jos ei sit tosiaa oo sun seuraks lähteny :whistle:

Piitsi 41+1

Kalenterille ja raaputtimelle onnea matkaan!
Vielä ainakaa ei ole raaputtimelta tekstiviestiä tullut että olis poika maailmassa.. Voi onkohan raaputtimella ne homeopaattiset vauhdittanut asioita... mä oonki unohtanu ottaa tän viikon satsin. Viime perjantainahan otin ekaa kertaa ja se su-ma yö menikin jo ihan siinä uskossa että pääsen pian synnyttään. Pitää muistaa tänään ottaa taas aineet......

Dooris anteeksi jo valmiiksi, mä varmaan kuulostan hysteeriseltä (enkä voi pitää suutani kiinnikää asiasta) mutta älä pistä vauvaa silti eteen ku niihin ei voi luottaa niihin airbageihin ettei laukeaisi jos on vaan kytketty pois päältä. Ainoastaan jos käytte liikkeessä POISTAMASSA turvatyynyn voitte olla 100-varmoja ettei se kolaritilanteessa laukea. Ja sit se koira takapenkillä niin sehän voi kolarin sattuessa lentää joko sun tai vauvan niskaan, minä siis pitäisin vaikka väkisin koiran siellä koiraosastolla verkkojen takana..

Ja omaan napaa EI mitään uutta, ei minkään maailman tuntemuksia ja vauvakin on liikkunut normaalisti... Pian mennään koko perhe lenkille. Taidan ottaa pojan rattaat työnnettäväksi ihan vaan sillä et saisin supistuksia aikaan ku on raskaampi tallustaa..... hehe. epätoivoista. :whistle: mulla vaan tulee kiire laitokselle jos meinaan saada raaputtimen kanssa yhteisen huoneen. No, jos ei raaputtimen niin mitäs sanot Dooris jos sä menisit nyt vaan sinne synnyttämään niin voit ottaa sen mun puolen siitä raaputtimen huoneesta!? :D

Anu ja mauno 39+1

vuotaraaputtimelle onnea vauvanhaku matkalle :wave: :heart:

onneksi kalenteri selvisi vain säikähdyksellä kaatumisesta. kipeetä varmaan teki. tai ainakin voisin kuvitella jos itse tämän jumalattoman ruhon päälle kaatuisin :whistle:
sullakin viikkoja niin hyvin että kunon kopelointi alaosastolle voi tehdä ihmeitä. ;)

täällä supistelee vähän väliä, ei kuitekaan hirveän kipeäasti. isoimmat ja kipeimmät supistukset saan aikaan pelkällä kävelyllä- kuten eilen kaupassa. luulin että tulee sinne kauppakeskuksen lattialle kaveri.. mutta ehei.
antaa odottaa itseään.
joten mä suosiolla jään odottamaan to kontrollia naikkarille. ellei mitään ihmeellistä sitä ennen tapahdu.
kutina ainakin on ihan villiä :snotty: kun ei sellaista paikkaa ole mihin ei syyhyttäisi.. :xmas: joten tuskin tuo lääke ihmeitä on tehnyt. :/ päinvastoin, kutina senkuin lisääntyy vaan :x joten eiköhän tämä mamma jää torstaina osastolle kuten "uhkailivat" - tällä kertaa mä olen valmis :D

meillä kuopus yökylässä ja saatiin nukkua pitkään. ihanaa. ;)
toisaalta kamala ikävä jo nyt täystuhoa vaikka pitäisi "nauttia" hetki vielä tästä :heart: :D

en muista kuka kyseli vauvan liikkeistä. mä ainakin olen viikon sisällä huomannut että liikkuu paljon vähemmän kuin esim kk sitten. silloin jumputti aamusta iltaan, nyt paljon harvemmin. mutta kuitenkin niin että tiedän kaiken olevan kunnossa..
jos liikkeet oikeasti merkittävästi vähentyy ja tuntuu ettei saa vauvaa hereille sokerisella juomalla vaikka niin kannattaa käydä näytillä.
itse jouduin kuopuksen kanssa käymään rv 39 näytillä ja poika ei keinoista huolimatta liikkunut läheskään tarpeeksi (olin käyrällä kahdesti ja 2 eri lääkäriä ultrasi jne)
osastolle jouduin v-loppu seurantaan. tosin ei poika sielläkään juuri enempää liikkunut. kotiin pääsin sitten ja siitä 5 päivän päästä menin uudestaan- tosin sitten synnytyspuuhiin :D :heart:
silloin ei niin liikkuvainen poika on nykyään turhankin aktiivinen- näin kauniisti sanottuna :heart: :LOL:

mutta, kaikille oikein ihana sunnuntain jatkoa. me taidetaan pian painua pihalle, kunnon lenkille esikoisen kanssa niin eiköhän tää iloksi pian muutu B)

pulttis ja 37+1 :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Dooris anteeksi jo valmiiksi, mä varmaan kuulostan hysteeriseltä (enkä voi pitää suutani kiinnikää asiasta) mutta älä pistä vauvaa silti eteen ku niihin ei voi luottaa niihin airbageihin ettei laukeaisi jos on vaan kytketty pois päältä. Ainoastaan jos käytte liikkeessä POISTAMASSA turvatyynyn voitte olla 100-varmoja ettei se kolaritilanteessa laukea. Ja sit se koira takapenkillä niin sehän voi kolarin sattuessa lentää joko sun tai vauvan niskaan, minä siis pitäisin vaikka väkisin koiran siellä koiraosastolla verkkojen takana..

Anu ja mauno 39+1

puutun kanssa tähän keskusteluun sillä että olen anun kanssa täysin samaa mieltä tästä!!! :whistle:
varsinkin tuo airbag asia. sen kanssa kun ei kannata leikkiä yhtään, voipi kolarissa tulla tosi rumaa jälkeä :/
*eikä tarkoita pahalla sanoa tätä* :hug:

*MUOKS*
Tuli mustana koko juttu. anteeksi, ei ollut tarkoitus.. :snotty:

kalenterille ja vuotaraaputtimelle onnea matkaan jos nyt lähtö laitokselle tuli!! :hug:
satuA onnittelut poika vauvasta!!! :heart: (toivottavasti muistin nimimerkin oikein)
me eilen kokeilimme sitä kolmatta ässää piitkästä aikaa vaikkei koko touhu kiinnostanu :p
no sit nukkumaan mennessä oli tosi hankala olo ja supisteli vähän väliä niin että tuntu jo alaselässä ja takapuolessakin ja aattelin etten voi nukkua ku lähtö tulee pian.yritin kuitenki ku aattelin et voi tulla pitkä yö ja kun nukahdin niin heräsin vasta aamulla ja kaikki supistelu loppu :'(
luulen kuitenki et paikat nyt kypsät(pissiminenki eilen vähän sattu joten pää kai tosi alhaalla...paitsi ihme kun painontunnetta tai "palloa haarojen välissä ei tunnu ku satunnaisesti kävellessä) ja oon menossa tänään siihen vyöhyketerapiahoitoon joten toivon todella et se nyt auttas ja pääsis tositoimiin. toisaalta nuo tositoimet on vähän alkanu jännittään,mut eipä sitä peruakkaan voi ku vauvan kuitenki haluan ulos mahasta :D
toissayönä näin synnytys unta ja viimeyönä limasia limatulppaunia :whistle: ja eilen ku supisteli niin vapisin vähän kai hermostuksissani ku luulin et nyt se alkaa. synnytys on kyllä nyt päällimmäisenä mielessä.enkä jaksas nuita vääriä hälytyksiä,ku aina valmistautuu ja sit ne oireet kuitenki loppuu.tänään on kuitenki jo 4päivää yli lasketun!! sais jo syntyy.

Satua79 ja koko perheelle onnittelut pojasta..

Vuotaraaputimelle tsemppiä vauvelin hakuun ja onkohan tuo Kalenterikin sitten päässyt tosihommiin kun ei ole tänään vielä mitään kirjoitellut.. :whistle:

Huomenna olisi sitten käynti äitiyspolilla.. Saas nähdä miten käy.. Jännittää aivan kauheesti.. Voipi olla mahdollista, että huomenna tähän aikaan jo ollaan menossa osastolle käynnistykseen.. Toivonkin kyllä sitä sillä ei niin houkuta ajatus reilusti yli 4 kilosen synnytyksestä tai ajatus siitä, että jälleen pitäisi viikon verran kotona odotella uutta tarkistuskäyntiä... Eipä pian pää kestäis.. Eli jos en sitten huomenna mitään kirjoittele niin sinne olen jäänyt ja seuraavat uutiset on sitten ne kun tulen kertomaan kumpi meille tuli.. :p Tuntuu niin tyhmältä... ;)

Tänään miehen kanssa ajateltiin vielä käydä syömässä ulkona kun se töistä pääsee.. Juhlistamassa ehkäpä meidän viimeistä iltaa kun ollaan ihan kahdestaan... Nyt pitäis vielä imuroida ja pestä hiukan lattioita ja järjestellä viimeisiä asioita niin että sitten jos sinne jäädään niin on mukava tulla vauvelin kanssa kotia.. :D

Lähtis hakeen lisää kahvia kuppiin... Jänskättää, eipä oikein voi muutakaan sanoa enää..

Vauvan liikkeistä oli ollu puhetta.. Täällä kans vauvelilla oli joku hiljainen kausi tuossa ennen kuin äippälomalle jäin eli viikoilla 33-34 se tais olla.. Nyt se kyllä vetelee niin reilusti rundia tuolla ja varsinkin pukkailee pyllyään tuossa ylämahassa ylöspäin ja oikealta vasemalle jne.. Täällä kans liikkeet tuntuu sekä ylhäällä että ihan alhaalla ja tosiaan samaan aikaan.. Miten niin iso vauveli tulossa.. ?! :LOL:

Nyt lähden hakemaan sitä kahvia. Oikein hyvää ja toivon mukaan mahdollisimman "kivutonta" sunnuntaita kaikille.. Ja oikein paljon supistuksia niille jotka niitä kaipaavat.. :flower:

Huomenta.

Sovittiin koko mökötysjupakka miehen kanssa heti kun silmäni avasin. Ei hänen ollut tarkoitus mulle mököttää noin paljoa, mutta höntti nukahtikin vahingossa kesken mököttämisen :D Ei meidän riidat onneksi kestä ikinä puolta tuntia kauempaa kun kuitenkin tykätään ihan kauheasti toisistamme ja on ihan tyhmää riidellä :)

Mies on nyt salilla, jätti mut nukkumaan lisää kun olin niin poikki aikaisemmin. Soitin sit äsken naikkarille ja kysyin neuvoa tuon päänsäryn suhteen, pitää kuulemma lähteä siellä päivystyksessä käymään. ARGH. Tätä mä pelkäsinkin :headwall: Mä olen jo pitkään himoinnut saada vauvaa syliini, mutta nyt pelkään kuollakseni että käynnistävät synnytyksen ja :attn: joudun synnyttämään jo kohtapuoliin! :eek: Pientä paniikkia ilmassa täällä, toivottavasti ottavat vain verenpaineen + sydänkäyrän kun labrat otettu viimeksi torstaina silloin kun oireet ekan kerran ilmaantuivat ja kaikki oli ihan ok vielä silloin. Olen kyllä harvinaisen huvittava otus kun välillä tuntuu et pakko saada vauva heti syliin ja helpotusta omaankin olotilaan ja välillä tuntuu siltä et sais olla vaikka sen 2 viikkoa ylimääräistä masussa :LOL: Taidan haukata aamupalaa nyt niin en ole kiukkuinen sitten naikkarilla, päätäkin särkee :(

Katarina & Papu 38 + 2

Katarina tsemppiä matkaan :hug: toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja pääsette vielä kotiin :)

Sofku onko sulla joku syy,miks rupeis käynnistelee? oot varmaa joskus kertonutkin,mut ku ei pysty muistaa eikä jaksa alkaa selailee :ashamed:

Satulle onnittelut poikavauvasta!!! :flower:
Kalenteri ja vuotaraaputin on tainnut lähteä nyytinhakuun!! Tsemppiä matkaan!! :wave:
Täällä supistelee jo neljättä päivää ja todella kipeää tekee jo MUTTA kun väli ei ole se maaginen 5 minuuttia niin äippäpolilta sanottiin eilen, että ota panadolia ja pistä unta balloon!! No en sitten ottanut sitä panadolia ja arvatkaapa tuliko nukkumisesta mitään. Supistuksia tulee 10 min. välein. Välillä 20 min, mutta tekee kipeää. Torstai-iltanahan nämä tosiaan alkoi. Onko muilla käynyt näin?
Niin ja kutinasta. Mua kun on pari päivää kutittanut jalkapohjia, käsiä ja kasvoja. Mitähän tämäkin lie?
Väsyttää, kun ei saa nukuttua. Täytyy varmaan meidänkin alkaa siistiin tuota autoa.. |O

Haikara ja vesseli 40 + 1

Haikara mulle on noi kokeneemmat mammat neuvoneet että kun supistelee kipeetä pitää mennä TOSI kuumaan suihkuun pitkäksi aikaa ja sit ne joko yltyy ne supparit tai katoaa kokonaan.. Eli kokeileppa käydä lenkillä ja sit jos supistaa kipeetä nii ei muutaku vettä kuluttamaan! Josko se siitä lähtis sit käyntiin sullakin se synnytys.

Ja Katarinallekin tsemppiä matkaan! samoin ku muillekin, varmaan unohdan taas jollekulle kommentoida.. Laho pää mulla.

Oltiin reippaalla kävelyllä äsken ja mua huippaa ihan.. Onneksi on pian perunat kypsiä niin saan tehä muusin ja sit syömäpuuhiin. namnam. Sisäfile uunissa muusin kaveriksi. Sit onki hyvä mennä taas nukkumaan. (tosin tekis mieli raahata mies sänkyyn ku poika menee maate.. mut toisaalta taas mun on nii-in väsy. tää mun ikuinen väsy on kyl yks seksielämän tappaja, ei jaksa illalla eikä päiväuniaikaan ja aamulla ku mun tekis mieli niin poika herää aina ennen ku ehdin miestä herätteleen... onkohan kaikilla muilla lapsiperheellisillä yhtä kuivaa?)

Piitsi : käytiin 26.3 polilla koko arviossa, mulla sillon viikkoja kasassa 35 ja jotain niin vauveli oli jo silloin n.3,5 kiloa.. Niin lääkäri tosiaan meinasi että jos on jatkanut kasvuaan niin huomenna sitten käynnisteltäisiin, jottei nyt aivan huippu isoksi pääse kasvamaan.. :D

Nyt olisi siivottu ja sitten suihkuun... Täällä palstalla tulee kyllä päivän aikana käytyä varmaan lähemmäs kymmenenkin kertaa, riippuen tietysti hiukan päivän sisällöstä... Aivan koukussa siis olen miekin.. Ilman tätä palstaa en varmaan olis pärjännyt mitenkään koko raskaus aikaa.. :LOL: ;) Mutta nyt sinne suihkuun..

Sofku jolla vieläkin 37+5

Täällä sitä ollaan edelleen yhtenä kappaleena eikä minkäänlaisia merkkejä edes ilmassa. :kieh: Pää meinaa hajota, tää odottaminen on niin p.....tä. Voinnin suhteen on ok, mut kun jo haluais vauvan syliin.

Sit tympii ku ihmiset laittaa tekstaria ja soittaa, eikö vieläkään. Tänään olen jättänyt vastaamatta kaikkiin puheluihin. En jaksa tänään kenenkään kanssa keskustella aiheesta.

Dooris: Mä olen myös sitä mieltä airbagista, että vaikka sen saa pois päältä en silti missään nimessä laittaisi vauvaa/lasta siihen. Kolari tilanteessa se kuitenkin laukeaa. Mun veli on autonkorjaaja ja sanoi näin. Sekä kerran kysyin vakuutusyhtiöstä, miten korvaus tapahtuu jos airbag laukeaa vaikka olisikin kytketty pois päältä. Niin mulle sanottiin, että ohjeet ovat ei lasta istuimelle, jossa airbag. Tämä siis tarkoittaa myös silloinkin, kun se on kytketty pois. Lähivakuutuksesta näin minulle sanottiin.
Sit koirasta, niin olen ehdottomasti sitä mieltä, että koira taakse. Pitäis kuitenkin ajatella myös koiraa kolari tilanteessa, eli jos takapenkillä se tulee teidän niskaan tai lentää ikkunasta ulos. Toki mitään ei voi estää tapahtumasta vaikka koira olisikin takana, mutta ainakin teidän päälle tulo olisi estetty. En halua loukata tai pahoittaa mieltäsi, mutta näin minä ajattelen.

Jatketaan odottamista...

Huvikummun vääpeli ja masuasukki 40+3

Huomenta
Tai onhan tuo jo puoli päivä :whistle: Täällä taas nukuttiin toosi huonosti kun käsi äity taas kipeäksi. Ei pysty taas tekemään yhtään mitään :headwall:
Tiedä mitä tuon käen kanssa tekee, pitää varmaan aamulla soitella lääkäriin jos viel kipeä!

Ihanaa kun vauva uutisia on taas tullut! Onnea Sadulle poika vauvasta :heart:

Toivottovasti pian taas saadaan vauva uutisia!
Mukavaa Sunnuntai päivää kaikille!
-Taika ja masukki 37+6-

Häiritsin taas äippäpolia puheluillani. Tuosta kutinasta kun luin kauhutarinoita netistä :eek: ja niistä supistuksista, joille ei loppua näy, mutta kun ne ei tihenekkään!! Sanoi, että tulla näytille. Jospa ne vähän aukaisis paikkoja...
Mua jotenkin "hävettää" lähtä ilman kunnon syytä sinne. Mulla on aina lääkäriinlähtökynnys jotenkin niin korkealla, että pitää muiden väkisin viedä. Toivottavasti ei tuu turha keikka eikä mun tartte tulla takaisin kera pitkän nokan.. :LOL:

ja arvatkaapa mitä? supistukset loppu puhelinsoittoon :LOL: :LOL:

Päivää!

No just joo, täällähän mä vielä, ollut vain aamun härdelliä, josta kohta tarkemmin, niin että olen estynyt kirjoittamasta ja nytkin ehdin vain kursorisesti lukea. Mutta kiitoksia ihanaiset myötätunnosta tuon kaatumisen ym. suhteen. :hug:

Vuotaraaputin, jos tuli lähtö niin hirmuisesti onnea matkaan :flower: :hug:

Niin siis illalla kutsuttiin anoppi tuohon sohvalle kuorsaamaan ja käytiin itsekin petiin kiireimmäksi aikaa. Vaan siinä rupesivat supistukset laantumaan, kyllä kävi harmittamaan. Meillä taisi poika nukkua parhaiten, onneksi hän nyt kuitenkin sentään nukkui. Meillä olkkari sohvineen on erotettu makkarista vain verholla, ja siitä läpi pitää kulkea mm. vessaan. Kuorsaamisesta huolimatta anoppi sanoi, ettei ollut paljon nukkunut, ja mäkin heräilin harmituksen tunteeseen, vessaan ja kuorsaukseen tämän tästä. Välillä hiukan supisti mutta ei mitenkään älyttömästi. Mieskin heräili kuorsaukseen ja lisäksi jännitykseensä, hän kun ei samalla tavalla kuin minä voi tietää, milloin oikeasti tuntuu lähdön hetki olevan lähellä ja milloin ei. Ihanaa, että anoppi tuli toisesta kaupungista poikaa vahtimaan, mutta tilanne oli kyllä kiusallinen, kun en oikein millään olisi halunnut kauheasti jäädä siinä keskustelemaan voinneistani ym. ihan jo sen harmituksenkaan takia. Ja tuo olkkari on tosiaan keskellä kämppää, joten vaikea välttääkään. :headwall:

Siis väärä hälytys meillä, mutta kai se parempi on näin päin - tuolla polilla kun sanoivat, että parempi mun tulla pian ja jättää mies odottelemaan lapsenvahtia, jos rupeaa tulemaan säännöllisiä supistuksia. Tämä siksi, että tosiaan olin sen 3 cm auki ja lisäksi esikoisen synnytys oli nopeahko (n. 7 t 30 min).

Mutta mutta: tänään mennään tuttavien lasten synttäreille sinne Hämeenlinnaan ihan kiusallaankin, jos rupeaa siellä syntymään niin sitten niin! :kieh:

Palailemme siis taas,
t. Kalenteri ja vielä ulkoistamaton Paapau 40 + 2 (voi kun toivoin, ettei edes näille viikoille päästäisi)

Ai täytyy vielä kommentoida tuohon airbag-asiaan. Mä olin myös siinä luulossa, että riittää pois kytkeminen, kunnes ystäväni mies (autokauppias) toisin kertoi. Tuohon tietoon olen luottanut, vaikka vähän harmittaa olla käyttämättä mahdollisuutta pitää lasta etupenkillä, olisi niin paljon kätevämpää. Mieheni (sähkösuunnittelija = jäävi :D ) olisi valmis laittamaan etuistuimellekin, koska ei pitäisi muka olla mitään vaaraa, mutta niin monelta taholta olen suositellut vältettävän, että en kyllä suostu laittamaan.

Onnea Satu poitsusta!!
Vuotis kai jo lähti potkareita hakemaan.Toivottavasti supparit hänellä alkoivat,ettei joudu välistä kotiin kärvistelemään :kieh:
Faerie menitkö säkin jo??Eräpäivä kyllä olis tänään,mutta täällä ei toivoakaan lähdöstä :(
Esikko meni 10 pv yli,ni miksen voi uskoa,että tämäkin menee :headwall: Nyt alkaa vaan nää h...vetin pitkät päivät!!
Katarinalle tsemppiä!
T:A-I & Tiuhti tasan 40+0

Yhteistyössä