***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

Puoli tuntia niin olisi aika tuonne polille. Saas nähdä miten käy.. Jännittää.. Toivon kyllä sitä käynnistystä tai siis että se alotettaisiin tänään, mutta jotenkin kumminkin tuntuu hiukan oudolta ajatella että nyt jo vauveli tulisi maailmaan..

Vuotaraaputtimelle ja Hysteeriselle sekä heidän perheille suuret onnittelut pojista...

Mutta katsotaan miten tytön käy... :D

Sofku 37+6
 
Voi ihanaa, onnittelut Vuotaraaputtimellekin pojasta - ja lottopotkarista! :D :heart:

Meidän poika se vain antaa odottaa itseään. :( Yö meni taas ilman sen kummempia. Ei tuo tunnu ikinä tuolta ulos haluavan |O

Sofkulle onnekasta poliaikaa ;)

T. Kalenteri, lyhyt pinna ja Paapau 40 + 3 jo
 
hysteerinen ja Vuotaraaputin Ihanat onnittelut pojista! :flower: :flower:

Suppareita kaikille yliviikoilla kärsiville!

Sofku Tsemppiä matkaan!

Täällä rauhallinen viikonloppu takana. Eilinen 8km kävelylenkki sai aikaiseksi koko illan säännöllisesti jatkuneet harjoitussupparit. Yön aikana nekin loppui. Mutta mullahan on vielä tuota aikaa, mitenkään tuskastunut en vielä ole. Taidan tänään lähtee vielä työpaikalle työkavereita moikkaileen vielä kun olen yhdessä koossa. Jospa seuraava kerta olisikin sitten vauvan kanssa.

Voimia kaikille tuskastuneille!

Puella ja Kompiainen 37+6
 
Onnittelut taas kaikille vauvansa saaneille!

Täällä kans ollaan vielä odottavalla kannalla, Kalenterin kanssa samoissa päivissä. Mitään tuntemuksia ei ole oikein mihinkään suuntaan, olo tosi mainio ja energinen. Toisaalta odottelu hyvän olon kanssa on varmasti paljon mukavampaa, kun supistelevana ja tuskasena. Mä kyllä toivoisin, että jotain jo tapahtuis. Kaikkea on kokeiltu, mikään ei tunnu auttavan. Tosi rohkea tämä meidän tapaus...

Jaksuja kaikille!

KMaria ja Pampula 40 + 3
 
=) vuotaraaputtimella meni tosiaan aika lähelle noiden lottopotkareiden kanssa, jos on vaaveli 23.30 syntynyt. Puoli tuntia myöhemmin niin olisi olleet potkarit haave vain. Hyvin tähdätty!! =)

Minä käväisin siellä neuvolalääkärillä ja :( :$ :x |O ei kuulemma vielä toivoakaan, että synnytys alkaisi lähiaikoina. Paikat tiukasti kiinni ja kohdunkaulakin lyhentynyt vain hitusen. Jos jotain positiivista niin mulla on kuulemma hyvä lantio ja synnytyksen ei pitäisi tuottaa mitään ongelmaa. :whistle: Kunhan nyt pääsisi siihen vaiheeseen asti. Taitaa mennä siis kevyesti tuonne toukokuun puolelle.

Lähden nukkumaan, jos vaikka nyt saisi yötä paremmin unta.

juuri + mukula 36+6 (tai 37+0) |O
 
VUOTARAAPUTTIMELLE JA HYSTEERISELLE Oikein paljon onnea pojista :flower: :heart: :flower:
näin täällä alkaa kaikki jakaantua, yksitellen.. :D

täällä hirveä yö takana päin. kutitti niin jumalattomasti klo 03-05.30 välisen ajan jonka hereillä olin siis |O luulin että pimahdan kutinan kanssa.
lapset laitoin miehen matkaan 6.30 ja kävin itse nukkumaan pahanolon kourissa.
:/
täytyy myöntää että odotan torstaita tosi paljon, sillä olen varma että maksa- ja sappiarvot ovat edelleen taivaissa. ehkäpä kasvaneet vaan sillä kutina lisääntyy vaan..
no, onneksi to on ovella jo vaikka siihen mennessä saan nahkani kyllä aivan verille..
:snotty:
mä oli eilisen illan todella itkuinen. en edes tiedä miksi. koski joka paikkaan ja otti päähän kaikki asiat- siinähän "soppa" oli sitten valmis. :whistle:

no, ehkä tänään parempi.
menen työpaikalla käymään tunnin päästä. ja sieltä sitten menen työkaverille kylään jolla laskettu 2 viikkoa mun jälkeen.

mutta sillä aikaa: lisääntykää te ja täyttäkää tämä maa!!!!!! :LOL: :whistle: :LOL:
*anteeksi jos joku loukkaantui tuosta "sanomasta"* :whistle:
en tiedä mistä se päähän tuli... :xmas:

pulttis ja kutittaja 37+2 :heart:
 
Hysteerinen onnea pikku prinssistä :flower: :flower: :heart: Olikos siel koksissa kuinka täyttä?

Vuotaraaputtimelle onnittelut lottopotkari prinssistä :D :flower: :flower: :heart: sait sen sittenkin =)

Mä oon niin kade teille kaikille,jotka jo päässeet nyyttinsä hakemaan :ashamed: no eipä tämä kai mullakaan enää kovin kauaa voi kestää :whistle:
Nyt pystyn osittain samaistumaan pulttis niihi sun vatsatauteihin,meillä mies taas oksennustaudissa,mut tällä kertaa sitä tulee molemmista päistä :x naureskeltii jo tos aamuyöllä et mitähän ne töissä miettii ku hän on jo toista maanantaita pois ton taudin takia :whistle: eikä toi meidän ukko ees juo tai harvakseltaa,mut nyt ei oo yhtä kaljaa enempää ottanu monee viikkoo ku ei iedä milloin joutuu kuskiks :whistle:

Jo-hanna tsemppiä matkaan,sielläkin varmaan nyytti jo kohta sylkyssä :flower: :heart: onnea vaan täältä jos lukemaan pääset

pian6 tsemppiä sinnekin :hug:

Sofkulle onnea matkaan :flower:

SähköhellaElla meillä oli 38+3 painoarvio 3600g

Piitsi raskausennätys 41+2 :kieh:
 
ONNEA Todella paljon Hysteerinen ja Vuotaraaputin pikku prinsseistä :flower: :heart:

Täällä ei sitten perjantain ole supistellut :/ Meinaa alkaa itelle tulla tuskastunut olo kun poikanen pieniä merkkejä antaa mut ei kuitenkaan.Aiemmatkaan ei ole monia päiviä merkkejä antaneet vaan on jo viimeistään seuraavana päivänä syntyneet mut tää antaa odottaa ihteään :heart: Ja kuopus syntyi 39 viikolla mikä oli niinkuin eilen joten toivoin et tää olis syntyny kans tai jopa ennen. Eihänmulla noitten viikkojen suhteen ole kiire kun ei eräpäiväkään ole vielä menny mutta kun noita merkkejä antaa niin sitä alkaa toivomaan ettei enää kauan menis.

Mut täytyy lähtee pyykkäämään ja siivoilemaan...Täällä tulee muuten lunta ja paljon :eek:
Ei enää olis tarvinnu lisää tulla kun entistäkin vielä on :headwall:

Hyvää päivän jatkoa kaikille ja supistustuulia niitä toivoville :whistle:

Aippa3 ja poikanen 39+1
 
SähköhellaElla, joo pieni neiti meille tosiaan tulossa ;) Tää on meidän eka, joten ei oo vertailuarvoja omasta takaa, mutta oon vaan tyytyväinen, kun oon itekin pieni (vähän alle 160cm). En varmaan saisi isompaa puserrettua uloskaan :eek: Itse olin syntyessä 3,1kg.
 
Heipat täältäkin pitkästä aikaa :wave:

Paljon onnea vauvautuneille, onpas täällä viikonlopun aikana tapahtunut... :heart:

Menkää vain kaikki edelle...mä taidan piitsin kanssa pitää maaliskuisten lisäksi tätä huhtikuistenkin häntäpäätä :LOL:

Eli siis yhdessä kasassa ollaan edelleen..käynnistys on luultavimmin ylihuomenna, kun ei tuo tunnu ilman todellista häätöä yksiötään jättää.

Nyt meen lukemaan tarkemmin teidän turinat...

ootus ja takiainen 41+5 (en olis kyllä uskonut)
 
Harmaata päivää!

Onnea Hysteeriselle ja Vuotaraaputtimelle prinsseistä! :flower:

Tsemppiä kaikille yliajalla oleville! Odottavan aika on siinä vaihees todella pitkä!

Omaa pullahtanutta napaa... Eilen oli koko päivän tosi huono olo, ruoka ei maistunu ja oksetti. Käytiin illalla kävelyllä ja supistuksia alko tulla ihan mukavasti. Jatku yöhön asti mut sain kuitenki nukuttua. Tänään aattelin viedä tytön kävellen kerhoon jos vaikka supistelis lisää... ;) Jotenki kummallinen fiilis ku aikasemmissa raskauksissa ei oo "lupaillu" ollenkaan vaan ku supistuksia on tullu niin synnytys on sit käynnistyny. Tylsää vaan jos tällänen jatkuu koko loppuajan... :/
No johan tota vettä rupes satamaan... :( Nyt pieni unille et ehditään ajoissa!

RouvaP ja poju 38+5 (Apua, laskettu aika on ENS viikolla... :eek: )
 
Täällä taas alkanut se "lupailu". Eilen otin homeopaattisia taas ja illalla supisti 10min välein pari tuntia kunnes lakkasi. Sit aamusta konsultoin äitiä=homeopaattia ja sain ohjeeksi tän viikon ottaa joka päivä pienellä annoksella lisää lääkettä ja kas kummaa- mua menkkasärkee kipeää koko ajan ja supistaa silloin tällöin. Nyt meen koittaan jos saisin nukuttua ku poika on unilla.. Saas nähä vaan tuleeko uni säryiltä. Pitää vehnäpussi lämmittää petiin mukaan jos se auttais.

niin ja ei oo soitettu vielä Taysista. saas kattoo soittaakokaan....

Anu ja vieläki se 39+2
 
Onnea kaikille vauvansa saaneille! :flower:

Ja voimia ja tsemppiä teille jolla vielä synnytys edessäpäin!!! :hug:

Kävin luskelemassa kuulimisianne, mutta nyt täytyy mennä, kun vauva heräsi syömään!!!
 
Neuvolakuulumisia:
Painoa +200g/vko, (yht. 4,9kg), rr 125/75, pissa puhdas, hb 132, sf-mitta 32, 1rt, sydänäänet 156, liikkeet ++. Ens viikon maanantaina taas uus aika. Nyt alan toivoa josko tää syntyis ennen sitä, mut tuskinpa vaan. Epäilen että menee lähelle laskettua aikaa.

Nyt meen katsomaan mitä sitä tuli ostettua, (kävin shoppailemassa vaatteita kummitytölle, kun seki menee jo syksyllä eskariin).
Väsyttää..

sh07 rv 37+4
 
Moikka vaan kaikille.

Niinhän siinä sitten kävi että jouduin jäämään naikkarille vuorokaudeksi, onneksi päästivät minut jo nyt kotiin :) Ensin löytyi protskua pissasta ja verihiutaletaso oli laskenut myös :( Lääkäri teki sisätutkimuksen ja totesi et kanava on hävinnyt kokonaan ja yhdelle sormelle auki (siis TÄH?! Mulle tehty nyt useampi tutkimus ja viimeisimmän tiedon mukaan kahdelle sormelle auki..). Eiks tuo tarkoita että synnytys on lähestymässä? Mä en ole noihin niin kovin hyvin perehtynyt :ashamed:
Illalla näkyi taas näkökentässä välillä outoja pilkkuja ja ylämahaan sattu hemmetisti. Sain sitten kunnon annoksen särkylääkettä ja sen voimin pystyin nukkumaan. Pikkuisen sydänäänet olivat illalla lähes 180 hujakoilla ja voi vitsi että huoletti :| Mulla oli myös närästystä (kun ruokana mm. paprikaa leivällä, nakkisoosia jne.) ja tosi ärsyttävä |O hoitsu oli ihan varma et ylävatsakipuni johtuvat närästyksestä. Ärsyttävä ämmä! |O Kai sitä nyt potilas itse tietää parhaiten et miltä tuntuu? Oon joskus joutunut syömään jopa nexiumia ennen raskautta närästykseen niin ei ihmekään jos ei heidän 15ml gavisconit tunnu missään. Sain viimein Ranixalin ja se auttoi vaikka ei vienyt ylävatsakipua pois. Eilinen lääkärikin oli tosi ärsyttävä kun tuli siihen sängyn viereen virnuilemaan kun olin yltä päältä tuskanhiessä vatsakivun vuoksi (kyseessä se sama lääkäri joka ei osannut käyttää ultralaitetta, joku sijainen..). Nyt tuntuu et kaikki kiukuttaa ja ottaa pannuun. Tuolla naikkarilla henkilökunta on niin älyttömän erilaista, jotkut ovat ihan älyttömän mukavia ja ihania ja jotkut taas... :kieh: Parasta tässä sairaalareissussa oli kuitenkin se että jaksoin tutustua uusiin ihmisiin ja sain ajan kulumaan paljon mukavammin :)

Nyt mä en kyllä mee enää tonne ennen kuin on ihan pakko. Juhlistin poispääsyä ostamalla levyllisen Maraboun Daim-suklaata, toivottavasti en upota koko levyä naamaani :LOL:

Täytyy illemmalla lueskella muiden kuulumisen läpi, nyt meen ottamaan hieman lepoa suklaani kanssa ;) :p :ashamed:
 

Yhteistyössä