Rouva P:lle onnea matkaan, vaikka tosin veikkaan että nyytti on jo sylissä :heart:
Joannalle :hug:
Dooris :hug: toivottavasti tulehdus on jo paranemaan päin. Mä mainaan huomenna soittaa äitiysneuvolaan, kun mulla on kummallisia tuntemuksia tuolla alakerrassa, menee huonompaan suuntaa, vuoto on rusehtavaa ja sitä on tosi vähän, mutta tuntuu että virtsaputkessa vois olla jotain.... toivottavasti ottavat kaikki mahdolliset kokeet ettei tarvii jäädä miettimään. Ja tikit senkun kiristää :headwall: (tai eikai tuolla tikkejä enää ole, mut joku kiristää kuitenkin :'( )
elzibelzi ja
sh07 ja
Puella ja kaikki muutkin kärvistelijät, tsemppiä ihan hirmuisesti loppumetreille :hug: uskon kyllä että voi olla mieli maassa ja ahdistunut olo. Harmi ettei voi esim. siivota "varastoon" että olis esim. parin kuukauden siivoukset varastossa kun vauva syntyy
mulle olis kelvannut sellanen.
Voi
Anu teillä kuulostaan niiiiin helpolta, ja vielä kahden kanssa
Mulla on riittävästi tuossa yhdessäkin. Maha se vaan meillä vaivaa... :headwall: eikä varmaan johdu d-tipoistakaan, kun vatsa vaivat alkoivat jo ennen noita D-tippoja, ja nytkin otetaan niitä tosi vähän ja nekin muutama tippa taitaa valua suupielestä ulos
Pitäiskö lähtee hakee niitä rela tippoja, eikös joku kehunut niitä? Alkaa olla rankkoja nuo yöt, viime yönäkin reilut 2 tuntia heilutettiin jätkää ympäri kämppää ja sen lisäks vielä kaks syöttö ja kahteen kertaan vaipanvaihto + vaatteet +petivaatteet, taitaa meidän jäpikkä olla kasvanut noista vaipoista ulos...vaihdoinkin yöllä isomman vaipan. Ja kestoja pitäisi myös sitkeästi yrittää käyttää, vaikka se onkin mulla ihan aloittelijan tasolla, ihme resuamista.
Onko muilla
"räkäisiä" vauvoja? Meillä tuntuu kokoajan että jotain limaa/räkää kurkussa ja nenässä, ostin jo niitä tippojakin nenään, mut en vielä oo uskaltanut testata. Ja toinen silmäkin rähmii
Mä oon täällä ihan ihmeissäni noiden kaikkien vaivojen kanssa. Käytiin kertaalleen näytillä tuon rään takia neuvolassa, niin eikös silloin kaikki oireet hävinneet, ilmeisesti raitisilma auttoi, mutta eipä auttanut eilen kun yritettiin
Sellaista, aikalailla omaa napaa :ashamed:
Nyt yritän juoda kahvin ja nauttia siitä, ennen kuin seuraava erä mahavaivojen kanssa alkaa, jätkä nukkuu tällä hetkellä.
Hysteerinen ja Poju 24vrk :heart: