***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

vielä häiriköin.. :whistle:

mitäs pitäisitte ajatuksesta jos toukokuun eka päivä tehtäis tuonne 0-12kk puolelle pino?
katsoin juuri että listassa on tosi monta nimeä joita täällä ei ole näkynyt. aika moni saanut ja varmaan muutama vielä saa nyyttinsä lähipäivinä ellei jo ole saanut..

uskoisin ettei kukaan jää kyydistä pois vaikka sinne jo siirryttäisiin pikku hiljaa.
onhan täällä osa ollut jo vauvan äitinä 2-3 viikkoa.

mitä mieltä olette????? :attn: :wave:

ja kuka haluaisi pinon tehdä sinne, mä olen vähän käsi siinä joten luovutan mielelläni sen jollekin toiselle.. :whistle:

t. pulttis ja tyttö 11 päivää :heart:
 
Pulttis eiköhän sen pinon sinne joku vois tehdä, voidaanhan me viimeiset sinne tulla myös, hieman etukäteen, mullahan tämä syntyy seuraavan kahden viikon aikana. Varmaankin käynnistyksellä. Jospa 8. päivä pääsis äitipolille, toiveita elättelen..
Halauksia kaikille sitä tarvitseville, tai jotain sinne päin. Ikävää että Joannalla ne ikävän puoleiset uutiset jatkuu. Ja onnittelut tietysti taas uusille huhtihipuille.
Hippo 40+1
 
Onnea welhotar prinssistä!! :flower:

Kiitoksia vaan kaikille myötätunnosta!! :heart:
Eiköhän tämä tästä... varmasti muilla samanlaisia fiiliksiä kuin mulla. Olin vaan niin varautunut ja valmistautunut siihen, että saadaan oma huhtihippu, mutta nyt kyllä näyttää todella pahalta sen suhteen, kun toukokuu lähestyy niin hurjaa vauhtia. Mulla on seuraava neuvolakin vasta keskiviikkona, joten siihenkin on vielä hetki aikaa.
Se meidän alkuperäinen laskettuaika oli 20.4, joten sen mukaan lähtis tänään siis jo rv 41 käyntiin...
No, pakko se on vaan luottaa, että vauva saadaan ennemmin tai myöhemmin tänne meidän kainaloon... :)

hmm.. onkohan kukaan saanut tänään "potkarivauvaa"... :p

elzibelzi ja Nöttönen 40+5
 
ONNEA Welhotar :flower:

Munkin puolesta sen pinon tuonne vauva puolelle voi jo tehdä tai sitten enskuun alusta.

Täällä olo jo parempi. Kuume laskenut ja ei tuo peräpääkään ole enään laulanut :LOL: Olen jo pystynyt syömäänkin. Tytöllä myös sairaalassa kaikki hyvin. Olivat kanyylin jo poistaneet ja huomiset verikokeet on peruttu, joten elättelen toiveita et saatais neiti huomenna kotiin =)

Joanna
 
Welhottarelle onnittelut! :flower:
Joanna, kiva että sinä ja vauva voitte molemmat paremmin :)

Minunkin puolestani voi hyvin tehdä pinon vauvapuolelle vaikka 1.5. alkaen. Toivottavasti pinoon saa sitten liittyä, vaikka syntymäpäivä menee varmaan toukokuun puolelle...

Viljaliina 40+3 edelleen
 
Heippa!

Kunhan käväisen toivottamassa :hug: Joannalle, kärvistelijöille ja muille tarvitseville. Valtaisat onnittelut Welhottarelle =) :flower:

Täällä ei kummempaa, pieni ihanainen poika täyttää huomenna kaksi viikkoa ja näyttää kuin isoveli olisi hiukan jo sopeutunut. Tulokas seurustelee aiempaa enemmän ja tillittelee ihanilla silmillään - näyttää koko ajan vähemmän isoveljeltään. :heart: Nukuttaminen on välillä hankalaa nyt kun ei simahda ihan milloin vain niin kuin alussa. Mulla ihan hyvä fiilis kaiken kaikkiaan, vaikka vähän jännään, miten pärjätään miehen palattua viikon päästä työelämään. Nopeasti on mennyt nämä kaksi viikkoa, etenkin verrattuna näitä edeltäneisiin kahteen viikkoon. ;)

Niin joo, perustetaan vaan se uusi pinkka 1.5., jos se muille passaa. Eiköhän jengi silti pysy kasassa ;) Kaikista taustailijoista ei välttämättä "tuloksia" saada ihan pian tietääkään, joten ei kannattane kesäkuulle asti odotella...

Mukavaa alkavaa viikkoa,
toivottelevat Kalenteri ja vieläkin nimeä vailla oleva pikkuveli :heart:
 
onnea welhotar :flower: !

onnea matkaan lähtijöille.... tänne suunnalle ei mitään uutta...voisin kyllä luovuttaa jo,vaikka laskettu aikakin ke vasta... huomenna verikokeet ja neuvola ..äägr, ei sitäkään enään jaksais.. keskiviikkona olis äitipolikontrolli. suunnittelin jo et pakkaan kimpsut ja kampsut mukaan ja linnottaudun sinne, lukitsen itteni oveen kiinni,enkä suostu lähteen ennenkuin käynnistävät...että semmonen olotila täällä.....

hyvät yöt 39+4

muoks ... mullekkin sopii,että keskustelu perustetaan jo sinne vauva-puolelle.. mä sinne kuitenkin liityn viimestään toukokuun puoles välissä... toiv. aikasemmin jo!!
 
Onnea welhotar :flower:

Täällä taas osin valvottu yö takana ja ei yhtään supistusta oo tullu. Nyt alkaa hermot jo pettää. Mä haluan vauvan jo syliin.. Tänään pitää taas mennä neuvolaan, siellä tuskin selviää mitään uutta.. Hoh hoijaa.. |O |O

Perustakaa vaan se pino sinne vauvapuolelle, ehkä sinne liityn joskus vielä itsekin. Näillä näkymin raskaus menee sinne käynnistykseen asti.. Taidan olla viimeinen huhtikuinen joka saa vauvan..

sh07 rv 40+4
 
heippa :wave:

kiva että kannatus pinolle oli suotuisa B)
kuitenkin viimeiset pääsevät n. 2 viikon sisällä sinne jo :D
kuka ottaa urakakseen tehdä pinon sinne? :attn:

tähän väliin kaikille vielä mahallisille oikein kovasti tsemppiä loppu odotukseen!!! muistakaahan kaikesta huolimatta nauttia siitä. pian se on historiaa ja ainakin minä henk.koht kaipaan välillä koko odotusta :ashamed: :whistle:
:hug:


täällä oli "hurja" yö. tyttö heräsi 1,5-2h välein syömään koko ajan :eek: olin aivan naatti neljännen kerran jälkeen kun tuntui etten ehtinyt välissä kuin silmät laittamaan kiinni vaikka nukahdin heti varmaan aina.. :/
tuntuu tuota univelkaa olevan sen verran että olen entistä väsyneempi vaan nyt..
pitäisi saada nukuttua yksi yö kunnolla. mutta tiedän ettei se onnistu kun tyttö on täysin tissityttö ;)

käyn nuoremman pojan kanssa tänään kyllä päiväunille. pakko. muuten pää hajoaa ihan käsiin. aamulla kunnon lenkki kun poika polkee niin eiköhän kaikille uni maistu sitten.
esikoinen meni eilen yökylään ja mennyt tänään tarhaan, joten yksi lapsi vähemmän paikalla.. :whistle:

mulle tullut kamala yskäkin. tuntuu että o niin kuivaa yskää kuin vaan voi olla. liekö tuolla pölyllä/hiekalla asiaan osaa joka tuolla ulkona pölisee vaiko sitten pöpö päässyt kylään :/

kaikille mukavaa alkanutta viikkoa :wave:
 
:D huomenta kaikki. Täällä on tänään vuokrasopimuksen loppumispäivä eli laskettu aika. Mutta on tuo vuokralainen niin sitkeää sorttia, että ei viime yönäkään pahemmin hätkähtänyt, vaikka miehen suosiollisella :LOL: avustuksella yritettiin sitä ulos häätää. Onneksi edelleenkin olo on hyvä, joten täällä ei siis vieläkään kärvistellä. Taloyhtiön yleinen saunavuoro olis illalla, taidan jatkaa häätöyrityksiä (ja tehdä raparperipiirakkaa). =)
 
Täälläkin hyvin nukuttu yö takana.
Neuvolaan pitäs suunnistaa kohta ja katotaan sit et joko se laittaa sairaalalle kontrolliin... ois kyl jo ihan tervetullu idea..

Toukokuulle tääkin varmaan sitkeesti odotuttaa itseään mut kyl mä silti aattelin et ängen tonne vauvapuolellekin teiän pinoon :LOL:

Essi- ja tyyppi 41+0 |O
 
Tää lähtee nyt ostamaan kaiken maailman tipat mitä löytyy, jo toinen yö kun kanniskelin poikaa piiiiitkäään |O voi zeesus mikä homma, alkoi itsellä olla paikat ihan jumissa kun mikään muu asento ei kelvannut kuin olkapäällä olo.

Sain soitettua neuvolaan, vien virtsanäytteen ja huomenna pääsen tutkittavaksi että onko tuolla alakerrassa jotain häikkää. Ihana neuvolatäti kun otti mut vastaan näin pian :hug:

Perustetaan vaan pino vauvapuolelle, voinha minäkin ehkä sen perustaa, tosin voi olla vähän nihkeää aina tuo ehtiminen jos tarvii päivittää jotain, tosin en ole käynyt edes katsomassa millaisia pinoja siellä on. Musta olis kiva jos taas etusivulla olis koottuna kaikki äipät ja vauvat, vai kuinka? Mietin sellaista että jos etusivun listaan tehdään, niin pitäisikö tehdä päivitys niin että aina kun joku tulee pinoon niin lisätään hänet sitten etusivun listaan, ettei vain kopioisi tuota tän pinon listaa kun ei tiedä haluaako kaikki edes tulla jutustelemaan vauva-arjesta.....

Mutta nyt sinne apteekkiin tippoja metsästämään. Kiva ajaa autolla kun alakerta on tosi kipä :'( mut pakko lähtee, mies on töissä enkä jaksa odottaa iltaan. Vois samalla poiketa kaupassa hakemassa jotain....tosin en tiedä mitä, ehkä herkkuja että mun mieliala paranis. Oon nimittäin ehkä yhtä väsy kuin pulttibois....

Hysteerinen ja mahakipuilija
 
Huomenia!

Tulinpahan vaan ilmoittautumaan, elikkäs ei mitään uutta täällä. Yö meni vähän väliä heräillessä, mutta supistuksia ei valitettavasti kuulu... eli odotus jatkukoon.. :headwall: :whistle:

elzibelzi ja Nöttönen 40+6
 
Ja neuvolasta takasin täällä.. :D Lauantaille sai sit yliaikakontrollikäynnin äitiyspolille.. täällä kun toi kontrolli tehään 12 päivää lasketun jälkeen :| jossain pääsee kuulemma jo 10 päivän jälkeen.. epistä..
Terkka tosin sano et jos rupee jonain iltana/yönä supisteleen silleen et vähänkään alkaa olla säännöllisyyttä (vaikka ei niiin tihee oiskaan) niin ei kun suunnistat sairaalalle.. tuskin ne pois laittaa kun kuitenkin jo yli, et eiköhän ne sit rupee auttaan vaavia maailmaan :)

Essi- ja tyyppi edelleen 41+0
 
Kasassa edelleen!! :headwall:

Täällä tasaseen tahtiin supistellut, eilenkin peräti kolme tuntia supisteli napakastikin 5-10 minuutin välein mutta ei vaan lähtöä tehty!! Tää on niin tylsää. Tänäänkin on supistellut koko ajan, millon mää sit lähen sairaalaan kun en yhtään osaa arvioida milloin pitäs mennä ja turhaa haluis mennä näytille.
Pitää vissiin ottaa niin kauan että on oikein kipeä olo!!
Odotellaam tässä nyt mitä tuleman pitää

Onnea kaikille uusille vauvojen äideille!! :heart:

-Taika ja masukki 41 tasan!!!-
 
Neuvolasta palattu. Eipä siellä mitään uutta ollut. Kaikki ennallaan, sf jopa sentillä kasvanut. Pikkuinen siellä jatkaa kasvuaan, saa nähdä mille mitoille päästään kun jo kaks viikkoa sitten täti veikkas käsikopelolta about nelikiloista! Ja aiemmissakin raskauksissa tämä sama täti on multa alakanttiin veikannut. No paineet oli vähän koholla ja kun tuota turvotustakinalkanut tulemaan niin sain mittarin kotiin ja pitää nyt tarkemmin seurailla. Perjantaiksi seuraava aika ja sitten soitellaan äippäpolille. Elikkäs ensi viikolle ainakin menee käynnistys jos ei itsekseen tajua ulos tulla. Eipä auta kun taas odotella!

Puella ja Kompiainen 40+6
 
Neuvolakuulumisia:
Painoa oli tullu hurjat 1600g/vko, olo on turvonnu lievästi ilmaistuna.. Verenpaineet ja pissa ok. Sf-mitta pienentyny kahdella sentillä, ja vauva ihan alhaalla. Perjantaille neuvolaan uus aika ja laitetaan sit lähetettä äitipolille ens viikon alkuun.. Tulispa tää jo ulos..

sh07 rv 40+4 |O
 
Neuvolasta terveisiä täällä myös, tänään oli viimeinen äitiysneuvolakäynti. Sunnuntaina soitan NKL:ään ja varaan ajan yliaikaiskontrolliin tiistaille (41+5), jos ei sitä ennen ala tapahtua. Verenpaine ja kaikki muukin ok, eli ihan rauhassa voi odotella.

Eilen yritettiin miehen kanssa häätöä, mutta eipä saatu aikaan kuin pari napakkaa supistusta. Ihan kivaa ajankulua se oli sentään ;) Siivota en jaksa ja saunaa ei ole, että nyt pitää sitten vaan odotella...

Viljaliina 40+4
 
moikka!

neuvola ja verikokeet täälläkin takana..

(.) ei kummempia... rr hiukan koholla,pissa puhdas, hemppa 136,sykkeet 150 luokkaa, ei ole vaavi vieläkään laskeutunut. sf mittakin kasvanut ½ cm , ens maanantaille sain uuden ajan vielä. ke. äippäpolikontrolli. saas nähä mitä siellä tuumailevat..
neuvolatäti tuumas, etteivät nyt välttämätä ala käynnistelemään aikaesemmin,kun ei niin selkeitä toksemia oireita ....

lämpöset kelit ainakin täällä kaakossa, mittarissa +18 vaikkei aurinkokaan paista.. B)

vetäydyn herkuttelemaan. 39+5 kuinkakohan moni saanu lottopotkarit...
 
Moikka!

Tsemppiä jälleen kärvistelijöille toivottelen! :hug: Ihailtavan rauhallisia tunnutte kuitenkin olevan muistellen, miten itse kävelin seinillä tuossa vaiheessa :ashamed: Nyt ei enää kellään meistä ole pitkä matka...

Hysteerinen, jos vain haluat niin perusta sä vaikka se pino =) Ainakin mun puolesta. Varmaan ihan hyvä tosiaan, jos lisätään nimiä sitä mukaa kuin porukka ilmoittautuu, ettei nyt ketään pakoteta mukaan ;)

Me mennään tänään Lintsille! =) Esikoiselle kerroin, että mennään yhteen kivaan paikkaan, jos nukkuu kiltisti päiväunet, ja hän muistellen tivolikäyntiä kysyi, onko siellä leijona. Sanoin, että ei, mutta saattaa olla pelle ja ainakin siellä on iso Nalle Puh (siinä portinpielessä). Syksyllä käytiin viimeksi noita katselemassa. Sitä muisteltiinkin sitten, kunnes sammahdettiin unille. :) :heart: Toivottavasti Paapaun kanssa menee kaikki hyvin, kun kengurupussissa kanniskellaan. Niin lämmin on ilma joka tapauksessa, että kaipa tuolla uskaltaa ulkoilla.

Mukavaa iltapäivää toivotellen Kalenteri ja pikkuveli tasan 2 viikkoa
 
Tulihan se poika ja vielä lottopotkaritki! Syntyi 27.4(rv41+4) klo 02.56, painoa 4330g, pituutta 54cm ja py 36cm. Synnytys kesti 9h josta ponnistusvaihe 4min. Napanuora oli kerran kaulan ympärillä mutta onneksi löyhästi. Lisää synnytyksestä myöhemmin, ollaan kotiuduttu ja siskot on lievästi täpinöissä... :) Vauva on aivan ihana pieni sammakko!
Kiitos kaikille tsemppauksesta ja voimia kärvistelijöille! :hug:

RouvaPannunen ja poika 1,5vrk
 
ONNEA RouvaPannunen :flower: :flower:

Mä voisin kanssa sitten ens kerralla ottaa sellaisen 5min. ponnistamis ajan =) Kateellisena lueskellut teidän joidenkin tosi nopeista ponnistusvaiheista... meikä kun ähräs 43min. Tosin näin jälkikäteen ajateltuna se tuntui lyhyemmältä ajalta...

Jaahas.. jatkan myöhemmin, neiti heräs. Pääsi siis tänään kotiin =) :heart:

Joanna
 

Yhteistyössä