Kalenterille paljon tsemppiä, vaikka jo varmaankin on vauveli kainalossa..
Pulttikselle myös.. Nämä nyt tulee vähän jälkikäteen kun tosiaan hyvällä tuurilla molemmat on jo jakautuneet..
Laylahkin, mun kohtalotoveri, on varmaan jo päässyt sitten viime perjantaina jakautumaan kun ei ole mitään kirjoittanut..
Älkää nyt ihmeessä te jo vauvelin saanneet niin jättäkö meitä loppuja tänne.. On niin mukava lukea kokemuksia ja kuulumisia teiltä.. Ja tää palstahan kuolisi hiljaisuuteen jos te vaihtaisitte paikkaa..
Mulla nyt hiukan sekavat tunteet täällä.. Tulin juuri tuolta äitiyspolilta kasvuseurannasta ja koko arvio n. 4,5 kiloa..
Viime viikkollahan eri lääkäri, sellainen nuorempi naishenkilö antoi kokoarvioksi käsin n. 4 kiloa ja 3,6 kiloa ultralla.. Tänään tosiaan vanhempi mieshenkilö, yligynekologi, sai sekä käsin että ultralla arvioksi tuon 4,5 kiloa.. Mullahan tosiaan viikkoja kasassa 38+6... :x Tämä mies rupes jo puhumaan kovasti leikkausmahdollisuudesta, koska mulla alapäässä paikat vielä ihan kiinni, kovana ja jäljellä 2 cm.. Noh, huomenna menen uudestaan, koska silloin paikalla joku "huippu ultraaja" joka antaa vielä oman arvionsa.. Silti sanoi, että valmistaudu käynnistykseen huomenna.. Suun kautta alkavat sitä tekemään.. Eli näin täällä.. On vaan jotenkin ihan hassu olo kun tuo leikkaushommeli tuli noihin puheisiin, jotenkin en yhtään sitä haluaisi... :/
Pitää vähän googlettaa aiheesta ja sillee.. Palaillaan..
Sofku ja jättiläinen 38+6