***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

Vuotaraaputin, kiitti, kun mainitsit nuo RELA-tipat. Olin unohtanut ne kokonaan - huomenna täytyy heti mennä apteekkiin ostoksille! Meillä on ollut tänään todella paljon mahavaivoja, kakkia ei ole tullut koko päivänä (yleensä kakkaa löytyy vaipasta joka syöttövälillä ), mitä epäilenkin syyksi jatkuviin itkukohtauksiin. D-vitamiinitipatkin aiheuttaa itkuja, vaikka olen antanut vain kaksi tippaa kerrallaan. En uskalla kuvitellakaan antavani kolmea, saati sitä vaadittua viittä. Hiljaa hyvä tulee...
 
tervetuloa kotiin Anu :hug:

ja tuosta imettämisestä. älkää siitä stressatko, jos se ei suju, se ei suju. pääasia että vauva saa mahansa täyteen, tulee se maito sitten rinnasta tai pullosta. Minni Niemelän Imetysopasta voin suositella, siinä on aika selkeästi kerrottu kaikki perusasiat ja jopa historiaa. meillä muuten 2v esikoinen yritti äsken antaa tissiä veljelleen :LOL: se on muutenkin kauheasti apuna imetystilanteessa, tuo tyynyä ja hössöttää kaikkea siinä. esikoisen imetys kun oli tässä alussa tosi takkuista, kuten varmaan suurimmalla osalla esikoisen kohdalla niin nyt tuntuu ihan hassulta ettei vielä ole ollut mitään ongelmia.

mutta kuitenkin, pääasia että masu tulee täyteen :heart:
 
Vuotaraaputin tuplaristissä tyttö oli. Mut tuo videon sidonta näytti tosi näppärältä. Täytyykin kokeilla sitäkin kun mulla on myös tollainen ei venyvä liina. Rela tipat olleet meilläkin käytössä kun kotiin tultiin.
Ei mulla sitten ollut pissatulehdusta... mitä tää sitten on? No aamulla tarvii vielä soittaa terveyskeskukseen, niin kertovat oliko bakteeriviljelyssä jotain ja mahdollisesti vien uuden näytteen.
Meillä taas tänään vähän häpsyiltiin ja ollaan oltu kovin uneliaita, joten olen ihan huolesta soikeana. Käskivät soittaa sinne osastolle jos tulee kohtauksia jotka ei meinaa mennä ohi ja niitä on paljon. No noita nyt ei ollut paljon ja menivät sitten ohi, mut silti mä vahdin täällä nyt likkaa kuin haukka emo. Mitähän yöstä mahtaa tulla?

Käytiin me sitten tänään siellä ulkonakin. Kierrettiin sellainen vartin lenkki. Ihanaa oli päästä vähän ulos liikkumaan... teki hyvää =)

Joanna ja Tiltsu 1vk 4pv.
 
Onnea Katarina-81 ja Tilsu! :flower:

Kiva lukea teidän jo vauvautuneiden juttuja, toivottavasti maltatte vielä pitää meille kärvistelijöille seuraa vähän aikaa =)

Minä sain tänään palautettua gradun lopullisen version, nyt on kaikki tehty ja opinnot valmiina!! Ei siihen mennytkään kuin 12 vuotta... No, olenkin kyllä käynyt töissä melkein koko ajan, eli aika sivutoimista opiskelua. Mutta aika mahtavalta tuntuu, että ehdin saada tuon pois alta ennen vauvan syntymää.

Viljaliina 38+4
 
Viljaliina onnea gradun palautuksesta ja opintojen valmistumisesta!! :flower: Mulla on jäljellä vielä ylihuomenna seminaariesitelmä. Pitäisi joku powerpoint vääntää, mutta jostain kumman syystä ei jaksa millään innostaa. |O |O Sitten on täälläkin kaikki paketissa!! Meinaatko jotkut valmistujaispippalot pitää? Meillä on suunnitelmissa pitää ehkä toukokuun lopulla peipen nimijuhla, mun valmistujaiset ja tuparit kaikki yhdessä paketissa. Tulee hurjat juhlat! =) =)

ps: miten täällä on NÄÄÄIIIN hiljaista?
 
Kalenteri tuolta sairaalasta pyysi mua viestittämään tänne tiedoksi että poika syntyi viime yönä klo 01.55. Pituutta Anton pikkuveljellä on 53 cm ja painoa 4110 g. Sekä äiti että poika voivat hyvin. Kalenteri sitten itse kertoo lisää.

tehtävän saaneena Miinamaria
 
No ni.. nyt kävi sitten se mitä olen joka ilta pelännyt. Tyttö oksensi heti lääkkeenoton jälkeen :( No soitto sairaalaan ja käskivät antaa uuden, mut mistäs annat kun ei saatu lääkettä vielä tänään, oli puuttunut apteekin kuormasta ja se lääke oli viimeinen minkä antoivat sairaalasta. Joten Teemu lähti sitten ajamaan kohti Hämeenlinnaa hakemaan sieltä osastolta uuden lääkkeen. Himputti vieköön!!!!
 
Meille syntyi prinsessa 11.4 klo 18.23 stradegiset mitat 4488g,53cm ja py 38,5cm,solisluu vauvalta murtui synnytyksessä,muuten voimme molemmat hyvin ja tänään kotiuduttiin.

Kamalasti tullut tekstiä tänä aikana,täytyy tulla lukemaan paremmalla ajalla ja kertomaan synnytyskertomusta,mut nyt ei malta,ihanaa olla taas kotona :D

Onnea kaikille nyyttinsä saaneille
:flower: :flower: :flower:

Piitsi ja Vilma 3vrk
 
Onnea Kalenterille ja Piitsille! =)

Joanna, kurja juttu, toivottavasti ei tosiaan ole hirmu pitkä matka :|

juuri, kiitokset onnitteluista! Lähellä on siis sullakin jo valmistuminen, tsemppiä vielä seminaariin. Voisi tosiaan yhdistää sukulaisille nimiäiset ja valmistujaiset - ja sitten juhlia vielä valmistumista vähän railakkaammin kavereiden kanssa kun malttaa jättää vauvelin hoitoon... B)
 
Meille syntyi 8.4 tyttövauva. Painoa tasan 3000g ja pituutta 50cm. :heart: :heart: :heart:
Niin ja rv oli 38+3. Me molemmat voimme erinomaisesti!!

Onnea myös muille vauvansa saaneille!!!

Tuima ja nyytti 6vrk
 
Tuimalle onnea :flower: Tytöllä on helposti muistettavat syntymä mitat =)

Uusi lääke saatiin ja varmuudeks muutama ylimääräinen, jos nyt sattuu ettei lääke tule apteekkiin vielä huomennakaan. Ei meiltä onneks ole sairaalalle kuin se 25km. Neiti vihdoin nukahti... nyt äkkiä itsekin nukkumaan.
 
Huomenta

Täällähän on taas tapahtunut :D

Ekana onnea vauvan saaneille eli Kalenterille, Piitsille ja Tuimalle Toivottavasti muistin oikein enkä unohtanut ketään :ashamed:
Ja onnea Anulle kotiin pääsystä ja vielä pojasta onnittelut.

Täällä paistaa aurinko ihanaa B)
Käytinkin koiraa äsken vähän "lenkillä"
Muuten Dooris on varmaankin nyytin haussa, ku ei ole moneen päivään kirjoitellut.

Mulla oli eilen illalla selkä ihan tulessa, mut sit ku mentiin saunaan ni helpotti vähän.
Mut nyt tekemään vielä viimeisiä siivous hommia ennen perjantaita vaikka vannoin etten tällä viikolla tee mitään :whistle:

Palaillaan :wave:

Baby dream ja "Topi" 39+1
 
Oikein paljon ONNEA Kalenterille pojasta ja piitsille ja tuimalle tytöistä :flower: :heart:

Tänne ei ihmeitä...eilisen päivän supistukset (ne vähäisetkin jotka toivoa antoivat) hiipuivat kun tulin kaupoilta kotiin :/ Tää on vaan niin ihmeellistä kun aiemmissa raskauksissa ei ole tällein useita päiviä merkkejä antanu vaan kun on alkanu supistaa sitä on viimeistään seuraavana päivänä synnyttämään päässy :| No tänään iltapäivällä taas neuvola..olis ees verenpaineet vähän nousseet niin sais taas toivoa... :heart:
Jokohan kaikki muut yliaikaiset on vauvan saaneet kun niin monella näyttää olevan vielä vähän alle.
Tsemppiä ja jaksuja kaikille :hug:

Aippa3 ja poikanen 40+2
 
Kalenterille, Piitsille ja Tuimalle suuret onnittelut vauveleista..

Kohta pitäisi suunnata sairaalaan.. Saas nähdä mitä päivä tuo tullessaan.. Avoimin ja iloisin mielin tässä ollaan menossa.. Kyllä se vauva sieltä tulee keinolla tai toisella.

Oikein hyviä päivänjatkoja teille kaikille..

Sofku 39
 
Kalenteri, Piitsi ja Tuima suurensuuret onnittelut teille!

Mulla neuvola puolelta päivin, palaan sitten kertoilemaan kuulumiset. Vaikka tuskinpa siellä mitään erityistä tulee vastaan. |O Tylsää!

Puella ja Kompiainen 39+0
 
Vauvauutisia oli taas tullu lisää!
Onnea Kalenteri, Piitsi ja Tuima :flower: :flower: :flower:

Mulla ei oo mitään merkkiä ilmassa että kohta tulis lähtö.. Eilen siivosin melkeen koko kämpän supistusten toivossa, mut ei mitään. Onpahan ainakin siistiä. Tänään teen kakkupohjan miehen huomisia synttäreitä varten ja pesen saunan lattian.. Ja kärsin illan taas vaan selkäkivuista!! Nyt alkaa jo tuntua että sais vauveli pikkuhiljaa tulla ulos..

sh07 rv 38+5
 
Väsyttää... viime yö meni valvoessa enemmän ja vähemmän. Ehdin tunnin nukkua, kun supparit herätti ja auts, ne teki kipeetä. Tuntu että jotain "räjähtää" jalkojen välissä. Jos nää on edelleen jotain "harjoitussuppareita", niin en ikipäivänä selviä niistä "oikeista"... Huh!

MB 40+3
 

Yhteistyössä