Heippa!
Hienoa
sh07, että kaikki kunnossa =) Tylsää, kun jouduit joulunajan olemaan epätietoisuudessa.
Marika, totta tosiaan, odotuslehdet täynnä kaiken maailman mammaliikuntaa ja oletus se, että kaikki ainakin kunnon mammat ohjeita noudattavat! |O Ja mulle riittää todellakin erinomaisesti se, että raahaudutaan jonnekin pojan kanssa pitkästymään ja repimään hermoja riekaleiksi, kun toista pitää välillä retuuttaa pitääkseen sallituilla kulkuväylillä. =) Kun tuo ihan perus- jalkaa toisen eteen tuottaa tuskaa lonkille tätä nykyä. Vaikka oishan se ihanaa olla hyvässä kunnossa ja liikkua ihan omaksi virkistykseksi, mua vaan kun ei nykyään virkistä edes sohvalta ylös nouseminen - auts.
Meillä ei tainnut tuleva tyyppi vielä saada yhtään lahjaa, isoveli sen sijaan oli varsinainen lahjakuningas etenkin mun perheessä.
Nyt on huone täynnä lelua jos jonkinmoista.
Yritin etsiä tukivyötä kellarista oliko eilen, mutta etsimisen tasolle jäi :| Mihin lie kadonnut. En löydä myöskään yksiä äitiyshousujani, joten epäilys herää, että luimuilijat ovat samassa paikassa. Pitänee ostaa tai yrittää väkätä uusi, kyllä vois olla aika tukivyön pikkuhiljaa astua kehiin.
Synnytys ei mua pelota eikä jännitäkään oikeastaan. Vähän mietin sitä, miten Anton hoidon kanssa käy. En haluaisi antaa hoitoon anopille :ashamed: Ei ole ollenkaan kyse luottamuksesta vaan siitä, että ei vain tunnu siltä. Kuitenkin tuo lienee ainoa vaihtoehto itse synnytyksen ajaksi, kun mies on mukana. Muuten todellakin toivon ja olen sitä mieltä, että mies saa osata hoitaa lapsen itse, kunnes kotiudun vauvan kanssa sairaalasta, ilman että hänellä on oma äitinsä siinä vierellä. Saa nähdä, mihin nämä mielipiteet vielä muuttuvat, koska tää odotus on tosiaan tehnyt musta älyttömän kiukkuisen ja ailahtavan ja erityisesti rakkaisiin appivanhempiin suhtaudun tosi monijakoisesti. :ashamed:
Koska poika nyt nukkuu, katson tilaisuuteni koittaneen ja lähden ompelemaan :wave: Palaillaan ja vointeja,
t. Kalenteri ja Paapau 26 + 5 :heart:
http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Kalenteri&year=2008&month=4&day=4&babycount=1